Lyxvagga
_1111 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2011
    #1

    Lyxvagga

    Vi har fått helfnatt och köpt en elektronisk vagga för 1300kr! Men vi tänkte att eftersom vi ärvt nästan allt annat (barnvagn, bilbarnstol osv.) så kunde vi unna oss någonting extra. Den är jättefin! Kashmir, 6 melodier och vagghastighet som känner av barnets vikt och anpassar sig. Haha, visste inte ens att det fanns sånt. Någon annan som unnat sig något extra?
  2. 1
    Lyxvagga Vi har fått helfnatt och köpt en elektronisk vagga för 1300kr! Men vi tänkte att eftersom vi ärvt nästan allt annat (barnvagn, bilbarnstol osv.) så kunde vi unna oss någonting extra. Den är jättefin! Kashmir, 6 melodier och vagghastighet som känner av barnets vikt och anpassar sig. Haha, visste inte ens att det fanns sånt. Någon annan som unnat sig något extra?
  3. Medlem sedan
    Mar 2011
    #2
    Nice Klart man ska unna sig något extra. Speciellt om man sparar in på annat!

    Vi unnade oss en ny fin dyr vagn och en lite dyrare bärsele. Allt annat har vi ju kvar från förra gången så vi kände att vi kunde unna oss det
  4. 2
    Nice Klart man ska unna sig något extra. Speciellt om man sparar in på annat!

    Vi unnade oss en ny fin dyr vagn och en lite dyrare bärsele. Allt annat har vi ju kvar från förra gången så vi kände att vi kunde unna oss det
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Jag brukar försöka vara så snål det går när det gäller grejer till barnen, tänker att det är bättre att spara tills de själva önskar sig saker och vill köpa... Meeeen, vi håller ju på att renovera två barnrum. Ett till ungen vi har och ett till den nya. Råkade klicka in på en hemsida med vansinnigt vackra (och galet dyra) tapeter och har bestämt mig för att 1500kr för en rulle nog inte är så farligt ändå...

    Aj!
  6. 3
    Jag brukar försöka vara så snål det går när det gäller grejer till barnen, tänker att det är bättre att spara tills de själva önskar sig saker och vill köpa... Meeeen, vi håller ju på att renovera två barnrum. Ett till ungen vi har och ett till den nya. Råkade klicka in på en hemsida med vansinnigt vackra (och galet dyra) tapeter och har bestämt mig för att 1500kr för en rulle nog inte är så farligt ändå...

    Aj!
  7. Medlem sedan
    Mar 2011
    #4
    Håller med föregående talare att man ska unna sig saker....
    Vi har väl inte köpt något extra än men man vet aldrig vad som kan hända det finns ju gott om tid kvar till november!
  8. 4
    Håller med föregående talare att man ska unna sig saker....
    Vi har väl inte köpt något extra än men man vet aldrig vad som kan hända det finns ju gott om tid kvar till november!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar