plussat!
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2011
    #1

    plussat!

    ett svagt plus visade sig på stickan idag!! )

    såå himla lycklig just nu <3

    en skugga av räddsla dyker upp emellanåt då jag hade ett missfall för två år sedan runt v6-7..

    men jag ska tänka positivt o hoppas att allt ska gå bra!
  2. 1
    plussat! ett svagt plus visade sig på stickan idag!! )

    såå himla lycklig just nu <3

    en skugga av räddsla dyker upp emellanåt då jag hade ett missfall för två år sedan runt v6-7..

    men jag ska tänka positivt o hoppas att allt ska gå bra!
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Grattis! Jag tror att jag plussat idag, 2 tester, ett svagt streck och ett svagt pluss! =)
    Ja jag tror du måste tänka positivt och inte stressa, det ska nog gå bra =) håller tummarna!
  4. 2
    Grattis! Jag tror att jag plussat idag, 2 tester, ett svagt streck och ett svagt pluss! =)
    Ja jag tror du måste tänka positivt och inte stressa, det ska nog gå bra =) håller tummarna!
  5. Medlem sedan
    Jul 2011
    #3
    Jag läste din tidigare tråd och vi ligger exakt likadant. Min mens första dag var den 27/6 =)
  6. 3
    Jag läste din tidigare tråd och vi ligger exakt likadant. Min mens första dag var den 27/6 =)
  7. Medlem sedan
    Jul 2011
    #4
    nähä va häftigt att vi ligger precis lika!
    jag testade mej en gång till i söndags och då var det ett starkt plus, men iof kvittar det, ett plus är ett plus oavsett!
    har du kontaktat barnmorska än? jag tänker vänta lite till tror jag..
    kram
  8. 4
    nähä va häftigt att vi ligger precis lika!
    jag testade mej en gång till i söndags och då var det ett starkt plus, men iof kvittar det, ett plus är ett plus oavsett!
    har du kontaktat barnmorska än? jag tänker vänta lite till tror jag..
    kram
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #5
    grattis förresten!!!
  10. 5
    grattis förresten!!!
  11. Medlem sedan
    Jul 2011
    #6
    Ja haha vi ligger lika nä jag tänkte ta det nästa vecka tänkte jag , vart bor du någonstans , måste välja vart jag sks gå , har du valt?
  12. 6
    Ja haha vi ligger lika nä jag tänkte ta det nästa vecka tänkte jag , vart bor du någonstans , måste välja vart jag sks gå , har du valt?
  13. Medlem sedan
    Jul 2011
    #7
    mm, nästa vecka här med kanske, jag bor i jkpg, el ja en liten bit utanför i skogen! tror att det ska bli ryhov.. känner inte till det så bra, har inte varit i kontakt m mödravården här innan.

    vad hör du hemma då?
  14. 7
    mm, nästa vecka här med kanske, jag bor i jkpg, el ja en liten bit utanför i skogen! tror att det ska bli ryhov.. känner inte till det så bra, har inte varit i kontakt m mödravården här innan.

    vad hör du hemma då?
  15. Medlem sedan
    Jul 2011
    #8
    Jag har varit hos mödravårdcentral innan i sthlm för preventivmedel och jag tror att jag ska välja den för att de är så himla mysiga de som jobbar där och är verkligen försiktiga och vill ens bästa känns det som. Det ligger i Älvsjö, men jag har läst att det är bra att kolla upp privatcentraler, men jag vet inte... det kostar säkert mycket? Känner du några symtom än?
  16. 8
    Jag har varit hos mödravårdcentral innan i sthlm för preventivmedel och jag tror att jag ska välja den för att de är så himla mysiga de som jobbar där och är verkligen försiktiga och vill ens bästa känns det som. Det ligger i Älvsjö, men jag har läst att det är bra att kolla upp privatcentraler, men jag vet inte... det kostar säkert mycket? Känner du några symtom än?
  17. Medlem sedan
    Jul 2011
    #9
    jag har kännt av symptom hela tiden, i princip, gått med lätt mensliknande smärta i säkert tre veckor nu, i helgen började brösten ömma och humöret är bergodalbana, tänder till för minsta smågrej.. haha stackars sambon!

    sj då?
  18. 9
    jag har kännt av symptom hela tiden, i princip, gått med lätt mensliknande smärta i säkert tre veckor nu, i helgen började brösten ömma och humöret är bergodalbana, tänder till för minsta smågrej.. haha stackars sambon!

    sj då?
  19. Medlem sedan
    Jul 2011
    #10
    Jo precis det känns som mensvärk men jag tycker det är en annorlunda känsla. Det gör inte så ont som mensvärk men det känns som att något håller på därnere och drar typ haha, och så är jag jättegasig i magen och har haft 37,3 grader i en vecka nu är alltid varm. Och jag är också jättekänslig haha men mest blir jag ledsen för saker på tv som jag egentligen inte hade kännt något för , killen bara ler och kramar mig som att han fattar att det är graviditeten =)
  20. 10
    Jo precis det känns som mensvärk men jag tycker det är en annorlunda känsla. Det gör inte så ont som mensvärk men det känns som att något håller på därnere och drar typ haha, och så är jag jättegasig i magen och har haft 37,3 grader i en vecka nu är alltid varm. Och jag är också jättekänslig haha men mest blir jag ledsen för saker på tv som jag egentligen inte hade kännt något för , killen bara ler och kramar mig som att han fattar att det är graviditeten =)
  21. Medlem sedan
    Jul 2011
    #11
    håller med dej precis, det är en lite annorlunda känsla.. jag känner mej svullen i magen o tung i kroppen... usch ja, undrar hur man ska känna sej senare då?! haha
    min sambo tar det mesta med ro... blir nog annat när det börjar synas!
  22. 11
    håller med dej precis, det är en lite annorlunda känsla.. jag känner mej svullen i magen o tung i kroppen... usch ja, undrar hur man ska känna sej senare då?! haha
    min sambo tar det mesta med ro... blir nog annat när det börjar synas!
  23. Medlem sedan
    Jul 2011
    #12
    Gud, har haft exakt samma symptom nu i en vecka men tänkte inte ens på att det kan vara nåt, speciellt gasig mage (som jag aldrig har annars)! Längtar till 3e augusti för att ta testet!!!
  24. 12
    Gud, har haft exakt samma symptom nu i en vecka men tänkte inte ens på att det kan vara nåt, speciellt gasig mage (som jag aldrig har annars)! Längtar till 3e augusti för att ta testet!!!
  25. Medlem sedan
    Jul 2011
    #13
    Ja, jag har varit gasig i magen i ca 2 v, antar att det är i samband med befruktingen... håller tummarna för dig! =)
  26. 13
    Ja, jag har varit gasig i magen i ca 2 v, antar att det är i samband med befruktingen... håller tummarna för dig! =)
  27. Medlem sedan
    Jul 2011
    #14
    håller tummarna för dej då! lycka till
  28. 14
    håller tummarna för dej då! lycka till
  29. Medlem sedan
    Jul 2011
    #15
    Tack så mycket!!!

    Ja, jag har varit gasig i magen i ca 2 v, antar att det är i samband med befruktingen... håller tummarna för dig! =)
  30. 15
    Tack så mycket!!!

    Ja, jag har varit gasig i magen i ca 2 v, antar att det är i samband med befruktingen... håller tummarna för dig! =)
  31. Medlem sedan
    Jul 2011
    #16
    Tack tack!
  32. 16
    Tack tack!

Liknande trådar

  1. Har plussat
    By Anonym in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 09:32
  2. Plussat i dag
    By Stina2 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-31, 18:33
  3. plussat
    By Starchildgirl in forum _0805 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 20:58
  4. PLUSSAT!
    By hemliga jag in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 10:08
  5. ni som plussat!
    By rock strongo in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 15:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar