Skönt att veta
_1111 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2011
    #1

    Skönt att veta

    Vi vet att det är en pojke som ska komma den 17/11. Kändes skönt att få veta när vi redan har två pojkar och två flickor. Blir en riktig sladdis då mina flickor är 16 och 10 och min mans pojkar är 8 och 11.
    Fel eller rätt att ta reda på könet, men för mig känns det skönt att veta....
  2. 1
    Skönt att veta Vi vet att det är en pojke som ska komma den 17/11. Kändes skönt att få veta när vi redan har två pojkar och två flickor. Blir en riktig sladdis då mina flickor är 16 och 10 och min mans pojkar är 8 och 11.
    Fel eller rätt att ta reda på könet, men för mig känns det skönt att veta....
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Vi vet också (med största sannolikhet) vad det är som ligger i magen. Tyckte också det kändes skönt att veta, har en flicka och en pojke sen tidigare. Kollade inte könet med någon av dom, men den här gången kändes det som att vi ville veta. Vet inte om det hade att göra med att vi redan har en av varje...
  4. 2
    Vi vet också (med största sannolikhet) vad det är som ligger i magen. Tyckte också det kändes skönt att veta, har en flicka och en pojke sen tidigare. Kollade inte könet med någon av dom, men den här gången kändes det som att vi ville veta. Vet inte om det hade att göra med att vi redan har en av varje...

Liknande trådar

  1. att veta eller inte veta...
    By Sandyl in forum Försöker bli med barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-11-07, 14:57
  2. Att veta eller inte veta vid adoption...
    By _KW_ in forum Fosterskador – alkohol (droger)
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 15:46
  3. Det är ju skönt att veta...
    By abc123 in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 22:08
  4. skönt att veta att man inte är
    By x-tjejen. in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 08:06
  5. Skönt att få veta att
    By Kattis med L&A in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 10:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar