Busar konstant :)
_1111 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Busar konstant :)

    Nu busar vår lilla bebis därinne konstant. Det sparkas rejält..den vänder sej o buffar.
    Det syns ordentligt utanpå o blivande pappan o min dotter nästan slåss om vem som ska hålla på magen när inte katten ligger där o spinner
    Igårkväll när katten låg på magen o sov så sparkade Norpan till rejält så katten vaknade o undrade vad som hände o sen somnade om igen.
    Nu försöker vi planera in en shoppingtur till Ullared innan skolan startar. Ska mest handla till Norpan men även lite till oss övriga.
    Känner att det börjar bli dax att shoppa loss på allvar
    Norpans kön e fortfarande en hemlighet som bara Norpan vet om. Läkaren som gjorde senaste UL tyckte att de va dumt att ta reda på könet o påstod att det inte gick att se alls. Han va kort o svår hela tiden o berättade knappt nåt alls. Tur vi har vatt på ett RUL tidigare med en trevligare som berättade om allt o va jätte bra. Hon kunde inte så då för att den låg dumt.

    Ha de gott alla o ta hand om er

    Kram
  2. 1
    Busar konstant :) Nu busar vår lilla bebis därinne konstant. Det sparkas rejält..den vänder sej o buffar.
    Det syns ordentligt utanpå o blivande pappan o min dotter nästan slåss om vem som ska hålla på magen när inte katten ligger där o spinner
    Igårkväll när katten låg på magen o sov så sparkade Norpan till rejält så katten vaknade o undrade vad som hände o sen somnade om igen.
    Nu försöker vi planera in en shoppingtur till Ullared innan skolan startar. Ska mest handla till Norpan men även lite till oss övriga.
    Känner att det börjar bli dax att shoppa loss på allvar
    Norpans kön e fortfarande en hemlighet som bara Norpan vet om. Läkaren som gjorde senaste UL tyckte att de va dumt att ta reda på könet o påstod att det inte gick att se alls. Han va kort o svår hela tiden o berättade knappt nåt alls. Tur vi har vatt på ett RUL tidigare med en trevligare som berättade om allt o va jätte bra. Hon kunde inte så då för att den låg dumt.

    Ha de gott alla o ta hand om er

    Kram
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Det där när det syns utanpå är bara så häftigt. Att katten hoppar till av sparkar när den ligger på magen hände mig i förra graviditeten. Den här gången får katten inte ligga på magen, det gör för ont.
    Trist med knäpp läkare på UL, de ska ju vara pedagogiska och inse att de är en magisk stund för föräldrarna även om det är rutin för dem.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~
    Mamma till Elin född 080207. Bebis i magen, bf 8/11.
    Blogg från Elins första år:
    www.nogg.se/leyse
  4. 2
    Det där när det syns utanpå är bara så häftigt. Att katten hoppar till av sparkar när den ligger på magen hände mig i förra graviditeten. Den här gången får katten inte ligga på magen, det gör för ont.
    Trist med knäpp läkare på UL, de ska ju vara pedagogiska och inse att de är en magisk stund för föräldrarna även om det är rutin för dem.
  5. Medlem sedan
    Jul 2011
    #3
    visst är de kul när man ser och känner hur den lilla krabaten håller på därinne. Jag och min kille tog reda på vad de var för kön och de är en liten flicka och otroligt aktiv e hon. Hon sparkas och rör sig hela tiden. hehe men de är super mysigt När är eran beräknad? =)
  6. 3
    visst är de kul när man ser och känner hur den lilla krabaten håller på därinne. Jag och min kille tog reda på vad de var för kön och de är en liten flicka och otroligt aktiv e hon. Hon sparkas och rör sig hela tiden. hehe men de är super mysigt När är eran beräknad? =)

Liknande trådar

  1. Hur är det med era små busar?
    By ElsaB in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2011-08-12, 20:32
  2. Era busar
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-19, 21:16
  3. Två vilda busar
    By rocker79 in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 16:59
  4. Små busar
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-15, 22:14
  5. Vad kan era små busar?
    By Ayhanza in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 20:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar