Sista UL :)
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2011
    #1

    Sista UL :)

    Var på tillväxt UL idag och äntligen fick jag beskdet att jag troligen inte kommer behöva komma nån mer gång. Han är som sagt en liten kille men det skulle inte va nån fara i den frågan och alla misstankar om vattenskalle är som bortblåsta så det känns bra

    just nu är jag i vecka 35+6 och han vägde ca 2 kg just nu. Var dessutom hos bm i tisdags och hon sa att det verkar som han har fixerat sig så det är ju också possitivt.

    sen har jag förhoppningsvis bara en vecka kvar på jobbet det ska bli skönt att va ledig lite innan bebis kommer...fast jag håller på och lär upp en ny tjej mitt jobb så det kanske får bli en vecka till men då får jag iaf 2 veckor innan bf och det är mer än jag trott att jag skulle få iaf så allt e underbart just nu
  2. 1
    Sista UL :) Var på tillväxt UL idag och äntligen fick jag beskdet att jag troligen inte kommer behöva komma nån mer gång. Han är som sagt en liten kille men det skulle inte va nån fara i den frågan och alla misstankar om vattenskalle är som bortblåsta så det känns bra

    just nu är jag i vecka 35+6 och han vägde ca 2 kg just nu. Var dessutom hos bm i tisdags och hon sa att det verkar som han har fixerat sig så det är ju också possitivt.

    sen har jag förhoppningsvis bara en vecka kvar på jobbet det ska bli skönt att va ledig lite innan bebis kommer...fast jag håller på och lär upp en ny tjej mitt jobb så det kanske får bli en vecka till men då får jag iaf 2 veckor innan bf och det är mer än jag trott att jag skulle få iaf så allt e underbart just nu
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Vad skönt att höra!
  4. 2
    Vad skönt att höra!
  5. Medlem sedan
    Sep 2009
    #3
    Åh vad skönt! Njut nu av sista tiden! Nu är det snart dags!
  6. 3
    Åh vad skönt! Njut nu av sista tiden! Nu är det snart dags!

Liknande trådar

  1. sista
    By marianyckelpiga in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-07-20, 16:15
  2. Sista dagen, sista inlägget?
    By lindamari in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 11:53
  3. min sista dag
    By Camillisen bf 2/7 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-16, 08:21
  4. för de sista fem kg
    By mathilda in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 19:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar