Om fyra veckor
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Om fyra veckor

    sitter jag på ett plan till Turkiet. Då tänkte jag väga ungefär 2kg mindre än vad jag gör just nu så då är det väl bara att sätta igång eller hur?
    För övrigt har jag semester denna veckan och efter att ha jobbat hela sommaren känns det helt underbart!
    "Imorgon är en annan dag"
  2. 1
    Om fyra veckor sitter jag på ett plan till Turkiet. Då tänkte jag väga ungefär 2kg mindre än vad jag gör just nu så då är det väl bara att sätta igång eller hur?
    För övrigt har jag semester denna veckan och efter att ha jobbat hela sommaren känns det helt underbart!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Japp då är det bäst att du sätter igång Lycka till Skönt med semester, det är dig väl unt
  4. 2
    Japp då är det bäst att du sätter igång Lycka till Skönt med semester, det är dig väl unt
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Ja, då vet du vad du har att göra! Skönt med välförtjänt semester, ha det gott!
  6. 3
    Ja, då vet du vad du har att göra! Skönt med välförtjänt semester, ha det gott!
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Härligt med semester och perfekt att ha en riktig kick-start vecka med bra mat och lagom med träning! Lycka till!
  8. 4
    Härligt med semester och perfekt att ha en riktig kick-start vecka med bra mat och lagom med träning! Lycka till!
  9. Evali_(120 ->117)
    #5
    Å vad härligt med utlandsresa. Vi åker i november och då hoppas jag också att jag lyckats gå ner en del. Bra morot det där
  10. 5
    Å vad härligt med utlandsresa. Vi åker i november och då hoppas jag också att jag lyckats gå ner en del. Bra morot det där
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Vad härligt med resa! (vi kommer nog också sitta på en strand någonstans om en månad... )

    Och som de andra sagt, bara att sätta igång!
  12. 6
    Vad härligt med resa! (vi kommer nog också sitta på en strand någonstans om en månad... )

    Och som de andra sagt, bara att sätta igång!
  13. Medlem sedan
    May 2002
    #7
    Ja, det fixar du ju!

    Ha en underbar semestervecka fö!!
  14. 7
    Ja, det fixar du ju!

    Ha en underbar semestervecka fö!!

Liknande trådar

  1. Fyra veckor....
    By Karamella in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-02-06, 18:21
  2. Om fyra veckor...
    By Eyrene in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-28, 10:56
  3. Fyra veckor tog det
    By Nefertari in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-31, 18:01
  4. Om fyra veckor:)
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 21:07
  5. Fyra veckor
    By Ann m.H,H&A in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 16:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar