Måste va skengravid
_1205 Majbarn
  1. Anonym
    #1

    Måste va skengravid

    Jag var kanonsäker på att jag var/e gravid. Jag har mängder av tecken som pekar på det, men 2 tester (ett igår em, och ett i morse) säger att jag inte är det. Konstigt!

    Jag har illamående på morgonen, är hård i magen, mensen verkar vara borta (inte helt regelbunden), och "mensvärk" till o från sedan en vecka. Precis som det började med min 1'a.

    Undrar om jag har testat för tidigt? Trodde mensen skulle kommit igår, men som sagt e den inte helt regelbunden...
  2. 1
    Måste va skengravid Jag var kanonsäker på att jag var/e gravid. Jag har mängder av tecken som pekar på det, men 2 tester (ett igår em, och ett i morse) säger att jag inte är det. Konstigt!

    Jag har illamående på morgonen, är hård i magen, mensen verkar vara borta (inte helt regelbunden), och "mensvärk" till o från sedan en vecka. Precis som det började med min 1'a.

    Undrar om jag har testat för tidigt? Trodde mensen skulle kommit igår, men som sagt e den inte helt regelbunden...
  3. Anonym
    #2
    Japp skengravid. Mensen är här...

    Jag önskar er allihopa lycka till så himla mycket. Kommer nog att följa er lite ändå
  4. 2
    Japp skengravid. Mensen är här...

    Jag önskar er allihopa lycka till så himla mycket. Kommer nog att följa er lite ändå

Liknande trådar

  1. Hur skengravid kan man bli 2
    By Hemliga Busan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-21, 09:09
  2. Skengravid!
    By LillaHon in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-26, 23:17
  3. skengravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 17:35
  4. Skengravid?
    By Persilja T in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 10:21
  5. Skengravid...
    By sanna_80 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 13:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar