det är låångt kvar!
  1. Medlem sedan
    Jul 2011
    #1

    det är låångt kvar!

    Så här ser din graviditet ut

    Beräknat förlossningsdatum: 2012-04-01
    Barnet blev till omkring: 2011-07-10
    Du är i vecka: 6
    Du är i månad: 1
    Antal graviditetsveckor och dagar: 5 veckor 1 dagar
    Antal dagar kvar till förlossningen: 244
  2. 1
    det är låångt kvar! Så här ser din graviditet ut

    Beräknat förlossningsdatum: 2012-04-01
    Barnet blev till omkring: 2011-07-10
    Du är i vecka: 6
    Du är i månad: 1
    Antal graviditetsveckor och dagar: 5 veckor 1 dagar
    Antal dagar kvar till förlossningen: 244
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Jag ska också ha den 1 april. Men ja, jag håller med - känns som evigheter tills dess!
  4. 2
    Jag ska också ha den 1 april. Men ja, jag håller med - känns som evigheter tills dess!
  5. Medlem sedan
    Jul 2011
    #3
    man vill att tiden ska gå lite fortare! blir lite smått tokig på mej själv, tittar mej i spegeln varje dag o tror att nu minsann syns det lite! haha
    men på kvällarna är jag jag lite svullen men det har försvunnit till morgonen.. tyvärr!

    hur går det för dej då?

    kram
  6. 3
    man vill att tiden ska gå lite fortare! blir lite smått tokig på mej själv, tittar mej i spegeln varje dag o tror att nu minsann syns det lite! haha
    men på kvällarna är jag jag lite svullen men det har försvunnit till morgonen.. tyvärr!

    hur går det för dej då?

    kram
  7. Medlem sedan
    Nov 2008
    #4
    Haha, glöm inte att njuta - tror det kommer gå fortare än man tror sen

    Jag har alltid haft en platt mage så blev misstänksam som tusan när magen helt plötsligt var uppsvullen flera dagar i rad (mest på kvällen som du säger). Känner mig även sjukt varm hela tiden och kan utan problem sova en stund mitt på dagen, vilket jag aldrig någonsin gjort tidigare. Men hellre det än illamående

    Har du berättat för någon än? Tycker själv det är rätt svårt att hålla tyst!
  8. 4
    Haha, glöm inte att njuta - tror det kommer gå fortare än man tror sen

    Jag har alltid haft en platt mage så blev misstänksam som tusan när magen helt plötsligt var uppsvullen flera dagar i rad (mest på kvällen som du säger). Känner mig även sjukt varm hela tiden och kan utan problem sova en stund mitt på dagen, vilket jag aldrig någonsin gjort tidigare. Men hellre det än illamående

    Har du berättat för någon än? Tycker själv det är rätt svårt att hålla tyst!
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #5
    haha, ja jag har inte kunnat hålla mej, min familj vet om det och så även mina arbetskamrater, då jag har tunga lyft o dylikt...
    men chefen får veta senare! haha
    jag mår inte heller illa, peppa peppa
    men magen svullnar ganska mkt, tror minsann där har fstnat en liten bula nu!
  10. 5
    haha, ja jag har inte kunnat hålla mej, min familj vet om det och så även mina arbetskamrater, då jag har tunga lyft o dylikt...
    men chefen får veta senare! haha
    jag mår inte heller illa, peppa peppa
    men magen svullnar ganska mkt, tror minsann där har fstnat en liten bula nu!

Liknande trådar

  1. Livssituation (OT)(Låångt)
    By anonymt namn in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-01, 21:25
  2. Mat.... låångt
    By anelle in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 17:39
  3. Vad ska man tro?LÅÅNGT!
    By Lindalou med 2 småkillar in forum Bebissnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 02:50
  4. Ny här(låångt)
    By Sanna in forum Änglabarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-20, 00:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar