Ett till plus här!
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    Ett till plus här!

    Jag har också plussat fast svagt svagt. Jag har testat med testlagrets stickor, cb vanliga test och digitala. Alla visar att jag är gravid vilket jag är superglad för, men jag är samtidigt orolig. Testade pos i måndags och sen har jag testat varje dag (lite störd jag vet) men jag tycker inte att de ökar i styrka som de gjort vid tidigare graviditet. De fortsätter att vara svaga, men liiite (knappt märkbart) starkare för varje dag. Jag har ingen aning om hur många dagar innan bim jag är eftersom min cykel är väldigt oregelbunden.
    Har ni testat flera dagar i rad? Blir det stor skillnad på färgen på testerna från en dag till en annan? Jag är såååå orolig efter som min senaste graviditet slutade olyckligt Hjääälp! Jag vill så gärna att det ska gå vägen denna gången...
  2. 1
    Ett till plus här! Jag har också plussat fast svagt svagt. Jag har testat med testlagrets stickor, cb vanliga test och digitala. Alla visar att jag är gravid vilket jag är superglad för, men jag är samtidigt orolig. Testade pos i måndags och sen har jag testat varje dag (lite störd jag vet) men jag tycker inte att de ökar i styrka som de gjort vid tidigare graviditet. De fortsätter att vara svaga, men liiite (knappt märkbart) starkare för varje dag. Jag har ingen aning om hur många dagar innan bim jag är eftersom min cykel är väldigt oregelbunden.
    Har ni testat flera dagar i rad? Blir det stor skillnad på färgen på testerna från en dag till en annan? Jag är såååå orolig efter som min senaste graviditet slutade olyckligt Hjääälp! Jag vill så gärna att det ska gå vägen denna gången...
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Jag är gravid för tredje gången. Den här gången testade jag två gånger och den andra blev tydligare för att jag då använde morgonurin.
    Det är jobbigt när man haft dåliga erfarenheter, men oro är inte bra för kroppen heller så försök tänka positivt. Sök stöd hos din barnmorska så kommer hon nog hantera din nya graviditet på bästa sätt!
  4. 2
    Jag är gravid för tredje gången. Den här gången testade jag två gånger och den andra blev tydligare för att jag då använde morgonurin.
    Det är jobbigt när man haft dåliga erfarenheter, men oro är inte bra för kroppen heller så försök tänka positivt. Sök stöd hos din barnmorska så kommer hon nog hantera din nya graviditet på bästa sätt!
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Tack för ditt svar! Ja jag ska nog kontakta bm snart. I morse var testet helt negativt (frånt testlagret) och sen när jag kom hem på eftemiddagen mycket starkare än tidigare (cb) och ett helt negativt och ett starkare än tidigare (testlagret) Måste ju vara ngt fel på några av deras teststickor.
    Nu ska jag inte testa på en vecka så får vi se...
    Jag testade alltid på morgonurin tidigare, men har upptäckt att jag får starkare utslag på eftermiddagarna. Konstigt...
  6. 3
    Tack för ditt svar! Ja jag ska nog kontakta bm snart. I morse var testet helt negativt (frånt testlagret) och sen när jag kom hem på eftemiddagen mycket starkare än tidigare (cb) och ett helt negativt och ett starkare än tidigare (testlagret) Måste ju vara ngt fel på några av deras teststickor.
    Nu ska jag inte testa på en vecka så får vi se...
    Jag testade alltid på morgonurin tidigare, men har upptäckt att jag får starkare utslag på eftermiddagarna. Konstigt...
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    Grattis =D Ja vi hoppas på det bästa ! Kram
  8. 4
    Grattis =D Ja vi hoppas på det bästa ! Kram

Liknande trådar

  1. En till fråga till killar innan jag somn
    By mammatillfler in forum Sex & erotik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-09-30, 08:00
  2. Grattis till alla Minus och till Sabina!
    By J m K&L in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 09:54
  3. inte kläder till barnen men till mamma
    By Klaudia 3barnsmor in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 09:20
  4. TT hälsar till alla mest till Ninas
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 09:07
  5. Till alla tomtar men mest till tomtemor
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 14:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar