datorn död!
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2010
    #1

    datorn död!

    Läser det mesta här och skriver lite då och då. Har ingen dator själv nu, Julia vattnade den med läsk, och det gillade den inte
    Lånar en när det finns någon ledig i detta hus!
    Just nu är alla ute och Julia sover snart, så här sitter jag=)
  2. 1
    datorn död! Läser det mesta här och skriver lite då och då. Har ingen dator själv nu, Julia vattnade den med läsk, och det gillade den inte
    Lånar en när det finns någon ledig i detta hus!
    Just nu är alla ute och Julia sover snart, så här sitter jag=)
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    Åh, nej vad trist
  4. 2
    Åh, nej vad trist
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Vår laptop kraschade för en vecka sen och den står i vardagsrummet vilket är bekvämt för då kan jag sätta mig en stund även om barnen leker.

    Nu måste jag istället ner i gillestugan till den stationära och då blir de inte att jag lyckas komma ifrån lika ofta.

    Ngn ny dator på gång eller går det att fixa den gamla?
  6. 3
    Vår laptop kraschade för en vecka sen och den står i vardagsrummet vilket är bekvämt för då kan jag sätta mig en stund även om barnen leker.

    Nu måste jag istället ner i gillestugan till den stationära och då blir de inte att jag lyckas komma ifrån lika ofta.

    Ngn ny dator på gång eller går det att fixa den gamla?
  7. Medlem sedan
    Feb 2010
    #4
    Dert gick att få liv i den men det går ej att skriva nåt. kan gå in och läsa olika sidor, men kan ej skriva och tex logga in här
    Får se hur jag ska göra.

    Går inte att sätta sig vid datorn så spontant för dig heller, kan tänka mig att det blir lite mer trixigt att gå ner till gillestugan. Går laptopen att laga?
  8. 4
    Dert gick att få liv i den men det går ej att skriva nåt. kan gå in och läsa olika sidor, men kan ej skriva och tex logga in här
    Får se hur jag ska göra.

    Går inte att sätta sig vid datorn så spontant för dig heller, kan tänka mig att det blir lite mer trixigt att gå ner till gillestugan. Går laptopen att laga?
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Nämen Julia då! Så får man ju inte göra!

    Hoppas du kommer åt någon annan dator mellan varven ändå nu då!
  10. 5
    Nämen Julia då! Så får man ju inte göra!

    Hoppas du kommer åt någon annan dator mellan varven ändå nu då!
  11. Medlem sedan
    Feb 2010
    #6
    Sitter vid den stationära (säger man så), på övervåningen, barnen sover så jag får ha den ifred
  12. 6
    Sitter vid den stationära (säger man så), på övervåningen, barnen sover så jag får ha den ifred
  13. Medlem sedan
    Aug 2007
    #7
    Kan du köra din laptop i felsäkert läge kan du köra felsökning och reparera. Tryck på F12 precis när windowsloggan visas när du startar datorn så kan du välja hur du vill starta datorn eller felsöka.

    Jag vet inte än om vår laptop går att laga

    Vet inte vilket som är bäst (läs billigast)...att låta återförsäljaren titta på den eller lämna till ett annat företag?
  14. 7
    Kan du köra din laptop i felsäkert läge kan du köra felsökning och reparera. Tryck på F12 precis när windowsloggan visas när du startar datorn så kan du välja hur du vill starta datorn eller felsöka.

    Jag vet inte än om vår laptop går att laga

    Vet inte vilket som är bäst (läs billigast)...att låta återförsäljaren titta på den eller lämna till ett annat företag?

Liknande trådar

  1. Vad är fel med datorn?
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 17:23
  2. Hur se DVD på datorn?
    By ~Trixie~ in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-19, 19:59
  3. Var har ni datorn?
    By Anna, Frankrike in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 21:53
  4. Var i datorn ser man
    By Starfish in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 17:17
  5. Vad är det för fel på datorn?
    By Camilla in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-13, 06:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar