Någon som känner till?
Abort
  1. Undrar
    #1

    Någon som känner till?

    Jag undrar om det är någon här inne som känner till Octaviakliniken i Stockholm, som gjort en abort där? Medicinsk eller kirurgisk spelar ingen roll, jag vill gärna veta hur ni upplevde bemötandet av personalen.

    Jag kommer tyvärr eventuellt behöva göra en abort har läst på deras hemsida men det säger egentligen inte så mycket om hur det egentligen är där.

    Tacksam för svar.
  2. 1
    Någon som känner till? Jag undrar om det är någon här inne som känner till Octaviakliniken i Stockholm, som gjort en abort där? Medicinsk eller kirurgisk spelar ingen roll, jag vill gärna veta hur ni upplevde bemötandet av personalen.

    Jag kommer tyvärr eventuellt behöva göra en abort har läst på deras hemsida men det säger egentligen inte så mycket om hur det egentligen är där.

    Tacksam för svar.
  3. Anonym
    #2
    Jag undrar om det är någon här inne som känner till Octaviakliniken i Stockholm, som gjort en abort där? Medicinsk eller kirurgisk spelar ingen roll, jag vill gärna veta hur ni upplevde bemötandet av personalen.

    Jag kommer tyvärr eventuellt behöva göra en abort har läst på deras hemsida men det säger egentligen inte så mycket om hur det egentligen är där.

    Tacksam för svar.
    Hej!
    Jag gjorde en medicinsk abort där 2009 och de var väldigt trevliga och hjälpsamma. Eftersom det var många där just den dagen fick jag dela rum med en annan tjej men annars kan man få ett eget rum. Det kändes ju lite konstigt att ligga där i varsin säng och ha väldigt ont till och från men det fanns också skynken man kunde dra för. Jag fick också gå ut och gå i parken och om man var hungrig blev man serverad smörgåsar och kaffe. Nu ska jag aldrig mer göra en abort men de gjorde iallafall min abort till att bli så "bra" som möjligt.
  4. 2
    Jag undrar om det är någon här inne som känner till Octaviakliniken i Stockholm, som gjort en abort där? Medicinsk eller kirurgisk spelar ingen roll, jag vill gärna veta hur ni upplevde bemötandet av personalen.

    Jag kommer tyvärr eventuellt behöva göra en abort har läst på deras hemsida men det säger egentligen inte så mycket om hur det egentligen är där.

    Tacksam för svar.
    Hej!
    Jag gjorde en medicinsk abort där 2009 och de var väldigt trevliga och hjälpsamma. Eftersom det var många där just den dagen fick jag dela rum med en annan tjej men annars kan man få ett eget rum. Det kändes ju lite konstigt att ligga där i varsin säng och ha väldigt ont till och från men det fanns också skynken man kunde dra för. Jag fick också gå ut och gå i parken och om man var hungrig blev man serverad smörgåsar och kaffe. Nu ska jag aldrig mer göra en abort men de gjorde iallafall min abort till att bli så "bra" som möjligt.
  5. Undrar
    #3
    Nej, en abort är ju inget man vill göra :/ Men skönt ändå att höra att du känner dig nöjd med bemötandet där. Det är det viktigaste enligt min mening! Nu verkar det som att det blir Huddinge för mig trots allt, om det nu blir en abort.
    Tack för att du delade med dig!
  6. 3
    Nej, en abort är ju inget man vill göra :/ Men skönt ändå att höra att du känner dig nöjd med bemötandet där. Det är det viktigaste enligt min mening! Nu verkar det som att det blir Huddinge för mig trots allt, om det nu blir en abort.
    Tack för att du delade med dig!

Liknande trådar

  1. Någon som känner till Rom?
    By Misell in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-02, 14:53
  2. Känner någon till någon blogg?
    By anonymt namn in forum Klumpfot
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 21:11
  3. Någon som känner till, eller känner nån
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-01, 12:08
  4. Känner någon till?
    By hannsi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-01-14, 18:40
  5. Någon som känner till
    By chokladtrollet in forum Föräldraskap
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 17:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar