Bröllopet vi var på.
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Bröllopet vi var på.

    Min man och jag var för första gången alldeles barnfria över natt nu i helgen. Min syster med familj var här och passade barnen och det hade gått jättebra även om Sakarias hoppade middagsvilan första dagen och blev väckt när han sov andra dagen. Men han hade inte varit ledsen även om han frågat efter mig lite mellan varven. Tur att han har en moster som är hyfsat lik sin mor!

    De andra barnen har med skött sig och de har haft kul. Min svåger hade tagit med sig våra två stora och deras äldsta till Navet i Borås. Jättekul att han tog sig tid till det!

    Bröllopet som vi var på började kl. 13.00. Det var så klart fint och middagen efteråt var jättetrevlig. Bra bordsgrannar som det gick att prata mycket med, god mat och trevliga tal och sånger! Men det var 120 gäster och många tal och sånger. Det gjorde att det tog lång tid. De hade dans med och den kom igång först kl. 23.30. Eftersom att jag och mannen inte dansar så åkte vi hem vid midnatt. Då hade vi sett bröllopsvalsen och pratat klart med de vi ville prata med. Då styrde vi kosan till sommarstugan vi lånat för en natt. Jag som sett fram emot att få sova en hel natt och få sova till jag vaknade, kunde så klart inte somna då heller. Har haft problem med att somna nu en period igen.

    När vi väl ändå var uppe på morgonen gick vi ner till en butik och skaffade frukost. Sedan satte vi oss i en sanddyn och åt den och tittade på havet. Mysigt! Tyvärr var det inte soligt så något bad blev det inte.

    På vägen hem stannade vi till på GeKås så nu är vinterkläderna införskaffade till barnen. Känns skönt det med!
    Vill ni läsa min nystartade blogg så maila mig för adressen!
  2. 1
    Bröllopet vi var på. Min man och jag var för första gången alldeles barnfria över natt nu i helgen. Min syster med familj var här och passade barnen och det hade gått jättebra även om Sakarias hoppade middagsvilan första dagen och blev väckt när han sov andra dagen. Men han hade inte varit ledsen även om han frågat efter mig lite mellan varven. Tur att han har en moster som är hyfsat lik sin mor!

    De andra barnen har med skött sig och de har haft kul. Min svåger hade tagit med sig våra två stora och deras äldsta till Navet i Borås. Jättekul att han tog sig tid till det!

    Bröllopet som vi var på började kl. 13.00. Det var så klart fint och middagen efteråt var jättetrevlig. Bra bordsgrannar som det gick att prata mycket med, god mat och trevliga tal och sånger! Men det var 120 gäster och många tal och sånger. Det gjorde att det tog lång tid. De hade dans med och den kom igång först kl. 23.30. Eftersom att jag och mannen inte dansar så åkte vi hem vid midnatt. Då hade vi sett bröllopsvalsen och pratat klart med de vi ville prata med. Då styrde vi kosan till sommarstugan vi lånat för en natt. Jag som sett fram emot att få sova en hel natt och få sova till jag vaknade, kunde så klart inte somna då heller. Har haft problem med att somna nu en period igen.

    När vi väl ändå var uppe på morgonen gick vi ner till en butik och skaffade frukost. Sedan satte vi oss i en sanddyn och åt den och tittade på havet. Mysigt! Tyvärr var det inte soligt så något bad blev det inte.

    På vägen hem stannade vi till på GeKås så nu är vinterkläderna införskaffade till barnen. Känns skönt det med!
  3. Medlem sedan
    Feb 2009
    #2
    Låter ju som att ni haft en helt fantastisk helg (bortsett från dåligt med sömn då) och kul med trevliga bröllop!!
  4. 2
    Låter ju som att ni haft en helt fantastisk helg (bortsett från dåligt med sömn då) och kul med trevliga bröllop!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Låter som ni har haft ett toppendygn, härligt Och toppen att kunna kombinera att handla vinterkläder på vägen hem! *vill också*
  6. 3
    Låter som ni har haft ett toppendygn, härligt Och toppen att kunna kombinera att handla vinterkläder på vägen hem! *vill också*
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Vilken härlig helg

    Vi har konstaterat att vi skulle behöva barnvakt i en vecka för att få ordning på huset. Ett dygn för att sova, 5 dygn för att rensa, sortera och slänga och ett dygn för att sova
  8. 4
    Vilken härlig helg

    Vi har konstaterat att vi skulle behöva barnvakt i en vecka för att få ordning på huset. Ett dygn för att sova, 5 dygn för att rensa, sortera och slänga och ett dygn för att sova

Liknande trådar

  1. Det där bröllopet på lördag...
    By alle in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-06-14, 08:25
  2. Det kungliga bröllopet
    By Elinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-04-28, 10:47
  3. Om bröllopet igen
    By Anonym in forum Styvfamiljer
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-06, 17:31
  4. Bröllopet
    By Helene-Gia in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-05, 08:59
  5. ME- bröllopet
    By cat m Vilgot o Molly in forum Mat & dryck
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-01-12, 09:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar