*Lottiz*
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    *Lottiz*

    Har missat att kommentera dig längre ner så skriver här uppe istället så att du inte missar det

    Jag är grympt impad av dig!! Shit, vad duktig du är/har varit!!! Folk som inte sett dig på länge känner väl knappt igen dig!?

    HEJA DIG
  2. 1
    *Lottiz* Har missat att kommentera dig längre ner så skriver här uppe istället så att du inte missar det

    Jag är grympt impad av dig!! Shit, vad duktig du är/har varit!!! Folk som inte sett dig på länge känner väl knappt igen dig!?

    HEJA DIG
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2
    Tack Mina svärföräldrar höll på att svimma när dom såg mig i somras. Dom såg mig senast vid lucia förra året då jag var som tyngst. Dom flesta känner igen mig men jag ser att dom stannar upp lite när dom ser mig Tyvärr har jag fått bekräftat att vissa tror att jag gått ner så mycket pga sjukdom så jag har fått gå runt till vissa och berättat hur det egentligen ligger till och genast vart dom lite gladare
  4. 2
    Tack Mina svärföräldrar höll på att svimma när dom såg mig i somras. Dom såg mig senast vid lucia förra året då jag var som tyngst. Dom flesta känner igen mig men jag ser att dom stannar upp lite när dom ser mig Tyvärr har jag fått bekräftat att vissa tror att jag gått ner så mycket pga sjukdom så jag har fått gå runt till vissa och berättat hur det egentligen ligger till och genast vart dom lite gladare
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Jag förstår att det måste ha varit en smärre chock för svärföräldrarna, om de inte sett dig på så länge Du måste ju vara en helt annan person. Vad säger mannen?

    Jasså, vad trist att folk trott att du varit sjuk... Men skönt att du kunna glädja dem igen då'ra
  6. 3
    Jag förstår att det måste ha varit en smärre chock för svärföräldrarna, om de inte sett dig på så länge Du måste ju vara en helt annan person. Vad säger mannen?

    Jasså, vad trist att folk trott att du varit sjuk... Men skönt att du kunna glädja dem igen då'ra

Liknande trådar

  1. Lottiz!??
    By Strawberryjuice in forum _0706 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 18:55
  2. Lottiz!
    By Emiie in forum _0706 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 15:58
  3. Lottiz!
    By Tinni in forum _0706 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-25, 18:05
  4. Lottiz?
    By Tinni in forum _0706 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-21, 21:04
  5. Lottiz!
    By Elin Solstråle in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-18, 13:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar