Säger hej litet försiktigt :-)
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2010
    #1

    Säger hej litet försiktigt :-)

    Hej!

    Ser ut som att jag tillhör den här gruppen :-)

    Jag räknade just på det och det ser ut som att en liten sladdis kommer 1/4. Jag har två stora barn sedan tidigare - eller ja, stora och stora, beror på hur man ser det, största är 11,5.

    Riktigt vågar jag inte tro på det än fullt ut för jag fick ett tidigt missfall för ett år sedan. Vill gärna vänta med att berätta för både släkt och vänner och jobb tills det har gått ett tag. Samtidigt vill jag ju inget hellre än att prata om det, passar ju perfekt att hålla till här då ;-) Vid tidigare graviditeter har jag haft stor glädje av Allt för föräldrar.

    Ta hand om er i sommarsolen och jag hoppas att vi får trevligt här under de många och långa månader som ligger framför oss fram till april!

    /Tallekvist
  2. 1
    Säger hej litet försiktigt :-) Hej!

    Ser ut som att jag tillhör den här gruppen :-)

    Jag räknade just på det och det ser ut som att en liten sladdis kommer 1/4. Jag har två stora barn sedan tidigare - eller ja, stora och stora, beror på hur man ser det, största är 11,5.

    Riktigt vågar jag inte tro på det än fullt ut för jag fick ett tidigt missfall för ett år sedan. Vill gärna vänta med att berätta för både släkt och vänner och jobb tills det har gått ett tag. Samtidigt vill jag ju inget hellre än att prata om det, passar ju perfekt att hålla till här då ;-) Vid tidigare graviditeter har jag haft stor glädje av Allt för föräldrar.

    Ta hand om er i sommarsolen och jag hoppas att vi får trevligt här under de många och långa månader som ligger framför oss fram till april!

    /Tallekvist
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Grattis! Roligt med fler som väntar en trea. Skriver lite mer på ett annat ställe...

    Kram!
  4. 2
    Grattis! Roligt med fler som väntar en trea. Skriver lite mer på ett annat ställe...

    Kram!
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    Grattis =D
  6. 3
    Grattis =D

Liknande trådar

  1. De som säger att bo litet
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 50
    Senaste inlägg: 2009-05-23, 22:34
  2. Säger ett litet hej då!
    By Elin Solstråle in forum Vikt
    Svar: 46
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 05:58
  3. Ett försiktigt litet hej....
    By Maiso in forum _99 Alla barn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 11:00
  4. Ett litet försiktigt YIPPIE!
    By Mia_m_2+Molly in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 17:02
  5. Säger försiktigt hej...
    By *Mysan* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-02-04, 10:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar