2a UL idag
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2011
    #1

    2a UL idag

    Flickan mår bra därinne.. Allt såg bra ut och hon väger 2288 g just nu ..lär väga 3900 när hon föds enligt barnmorskan! Aj!
  2. 1
    2a UL idag Flickan mår bra därinne.. Allt såg bra ut och hon väger 2288 g just nu ..lär väga 3900 när hon föds enligt barnmorskan! Aj!
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Härligt att allt såg bra ut!
    Stor liten tjej som kommer ut
  4. 2
    Härligt att allt såg bra ut!
    Stor liten tjej som kommer ut
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Jag var inne förra veckan på andra ultraljudet och våran lilla kille vägde 1869g i vecka 33. skulle väga ca 3.300 när han kom ut sa min Bm

    Skönt att allt såg bra ut för er och att tösen mår bra =)

    Nu är det snart äntligen vår tur! vill ha bebis nu
  6. 3
    Jag var inne förra veckan på andra ultraljudet och våran lilla kille vägde 1869g i vecka 33. skulle väga ca 3.300 när han kom ut sa min Bm

    Skönt att allt såg bra ut för er och att tösen mår bra =)

    Nu är det snart äntligen vår tur! vill ha bebis nu
  7. Medlem sedan
    Feb 2011
    #4
    din bebis är mindre än min tjockis.. Är också i v 33 så.. Vi får hoppas på att man inte går över tiden för jag har planerat att föda 2 veckor innan beräknad tid.. muahaha!

    Vad bra att allt var bra hos er med.. Vill me ha bebis nu! <3
  8. 4
    din bebis är mindre än min tjockis.. Är också i v 33 så.. Vi får hoppas på att man inte går över tiden för jag har planerat att föda 2 veckor innan beräknad tid.. muahaha!

    Vad bra att allt var bra hos er med.. Vill me ha bebis nu! <3
  9. Medlem sedan
    Jun 2011
    #5
    Jag trodde att jag också skulle ha en tjockis i magen. Sa till svärmor innan ul att jag inte ville föda för jag trodde jag skulle trycka ut en liten klump på 5 kg eller något xD Men men sen kan dom ha helt fel i det dom säger också :P De lär man ju märka :P haha

    Jag vill också att vår lilla prins ska komma tidigare! har sagt det efter v 38 är han mer än välkommen haha
  10. 5
    Jag trodde att jag också skulle ha en tjockis i magen. Sa till svärmor innan ul att jag inte ville föda för jag trodde jag skulle trycka ut en liten klump på 5 kg eller något xD Men men sen kan dom ha helt fel i det dom säger också :P De lär man ju märka :P haha

    Jag vill också att vår lilla prins ska komma tidigare! har sagt det efter v 38 är han mer än välkommen haha

Liknande trådar

  1. Räddar vi för många idag sjuka idag?
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 14:18
  2. Nu lämnar jag er för idag, tack för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 17:37
  3. Tack för idag, slut för idag!
    By -Tess- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-26, 23:24
  4. Tack för idag, slut för idag
    By sterna in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 15:40
  5. tack för idag. slut för idag....
    By rutansmamma+bf 6/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 13:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar