Bara en liten uppdatering....
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2009
    #1

    Bara en liten uppdatering....

    var på ett tidigt UL idag och fick ett nytt datum 25februari kommer då nästa lilla underverk Vet att detta inte hör hemma i denna grupp men jag känner mig mer hemma och trivs bättre i denna grupp än min akomstgrupp!!

    Känns skönt i allafall nu har dom 12 kritiska veckorna passerat!
  2. 1
    Bara en liten uppdatering.... var på ett tidigt UL idag och fick ett nytt datum 25februari kommer då nästa lilla underverk Vet att detta inte hör hemma i denna grupp men jag känner mig mer hemma och trivs bättre i denna grupp än min akomstgrupp!!

    Känns skönt i allafall nu har dom 12 kritiska veckorna passerat!
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Yeeeey! Fantastiskt

    Hoppas du mår bra och tar dig igenom spökveckorna utan skrämselhicka

    Njuuuut!
  4. 2
    Yeeeey! Fantastiskt

    Hoppas du mår bra och tar dig igenom spökveckorna utan skrämselhicka

    Njuuuut!
  5. Medlem sedan
    Jun 2000
    #3
    Vad härligt! Det här är ju en väldans trevlig grupp och det är lätt att trivas Visst hör det hemma här, din oktoberknatte ska ju få ett syskon, det är klart du ska berätta om hur det är här, tycker jag iaf
  6. 3
    Vad härligt! Det här är ju en väldans trevlig grupp och det är lätt att trivas Visst hör det hemma här, din oktoberknatte ska ju få ett syskon, det är klart du ska berätta om hur det är här, tycker jag iaf
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Redan 12 veckor?? Jag hänger då inte med alls. Hur kan det gå så fort? Vad skönt för dig att ha fått gjort detta ultraljud och fått ett datum. Givetvis ska du dela med dig av din graviditet här inne. Du hör ju hit med!
  8. 4
    Redan 12 veckor?? Jag hänger då inte med alls. Hur kan det gå så fort? Vad skönt för dig att ha fått gjort detta ultraljud och fått ett datum. Givetvis ska du dela med dig av din graviditet här inne. Du hör ju hit med!
  9. Medlem sedan
    Feb 2009
    #5
    Åh så härligt!!
  10. 5
    Åh så härligt!!
  11. Medlem sedan
    Feb 2009
    #6
    Tack vad gulliga ni är!
    Det e så konstigt i den andra gruppen man skriver ett inlägg och nästan ingen kommenterar eller svarar eller skriver grattis osv...
    Så jag tror inte jag kommer hänga så mycket där faktiskt! Nu är det ju 2:an också så då har man ju lite mer rutin på grejerna!
  12. 6
    Tack vad gulliga ni är!
    Det e så konstigt i den andra gruppen man skriver ett inlägg och nästan ingen kommenterar eller svarar eller skriver grattis osv...
    Så jag tror inte jag kommer hänga så mycket där faktiskt! Nu är det ju 2:an också så då har man ju lite mer rutin på grejerna!
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    Tråkigt med liten respons i din nya grupp. Men det kan ju ändras i takt med att ni kommer längre i era graviditeter. Det brukar sätta rejäl fart i slutet när alla går hemma och väntar.
  14. 7
    Tråkigt med liten respons i din nya grupp. Men det kan ju ändras i takt med att ni kommer längre i era graviditeter. Det brukar sätta rejäl fart i slutet när alla går hemma och väntar.
  15. Medlem sedan
    Feb 2009
    #8
    Ja det kan säkert vara så Hoppas på det eftersom det har varit så trevligt här!!
  16. 8
    Ja det kan säkert vara så Hoppas på det eftersom det har varit så trevligt här!!
  17. Medlem sedan
    Mar 2009
    #9
    Vad kul! Grattis!
    Du får visst skriva här om din graviditet för vi läser mer än gärna
  18. 9
    Vad kul! Grattis!
    Du får visst skriva här om din graviditet för vi läser mer än gärna
  19. Medlem sedan
    Feb 2009
    #10
    NI E BÄST I DENNA GRUPPEN!!


    Vad kul! Grattis!
    Du får visst skriva här om din graviditet för vi läser mer än gärna
  20. 10
    NI E BÄST I DENNA GRUPPEN!!


    Vad kul! Grattis!
    Du får visst skriva här om din graviditet för vi läser mer än gärna
  21. Medlem sedan
    Aug 2007
    #11
    *GILLA*
  22. 11
    *GILLA*
  23. Medlem sedan
    Jan 2006
    #12
    Kuuul! Vill läsa ALLT om era graviditeter, så man får ta del av det lite. Känns som man är med lite på ett hörn då!
  24. 12
    Kuuul! Vill läsa ALLT om era graviditeter, så man får ta del av det lite. Känns som man är med lite på ett hörn då!
  25. Medlem sedan
    Feb 2010
    #13
    Härligt det låter!!
    Hoppas du mår fint
  26. 13
    Härligt det låter!!
    Hoppas du mår fint
  27. Medlem sedan
    Jan 2002
    #14
    Förstår att det är en lättnad att ha passerat 12:e veckan! Skriv på bara, alltid spännande att höra om Nu när man själv inte ska ha några fler så är det ändå mysigt att höra om andras graviditeter!!

    Lycka till
  28. 14
    Förstår att det är en lättnad att ha passerat 12:e veckan! Skriv på bara, alltid spännande att höra om Nu när man själv inte ska ha några fler så är det ändå mysigt att höra om andras graviditeter!!

    Lycka till

Liknande trådar

  1. bara en liten uppdatering :)
    By -Louisa- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-02-01, 21:04
  2. liten uppdatering bara
    By -Louisa- in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-04-10, 22:23
  3. liten uppdatering bara
    By -Louisa- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-01-26, 20:53
  4. Bara liten uppdatering
    By azza in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-24, 09:09
  5. Bara en liten uppdatering
    By Kine62 in forum Vikt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar