Vilka ljud!
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    May 2011
    #1

    Vilka ljud!

    Jisses hade glömt hur högt ett så litet barn kan låta! Nu har min kille kommit till den fasen när han testar hela röstregistret - liger och skriker skalor hur länge som helst. Helt underbart! Annars ligger han gärna på golvet och vänder sig fram och tillbaka. Härligt härligt! Rätt nöjd med det lite kallare vädret är jag för det mår min lille sååå mycket bättre av =) Hur har ni det med era små och utvecklingsfaserna? =) kram kram
  2. 1
    Vilka ljud! Jisses hade glömt hur högt ett så litet barn kan låta! Nu har min kille kommit till den fasen när han testar hela röstregistret - liger och skriker skalor hur länge som helst. Helt underbart! Annars ligger han gärna på golvet och vänder sig fram och tillbaka. Härligt härligt! Rätt nöjd med det lite kallare vädret är jag för det mår min lille sååå mycket bättre av =) Hur har ni det med era små och utvecklingsfaserna? =) kram kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Visan vänder och vrider på sig, hon ormar sig framåt och sitter gärna i stolen eller babysittern en stund, hon hojtar olika när det är olika saker hon vill men på det stora hela är Visan en väldigt nöjd unge som äter, sover och skiter samt att hon däremellan busar och skrattar som jag vet inte vad. En rätt sympatisk typ med andra ord. Storebror har börjat nu att testa röstresurserna och just det är onekligen inte fullt lika charmigt...
  4. 2
    Visan vänder och vrider på sig, hon ormar sig framåt och sitter gärna i stolen eller babysittern en stund, hon hojtar olika när det är olika saker hon vill men på det stora hela är Visan en väldigt nöjd unge som äter, sover och skiter samt att hon däremellan busar och skrattar som jag vet inte vad. En rätt sympatisk typ med andra ord. Storebror har börjat nu att testa röstresurserna och just det är onekligen inte fullt lika charmigt...
  5. Medlem sedan
    Jul 2010
    #3
    Inez gapar och lever för att i nästa stund skratta och jollra både gulligt och i falsett. Ibland låter hon lite tillgjord, som att hon vet hur hon ska charma oss.
  6. 3
    Inez gapar och lever för att i nästa stund skratta och jollra både gulligt och i falsett. Ibland låter hon lite tillgjord, som att hon vet hur hon ska charma oss.
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Helín gastar på som bara den, ibland låter det som hon sjunger Och så jollrar hon och skrattar lite försynt ibland. Ibland blir hon helt vild i famnen och skriker glatt och sprattlar med ben och armar. Men bäst är det när hennes små bebishänder tar tag i mina kinder och så trycker hon blöta pussar på min mun och ansikte
  8. 4
    Helín gastar på som bara den, ibland låter det som hon sjunger Och så jollrar hon och skrattar lite försynt ibland. Ibland blir hon helt vild i famnen och skriker glatt och sprattlar med ben och armar. Men bäst är det när hennes små bebishänder tar tag i mina kinder och så trycker hon blöta pussar på min mun och ansikte

Liknande trådar

  1. Ljud
    By AnnaMalva in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 14:53
  2. UL-ljud
    By happy for 4 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 13:07
  3. Nya ljud
    By zandran in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 10:40
  4. sje-ljud
    By Ansan m A&T in forum _03 Vårbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 20:14
  5. Det här med ljud
    By Lia75 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 15:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar