Numera sjukskriven tills det är dags..
_1111 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Numera sjukskriven tills det är dags..

    Jupp.. Va hos läkaren idag igen.. denna gången hos en läkare som kanske visserligen inte kunde hjälpa mig så mycket för tillfället men som kunde hjälpa mig i det stora hela. Hon va noga med att jag absolut INTE kunde jobba mera nu..
    Dum förklarade nästan dem som trodde att jag skulle kunna det..

    Foglossning och onda ligemanten.. ( eller hur det nu stavas) som gör att jag inte kan sova ordentligt ( sover mellan 2-4 timmar per natt..) och inte kan röra mig i den mån jag behöver

    så dags att beställa foglossningsbältet nu och hoppas på det bästa..!

    Hoppas ni andra har det bra!! Kram
    Att leva i nuet är inte alltid lätt.
    Men jag gör mitt bästa
  2. 1
    Numera sjukskriven tills det är dags.. Jupp.. Va hos läkaren idag igen.. denna gången hos en läkare som kanske visserligen inte kunde hjälpa mig så mycket för tillfället men som kunde hjälpa mig i det stora hela. Hon va noga med att jag absolut INTE kunde jobba mera nu..
    Dum förklarade nästan dem som trodde att jag skulle kunna det..

    Foglossning och onda ligemanten.. ( eller hur det nu stavas) som gör att jag inte kan sova ordentligt ( sover mellan 2-4 timmar per natt..) och inte kan röra mig i den mån jag behöver

    så dags att beställa foglossningsbältet nu och hoppas på det bästa..!

    Hoppas ni andra har det bra!! Kram
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Jag kämpar för att få en sjukskrivning. Har häftiga flrvärkar och blöder till och från. Lägg till foglossning på det. Har varit på spec mödra flera ggr. De säger bara att allt är bra???? Jag blöder, har ont och ingen ork. Ska jag då förväntas jobba ensam natt som pers ass???
  4. 2
    Jag kämpar för att få en sjukskrivning. Har häftiga flrvärkar och blöder till och från. Lägg till foglossning på det. Har varit på spec mödra flera ggr. De säger bara att allt är bra???? Jag blöder, har ont och ingen ork. Ska jag då förväntas jobba ensam natt som pers ass???
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Sånt här kan jag bli väldigt arg när jag läser. Vill de riskera ditt barns liv eller.... Borde vara självklart att sjukskriva då tycker jag.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~
    Mamma till Elin född 080207. Bebis i magen, bf 8/11.
    Blogg från Elins första år:
    www.nogg.se/leyse
  6. 3
    Sånt här kan jag bli väldigt arg när jag läser. Vill de riskera ditt barns liv eller.... Borde vara självklart att sjukskriva då tycker jag.
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4
    Absolut INTE !!! Du ska inte jobba en natt till.. Jobbar själv natt fast vi är 2 då.. visserligen på demensboende/växelboende och liknande men jag blev sjukskriven nu direkt..
    Ge inte upp..!!! Stå på dig och säg till dem att det funkar inte längre!! Kram på dig
  8. 4
    Absolut INTE !!! Du ska inte jobba en natt till.. Jobbar själv natt fast vi är 2 då.. visserligen på demensboende/växelboende och liknande men jag blev sjukskriven nu direkt..
    Ge inte upp..!!! Stå på dig och säg till dem att det funkar inte längre!! Kram på dig

Liknande trådar

  1. Några lugna minuter tills det är dags
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 23:23
  2. Sjukskriven tills havandeskapspenningen
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-31, 11:56
  3. Sjukskriven fram tills bebis kommer
    By Annisan in forum _0906 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 18:29
  4. Jag är numera
    By ango in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 18:30
  5. Jag är numera
    By ango in forum Missfall
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 18:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar