På tal om operationer...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    På tal om operationer...

    ... så kan jag nu efter att ha gått ner en massa kolla in mitt ärr lite mer noga sådär, det är mer lättåtkomligt om man säger Och det är skitskumt. På vänster sida, typ 10 cm, syns det nästan inget alls, hade jag inte vetat att det ska vara ett ätt där hade jag inte tänkt på det... och så markant från mitten av magen och ut mot höger så syns det tydligt, resterande ca 10 cm. Ungefär så som jag förväntat mig att hela skulle se ut, mörkrosa liksom och så små prickar på båda sidor av de där häftklamrarna.

    Hur ska man tolka det, är jag vänstervriden eller högervriden? Eller bara vriden rent allmänt?
  2. 1
    På tal om operationer... ... så kan jag nu efter att ha gått ner en massa kolla in mitt ärr lite mer noga sådär, det är mer lättåtkomligt om man säger Och det är skitskumt. På vänster sida, typ 10 cm, syns det nästan inget alls, hade jag inte vetat att det ska vara ett ätt där hade jag inte tänkt på det... och så markant från mitten av magen och ut mot höger så syns det tydligt, resterande ca 10 cm. Ungefär så som jag förväntat mig att hela skulle se ut, mörkrosa liksom och så små prickar på båda sidor av de där häftklamrarna.

    Hur ska man tolka det, är jag vänstervriden eller högervriden? Eller bara vriden rent allmänt?
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Ja eftersom du är skåning så kanske du är allmänt vriden,,,som det där huset ni har där nere,,,turning nånting
  4. 2
    Ja eftersom du är skåning så kanske du är allmänt vriden,,,som det där huset ni har där nere,,,turning nånting
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Snurrande bålen
  6. 3
    Snurrande bålen
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Ah ja men då tänkte jag rätt,,,,,tänkte först att nej det var väl inte den i Sverige, men jo ok, då tänkte jag på rätt namn ändå
  8. 4
    Ah ja men då tänkte jag rätt,,,,,tänkte först att nej det var väl inte den i Sverige, men jo ok, då tänkte jag på rätt namn ändå
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Guldstjärna igen
  10. 5
    Guldstjärna igen
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Det passar ju extra bra eftersom du har ärren på din mage då Och vi kanske ska döpa om huset kom jag på,,,,,,till "magdansösen",,,deras magar brukar ju snurra rejält
  12. 6
    Det passar ju extra bra eftersom du har ärren på din mage då Och vi kanske ska döpa om huset kom jag på,,,,,,till "magdansösen",,,deras magar brukar ju snurra rejält
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    När jag, antagligen, gör nästa operation ska jag kanske be dem göra ärret lite sådär snurrat. För att hedra Skåne, typ...
  14. 7
    När jag, antagligen, gör nästa operation ska jag kanske be dem göra ärret lite sådär snurrat. För att hedra Skåne, typ...
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Ja det tycker jag
  16. 8
    Ja det tycker jag

Liknande trådar

  1. Fler operationer
    By Hydrocefalus87 in forum Shuntar och hydrocefalus
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-18, 18:36
  2. Operationer
    By AnKar in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2011-04-12, 20:05
  3. Ang GBP-operationer
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2010-03-27, 15:59
  4. Ang GBP-operationer
    By AnKar in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2010-03-27, 15:32
  5. mer om operationer
    By -AT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-07-28, 23:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar