Vill så gärna så gärna hamna här
_1205 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Vill så gärna så gärna hamna här

    Jag har på kort tid förlorat två barn i sena missfall, båda upptäcktes i v19 på rutinultraljuden. Det andra av dessa barn födde jag fram i början på juli. Jag vet inte om min kropp är redo än, men jag tror att jag hade ägglossning i går eller möjligtvis idag. Enligt min menscykel ska jag ha haft det i allafall. Jag vill så gärna så gärna hamna här i denna grupp!
    Stolt mamma till Nellie 020901, Felix 040525 och Minea 080623. Sörjer änglapojkarna som dött i magen på mig i v19, v19 och v13. Nu bor det ännu en liten skrutt i min mage med bf 121120.

    Min gravidblogg;
    http://ivantanpaettliv.blogg.se

    Min blogg;
    http://litenskrutt.blogg.se/

    Mina auktioner;
    http://www.tradera.com/category/cate...x?ftgnr=460865
  2. 1
    Vill så gärna så gärna hamna här Jag har på kort tid förlorat två barn i sena missfall, båda upptäcktes i v19 på rutinultraljuden. Det andra av dessa barn födde jag fram i början på juli. Jag vet inte om min kropp är redo än, men jag tror att jag hade ägglossning i går eller möjligtvis idag. Enligt min menscykel ska jag ha haft det i allafall. Jag vill så gärna så gärna hamna här i denna grupp!
  3. Medlem sedan
    Dec 2008
    #2
    Oj Beklagar verkligen era missfall. Måste kännas såå jobbigt att förlora barn också så sent. Håller verkligen tummarn på att ni får tillhöra denna grupp.

    Själv så fick jag ett missfall i juni (dock väldigt tidigt)och förra månaden blev det inget. Så jag hoppas också attf å tillhöra denna grupp. Vi kör på som bara den. Men jag skall nog inte ha ägglossning först nästa vecka.

    Lycka till! Kram knodden
  4. 2
    Oj Beklagar verkligen era missfall. Måste kännas såå jobbigt att förlora barn också så sent. Håller verkligen tummarn på att ni får tillhöra denna grupp.

    Själv så fick jag ett missfall i juni (dock väldigt tidigt)och förra månaden blev det inget. Så jag hoppas också attf å tillhöra denna grupp. Vi kör på som bara den. Men jag skall nog inte ha ägglossning först nästa vecka.

    Lycka till! Kram knodden
  5. maj5
    #3
    Låter inte roligt, har själv haft 2 missfall (tidiga) så även om jag plussat nu så vågar man inte riktigt hoppas ännu.
    Håller tummarna att det går vägen för er
  6. 3
    Låter inte roligt, har själv haft 2 missfall (tidiga) så även om jag plussat nu så vågar man inte riktigt hoppas ännu.
    Håller tummarna att det går vägen för er
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Då håller jag tummarna att det går vägen för dig den här gången!

    Jag har stor erfarenhet av missfall. Tyvärr. Jag har förutom de senaste två, som båda var sena (v19 båda två), också haft tre tidiga missfall (v8, v5, v5). Men så har jag ju tre fina barn också. Och nu hoppas vi att jag snabbt blir gravid igen så vi får den där fyran som vi längtar efter.
  8. 4
    Då håller jag tummarna att det går vägen för dig den här gången!

    Jag har stor erfarenhet av missfall. Tyvärr. Jag har förutom de senaste två, som båda var sena (v19 båda två), också haft tre tidiga missfall (v8, v5, v5). Men så har jag ju tre fina barn också. Och nu hoppas vi att jag snabbt blir gravid igen så vi får den där fyran som vi längtar efter.
  9. maj5
    #5

    Har en son på 3½ år så det hade varit så roligt få ge honom ett syskon.
  10. 5

    Har en son på 3½ år så det hade varit så roligt få ge honom ett syskon.

Liknande trådar

  1. Vill så gärna hamna här
    By Anonym in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-17, 06:58
  2. vill så jätte gärna hamna här.
    By jenny m william in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-23, 09:11
  3. Vill så gärna hamna här !!
    By jenny m william in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 13:55
  4. Vill gärna hamna här
    By Maria.T in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 08:49
  5. Vill så gärna hamna här...
    By hemlig in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-14, 07:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar