Förbannade j¤%&/# skit!
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Förbannade j¤%&/# skit!

    Ska på glukosutredning nu på morgonen.
    Ska åka kl 7........ vaknar och ser att det är 15 min kvar tills väckarklockan ska ringa 6.30. Känner mig pigg så jag stänger av alarmet och gör mig i ordning. Får inte äta något förrän ca 9.30...känner att jag snart är hungrig.
    Ser på klockan i v-rummet. Den klockan är 5:50!!!!!!!!!!
    Klockjäveln i sovrummet går en timma fel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
    Nu kommer jag ju hinna bli ÄNNU mer hungrig eftersom jag har en timma extra!!!!!!!

    Fast inget ont som inte har något gott med sig- nu har jag äntligen skrivit mitt förlossningsbrev som ska stoppas ner i väskan som jag tänkte packa idag

    God morgon på er förresten
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~
    Meningen med livet är att ge någon annans liv en mening
  2. 1
    Förbannade j¤%&/# skit! Ska på glukosutredning nu på morgonen.
    Ska åka kl 7........ vaknar och ser att det är 15 min kvar tills väckarklockan ska ringa 6.30. Känner mig pigg så jag stänger av alarmet och gör mig i ordning. Får inte äta något förrän ca 9.30...känner att jag snart är hungrig.
    Ser på klockan i v-rummet. Den klockan är 5:50!!!!!!!!!!
    Klockjäveln i sovrummet går en timma fel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
    Nu kommer jag ju hinna bli ÄNNU mer hungrig eftersom jag har en timma extra!!!!!!!

    Fast inget ont som inte har något gott med sig- nu har jag äntligen skrivit mitt förlossningsbrev som ska stoppas ner i väskan som jag tänkte packa idag

    God morgon på er förresten
  3. Medlem sedan
    Jul 2008
    #2
    Oj vad jobbigt, jag är själv alltid jättehungrig på morgonen så jag vet hur det känns. Du får unna dig en extra god frukost när du väl får äta.
    Hoppas glukosutredningen går bra.
    Själv ska jag snart iväg på watsu (en sorts vattenmassage typ), skulle egentligen haft vanlig massage men det blev inställt så jag får detta ist. Blir nog skönt
  4. 2
    Oj vad jobbigt, jag är själv alltid jättehungrig på morgonen så jag vet hur det känns. Du får unna dig en extra god frukost när du väl får äta.
    Hoppas glukosutredningen går bra.
    Själv ska jag snart iväg på watsu (en sorts vattenmassage typ), skulle egentligen haft vanlig massage men det blev inställt så jag får detta ist. Blir nog skönt
  5. Medlem sedan
    Feb 2011
    #3
    Haha, god morgon! Nu kan dagen bara bli bättre!
  6. 3
    Haha, god morgon! Nu kan dagen bara bli bättre!
  7. Medlem sedan
    Nov 2009
    #4
    Nedrans klockskrälle!

    Hoppas att glukosbelastningen gick bra gumman och att du slipper skära ner på att det söta goa. Jag fick gravdiabetes förra svängen, och det var inte så kul, men det gick utan insulin. Fick uppbåda lite väl gömd karaktär och röra på mig lite extra så var saken biff.

    Kramar!
  8. 4
    Nedrans klockskrälle!

    Hoppas att glukosbelastningen gick bra gumman och att du slipper skära ner på att det söta goa. Jag fick gravdiabetes förra svängen, och det var inte så kul, men det gick utan insulin. Fick uppbåda lite väl gömd karaktär och röra på mig lite extra så var saken biff.

    Kramar!
  9. Medlem sedan
    Feb 2011
    #5
    Haha oj! Du får berätta hur det gick! Håller tummarna!
  10. 5
    Haha oj! Du får berätta hur det gick! Håller tummarna!

Liknande trådar

  1. Men förbannade skit!!
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-22, 17:57
  2. Förbannade skit
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-03-03, 22:21
  3. Förbannade skit
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-07-02, 20:21
  4. Nedrans förbannade skit *ARG*
    By Nataluskan & Olga in forum _0906 Junibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-06-27, 09:50
  5. Förbannade skit!!!
    By Tindragull in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-17, 08:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar