Hemma igen
_1111 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    Hemma igen

    Jaha då var vi hemma igen från semestern och idag var mannen tvungen att åka iväg till Bryssel på jobb till fredag, känns väl sådär..

    Idag var jag till bm för koll. Hade bra blodtryck, ingen äggvita i urinen och fint blodvärde. Full koll idag alltså! Tag ett sf-mått också och det lågg mitt på normalkurvan, så det var också bra! Lyssnade på hjärtjludet sen också och det är varje gång så härligt att höra på det tycker jag, fantastiskt egentligen om man tänker efter..
    Så nu ska jag tillbaka till bm den 11 augusti nästa gång.
    Hur går det för er andra, har ni också tagit sf-mått?

    Min foglossning är det väl sådär med, men har börjat cykla en del nu och det känns inget alls då, att rekommendera till er andra!!!
    Hur mår ni andra, har ni fått några krämpor eller mår ni bra?
    Kram
  2. 1
    Hemma igen Jaha då var vi hemma igen från semestern och idag var mannen tvungen att åka iväg till Bryssel på jobb till fredag, känns väl sådär..

    Idag var jag till bm för koll. Hade bra blodtryck, ingen äggvita i urinen och fint blodvärde. Full koll idag alltså! Tag ett sf-mått också och det lågg mitt på normalkurvan, så det var också bra! Lyssnade på hjärtjludet sen också och det är varje gång så härligt att höra på det tycker jag, fantastiskt egentligen om man tänker efter..
    Så nu ska jag tillbaka till bm den 11 augusti nästa gång.
    Hur går det för er andra, har ni också tagit sf-mått?

    Min foglossning är det väl sådär med, men har börjat cykla en del nu och det känns inget alls då, att rekommendera till er andra!!!
    Hur mår ni andra, har ni fått några krämpor eller mår ni bra?
    Kram
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Bra tips, får ta och fixa i ordning cykeln då. Det är rätt skönt att cykla.

    Foglossning har jag också, och mår illa. Använder mina seabands hela tiden. Tar jag av dem för att duscha mår jag illa i typ 1 h. Helt snurrigt när man är såhär långt gången.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~
    Mamma till Elin född 080207. Bebis i magen, bf 8/11.
    Blogg från Elins första år:
    www.nogg.se/leyse
  4. 2
    Bra tips, får ta och fixa i ordning cykeln då. Det är rätt skönt att cykla.

    Foglossning har jag också, och mår illa. Använder mina seabands hela tiden. Tar jag av dem för att duscha mår jag illa i typ 1 h. Helt snurrigt när man är såhär långt gången.

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter KUB o inlagd igen
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 05:12
  2. hemma igen..
    By annsan_79 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 10:24
  3. hemma igen!
    By Jossan24 in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 10:16
  4. Hemma igen...
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 22:02
  5. Hemma igen....
    By fruwiss in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-30, 13:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar