Hejsan
_1205 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Hejsan

    Hej tjejer! Har väldigt nyligen (två veckor sedan) märkt att jag är gravid. Jättekul! Det blir en älskling nr tre! Är nog beräknad till den 5/5-12. När ska ni ha?
  2. 1
    Hejsan Hej tjejer! Har väldigt nyligen (två veckor sedan) märkt att jag är gravid. Jättekul! Det blir en älskling nr tre! Är nog beräknad till den 5/5-12. När ska ni ha?
  3. Anonym
    #2

    Grattis!

    Men då borde du väl vara beräknad till april? För om du är beräknad till 5 maj med normallång cykel så borde du bli gravid först i morgon. Välkommen in i den ankomstgruppen istället!
  4. 2
    Grattis! Men då borde du väl vara beräknad till april? För om du är beräknad till 5 maj med normallång cykel så borde du bli gravid först i morgon. Välkommen in i den ankomstgruppen istället!
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Men då borde du väl vara beräknad till april? För om du är beräknad till 5 maj med normallång cykel så borde du bli gravid först i morgon. Välkommen in i den ankomstgruppen istället!
    hahaha ok... jag vet inte riktigt. Jag knapprade in sista mens startdag och då kom 5/5 upp.... Jag få kolla upp detta. Jag var oxå inne på april innan.
  6. 3
    Men då borde du väl vara beräknad till april? För om du är beräknad till 5 maj med normallång cykel så borde du bli gravid först i morgon. Välkommen in i den ankomstgruppen istället!
    hahaha ok... jag vet inte riktigt. Jag knapprade in sista mens startdag och då kom 5/5 upp.... Jag få kolla upp detta. Jag var oxå inne på april innan.
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Helt rätt... Beräknad förlossning är 5/4!
  8. 4
    Helt rätt... Beräknad förlossning är 5/4!
  9. Anonym
    #5
    Kul! Då hamnar vi i samma ankomstgrupp! Välkommen in.
  10. 5
    Kul! Då hamnar vi i samma ankomstgrupp! Välkommen in.
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    Hej!
    Jag är beräknad till 1 maj tror jag, mitt första och har fortfarande inte fattat det!

    Grattis!
  12. 6
    Hej!
    Jag är beräknad till 1 maj tror jag, mitt första och har fortfarande inte fattat det!

    Grattis!

Liknande trådar

  1. Hejsan morsan hejsan stabben...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 20:58
  2. hejsan morsan, hejsan stabben,här e brev
    By nallemamma in forum Autismspektrum
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 14:26
  3. hejsan
    By Moses_blomma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 10:07
  4. hejsan på er..
    By linolja in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 11:42
  5. Hejsan hejsan, länge sedan nu :o)
    By mamma_mina in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 19:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar