För några månader sen
Ordet är fritt
  1. monka
    #1

    För några månader sen

    Då sa jag om nån påpekade min viktnedgång, att jag hade hellre varit tjock och hade L kvar och var lycklig med honom, att det aldrig tjorvat till sig.

    Men vet ni. Idag tänker jag inte alls så, har inte tänkt så på länge. Han var en jäkligt bra bantningskur och just allt det som gjorde ont då, kanske var onödigt jobbigt. Men jag gillar den jag blivit och jag skulle aldrig nånsin gå tillbaka... Fast jag kan sakna en del av det vi hade och jag kan sakna det som var bra, så var inte helhet bra och som det är nu så är helheten underbar, helt på egen hand
  2. 1
    För några månader sen Då sa jag om nån påpekade min viktnedgång, att jag hade hellre varit tjock och hade L kvar och var lycklig med honom, att det aldrig tjorvat till sig.

    Men vet ni. Idag tänker jag inte alls så, har inte tänkt så på länge. Han var en jäkligt bra bantningskur och just allt det som gjorde ont då, kanske var onödigt jobbigt. Men jag gillar den jag blivit och jag skulle aldrig nånsin gå tillbaka... Fast jag kan sakna en del av det vi hade och jag kan sakna det som var bra, så var inte helhet bra och som det är nu så är helheten underbar, helt på egen hand
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Låter härligt monka! Hejja dig!
  4. 2
    Låter härligt monka! Hejja dig!
  5. monka
    #3
    Jag får såna lyckorus emellanåt, just för att jag kännr som jag gör Som ikväll när jag sitter med massa ljus omkring mig och det är helt tyst, bara jag och datorn...
  6. 3
    Jag får såna lyckorus emellanåt, just för att jag kännr som jag gör Som ikväll när jag sitter med massa ljus omkring mig och det är helt tyst, bara jag och datorn...

Liknande trådar

  1. Några månader kvar *pirrig*
    By Cilla37 in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-25, 20:55
  2. För 3 år (och några månader) sedan...
    By Nema in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-27, 07:50
  3. om några månader kommer i öka hushållets
    By mammanann in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-15, 21:29
  4. Pausar några månader
    By Trädgårdsmamman in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-17, 16:43
  5. Sedan några månader
    By Kittlo in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 18:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar