var kommer ni ifrån?
_1203 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    var kommer ni ifrån?

    Eftersom jag inte varit inne innan känner jag inte till något. Skulle vara roligt att veta lite om re. hUR GAMLA ÄR NI, VAR BOR NI OCH HUR MÅNGA BARN, ELLER ÄR DETTA FÖRSTA?
  2. 1
    var kommer ni ifrån? Eftersom jag inte varit inne innan känner jag inte till något. Skulle vara roligt att veta lite om re. hUR GAMLA ÄR NI, VAR BOR NI OCH HUR MÅNGA BARN, ELLER ÄR DETTA FÖRSTA?
  3. Medlem sedan
    Oct 2009
    #2
    Hej!

    Jag bor utanför Malmö med vår 23 månaders son och vår cocker spaniel Ricky som är 6 år.
    Jag väntar mitt andra barn nu.
  4. 2
    Hej!

    Jag bor utanför Malmö med vår 23 månaders son och vår cocker spaniel Ricky som är 6 år.
    Jag väntar mitt andra barn nu.
  5. Medlem sedan
    Feb 2009
    #3
    Jag är 33år
    Bor i Täby utanför Stockholm
    Har en son på snart 2år (6:e oktober) så detta blir vårt andra barn alltså

    Och du då vem är du?
  6. 3
    Jag är 33år
    Bor i Täby utanför Stockholm
    Har en son på snart 2år (6:e oktober) så detta blir vårt andra barn alltså

    Och du då vem är du?
  7. Medlem sedan
    Mar 2011
    #4
    Jag är 35 år och bor på landet utanför Landskrona, väntar mitt andra barn.
    Skriv gärna in dig på BF-listan, där står när man ska föda och hur många barn man har..
    Kram
  8. 4
    Jag är 35 år och bor på landet utanför Landskrona, väntar mitt andra barn.
    Skriv gärna in dig på BF-listan, där står när man ska föda och hur många barn man har..
    Kram
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Hej hej,
    Vi bor i Järfälla med vår son snart 2,5 år och väntar vårt andra barn sista februari som det ser ut nu varför jag "hänger" lite här i marsgruppen oxå
  10. 5
    Hej hej,
    Vi bor i Järfälla med vår son snart 2,5 år och väntar vårt andra barn sista februari som det ser ut nu varför jag "hänger" lite här i marsgruppen oxå
  11. Medlem sedan
    Oct 2010
    #6
    Kommer från V-H, bor numera i Örebro. Är 37 och väntar vårt tredje barn, en sladdis. Övriga är 9 och 11 år idag.
  12. 6
    Kommer från V-H, bor numera i Örebro. Är 37 och väntar vårt tredje barn, en sladdis. Övriga är 9 och 11 år idag.
  13. Medlem sedan
    May 2007
    #7
    Jag är 30 år, bor i Örebro och väntar mitt andra barn. Sonen är 3½ år (fyra i december).
  14. 7
    Jag är 30 år, bor i Örebro och väntar mitt andra barn. Sonen är 3½ år (fyra i december).
  15. Medlem sedan
    Mar 2011
    #8
    hej och välkommen hit!!! :0) själv är jag 30 år och väntar mitt 7:e barn :0) bor i haninge/stockholm och är i vecka 10+0 imorgon så jag går in i vecka 11 då...hihihi:0)
    hoppas du ntrivs här,,det är ett mysigt forum där alla stötter varandra...ha det så gott....kram
  16. 8
    hej och välkommen hit!!! :0) själv är jag 30 år och väntar mitt 7:e barn :0) bor i haninge/stockholm och är i vecka 10+0 imorgon så jag går in i vecka 11 då...hihihi:0)
    hoppas du ntrivs här,,det är ett mysigt forum där alla stötter varandra...ha det så gott....kram
  17. Medlem sedan
    Mar 2011
    #9
    ska också kanske säga att mina barn är 11-9-7-5-4 och1 år gammla...
  18. 9
    ska också kanske säga att mina barn är 11-9-7-5-4 och1 år gammla...
  19. Medlem sedan
    Aug 2011
    #10

    Jag med

    Jag bor också utanför Malmö, närmare bestämt Svedala, är 33 år.
  20. 10
    Jag med Jag bor också utanför Malmö, närmare bestämt Svedala, är 33 år.
  21. Medlem sedan
    Aug 2011
    #11
    Jag bor utanför Malmö, är 33 år. Nått mer du undrar, kommer inte ihåg hur mycket jag skrev innan! ;-)
  22. 11
    Jag bor utanför Malmö, är 33 år. Nått mer du undrar, kommer inte ihåg hur mycket jag skrev innan! ;-)
  23. Medlem sedan
    Aug 2011
    #12
    Okej, tack :-)
    Jag har inte hittat den än, men får väl kolla bakåt lite :-)
  24. 12
    Okej, tack :-)
    Jag har inte hittat den än, men får väl kolla bakåt lite :-)
  25. Medlem sedan
    Aug 2011
    #13
    Sista feb? 28 eller 29? Vad räknar du som sista? Själv är jag beräknad till 8 mars, men hade varit häftigt att få 29 feb.... Tycker jag iallafall, men jag e juinte som andra, haha.
    Själv bor jag utanför Malmö och väntar min fjärde, men det förstår man kanske på signaturen? ;-)
  26. 13
    Sista feb? 28 eller 29? Vad räknar du som sista? Själv är jag beräknad till 8 mars, men hade varit häftigt att få 29 feb.... Tycker jag iallafall, men jag e juinte som andra, haha.
    Själv bor jag utanför Malmö och väntar min fjärde, men det förstår man kanske på signaturen? ;-)
  27. Medlem sedan
    Aug 2011
    #14
    Okej, själv är jag från utkanten av Malmö, har en på 7 en på 4 och en på 1
  28. 14
    Okej, själv är jag från utkanten av Malmö, har en på 7 en på 4 och en på 1
  29. Medlem sedan
    Aug 2011
    #15
    Okej :-) Själv bor jag i utkanten av Malmö, men min man, två katter och tre barn.
  30. 15
    Okej :-) Själv bor jag i utkanten av Malmö, men min man, två katter och tre barn.
  31. Medlem sedan
    Aug 2011
    #16
    Ja, det var ju en liten klunga ungar ;-)
    Mina är 7,4 och 1.
    Bor utanför Malmö och jag är 33 år
  32. 16
    Ja, det var ju en liten klunga ungar ;-)
    Mina är 7,4 och 1.
    Bor utanför Malmö och jag är 33 år
  33. Anonym
    #17
    Jag är 32 år,bor i Malmö och har tvillingar på 8 år och en "ensling" på 3 år.2 pojkar och en flicka.Är by the way övertygad om att detta är en flicka Är lite anonym än eftersom jag var rätt aktiv här ett tag så vill jag vänta lite med att vara "offentlig" eftersom jag har tex kollegor från jobb som läser här på AFF.
  34. 17
    Jag är 32 år,bor i Malmö och har tvillingar på 8 år och en "ensling" på 3 år.2 pojkar och en flicka.Är by the way övertygad om att detta är en flicka Är lite anonym än eftersom jag var rätt aktiv här ett tag så vill jag vänta lite med att vara "offentlig" eftersom jag har tex kollegor från jobb som läser här på AFF.
  35. Medlem sedan
    Sep 2009
    #18
    Hej
    Jag är 37 år och bor i Täby norr om Stockholm. Har en dotter som idag blir 1,5 år.
  36. 18
    Hej
    Jag är 37 år och bor i Täby norr om Stockholm. Har en dotter som idag blir 1,5 år.
  37. Medlem sedan
    May 2002
    #19
    Hejsan och välkommen hit!
    Väntar femte barnet, kommer ifrån Sundsvall och är 33 år! Våra barn är 16, 9, 8 och 2 år.
  38. 19
    Hejsan och välkommen hit!
    Väntar femte barnet, kommer ifrån Sundsvall och är 33 år! Våra barn är 16, 9, 8 och 2 år.
  39. Medlem sedan
    Jan 2009
    #20
    Från Övik, boendes i Skåne. 7an på väg, men min man o jag har totalt 8 tillsammans.
  40. 20
    Från Övik, boendes i Skåne. 7an på väg, men min man o jag har totalt 8 tillsammans.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Var kommer de ifrån?
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-01-06, 09:18
  2. var kommer de ifrån???
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-20, 13:26
  3. Var kommer vi ifrån?
    By ~Trixie~ in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 20:55
  4. Men var kommer det ifrån???
    By runa in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-10-14, 11:30
  5. Var kommer ni ifrån??
    By Malin med T&V in forum _0606 Junibarn
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2006-01-21, 19:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar