glup!"ot"
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    glup!"ot"

    idag är sista dagen tror jag för att få veta om jag fick jobbet jag var på intervju för i juni månad. fick ju ett mail i början på juli att högom skola och bergsåker skola skulle fortsätta sin rekrytering denna veckan och det tolkar jag som att dom bestämmer sig för vem som ska få börja jobba på dessa skolor i höst. skolorna börjar d 22 augusti så det måste bli klart nu snart.

    så jag antar att om jag inte hör något idag så har någon annan fått jobbet. helt hundra på att inte fått jobb blir jag när jag fått mail om att tjänsterna blivit tillsatta och dom inte ringt och meddelat att jag fått jobb. så man går som på nålar just nu. ggahh!!!

    önska mig lycka till nu!!!
    kram
    eva_b m linnea&elin
  2. 1
    glup!"ot" idag är sista dagen tror jag för att få veta om jag fick jobbet jag var på intervju för i juni månad. fick ju ett mail i början på juli att högom skola och bergsåker skola skulle fortsätta sin rekrytering denna veckan och det tolkar jag som att dom bestämmer sig för vem som ska få börja jobba på dessa skolor i höst. skolorna börjar d 22 augusti så det måste bli klart nu snart.

    så jag antar att om jag inte hör något idag så har någon annan fått jobbet. helt hundra på att inte fått jobb blir jag när jag fått mail om att tjänsterna blivit tillsatta och dom inte ringt och meddelat att jag fått jobb. så man går som på nålar just nu. ggahh!!!

    önska mig lycka till nu!!!
    kram
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Lyckoönsnkingar till dig!! Håller tummar o tår
  4. 2
    Lyckoönsnkingar till dig!! Håller tummar o tår
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    tackar! tyvärr så hörde jag inget från dem idag så det är väl kört. fast å andra sidan så har jag inte fått mail om att tjänsten är tillsatt än. så liite hopp kan jag inte låta bli att ha.
  6. 3
    tackar! tyvärr så hörde jag inget från dem idag så det är väl kört. fast å andra sidan så har jag inte fått mail om att tjänsten är tillsatt än. så liite hopp kan jag inte låta bli att ha.
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    Håller tummar och tår för dig!

    Hur gick det förresten med lägenheten som ni skulle sälja? Fick ni den såld till slut?
  8. 4
    Håller tummar och tår för dig!

    Hur gick det förresten med lägenheten som ni skulle sälja? Fick ni den såld till slut?
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Vi hoppas väl litet till - och sedan måste jag säga att du är ju så duktig som håller på och söker* applåd*
  10. 5
    Vi hoppas väl litet till - och sedan måste jag säga att du är ju så duktig som håller på och söker* applåd*
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    tack!
    lägenheten är inte såld än men förhoppningarna finns iaf på att den ska bli såld inom en rimlig framtid. förhoppningsvis denna månaden. det var ett par som tittade förra fredagen, d 5 aug, och killen var väldigt intresserad medan tjejen tyckte att en riktig balkong fattades. så dom skulle se en lägenhet till innan dom bestämde sig. typiskt!

    men det blir fler som ska komma och titta. så det är inte bara jobbet man går och hoppas över utan att få lägenheten såld någon gång. men det ordnar väl sig snart med det hoppas jag.
  12. 6
    tack!
    lägenheten är inte såld än men förhoppningarna finns iaf på att den ska bli såld inom en rimlig framtid. förhoppningsvis denna månaden. det var ett par som tittade förra fredagen, d 5 aug, och killen var väldigt intresserad medan tjejen tyckte att en riktig balkong fattades. så dom skulle se en lägenhet till innan dom bestämde sig. typiskt!

    men det blir fler som ska komma och titta. så det är inte bara jobbet man går och hoppas över utan att få lägenheten såld någon gång. men det ordnar väl sig snart med det hoppas jag.
  13. Medlem sedan
    Nov 2004
    #7
    ja får göra det. inget mail om att tjänsten är tillsatt av någon annan iaf. tack! ja man måste ju söka de jobb som finns att söka. någon gång ska det väl bli napp. till dess får jag vara vikarie. sa till idag på elins dagis att dom kan anlita mig om det behövs. sen får jag ringa till de andra dagisen häromkring.
  14. 7
    ja får göra det. inget mail om att tjänsten är tillsatt av någon annan iaf. tack! ja man måste ju söka de jobb som finns att söka. någon gång ska det väl bli napp. till dess får jag vara vikarie. sa till idag på elins dagis att dom kan anlita mig om det behövs. sen får jag ringa till de andra dagisen häromkring.

Liknande trådar

  1. glup!"ot"(äv aprilbarn)
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-09-09, 10:13
  2. Är ni "sparare" eller "kastare"??
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-07-20, 07:00
  3. Skillnaden mellan "Farväl" och "Hejdå"
    By mej76 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-01, 10:08
  4. Till "Anonym" ang "droppe glass"!
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 20:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar