Tror ni "Vickan" finns här hos er???
_1203 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2010
    #1

    Tror ni "Vickan" finns här hos er???

    Hehe, hälsar på från Feb-gruppen.
    Såg just på Aftonbladet att Kronprinsessan beräknas till Mars nästa år. Så kanske gömmer hon sig här hos er, eller vad tror ni??

    Kram på er!
  2. 1
    Tror ni "Vickan" finns här hos er??? Hehe, hälsar på från Feb-gruppen.
    Såg just på Aftonbladet att Kronprinsessan beräknas till Mars nästa år. Så kanske gömmer hon sig här hos er, eller vad tror ni??

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Man kan ju aldrig veta :-)
  4. 2
    Man kan ju aldrig veta :-)
  5. Medlem sedan
    Feb 2009
    #3
    Ja kanske det Kul för dom i allafall!
  6. 3
    Ja kanske det Kul för dom i allafall!
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    Det hade varit superkul!
  8. 4
    Det hade varit superkul!
  9. Medlem sedan
    Oct 2009
    #5
    Jaa precis, roligt att hon ska ha barn samma månad som vi
  10. 5
    Jaa precis, roligt att hon ska ha barn samma månad som vi
  11. Medlem sedan
    Jul 2011
    #6
    Är det inte skumt att de berättar så tidigt? Om jag räknar rätt så kan hon väl tidigast vara i v.12?!
  12. 6
    Är det inte skumt att de berättar så tidigt? Om jag räknar rätt så kan hon väl tidigast vara i v.12?!
  13. Medlem sedan
    Mar 2011
    #7
    Tyckte också det verkade lite skumt att berätta så tidigt.. måste ju finnas nån anledning.. Kanske hon bara vill slippa de vanliga spekulationerna skvallertidningarna brukar komma med? Jag vet själv hur hårt jag får jobba för att kunna dölja min växande mage och jag har inte miljoners ögon på mig
  14. 7
    Tyckte också det verkade lite skumt att berätta så tidigt.. måste ju finnas nån anledning.. Kanske hon bara vill slippa de vanliga spekulationerna skvallertidningarna brukar komma med? Jag vet själv hur hårt jag får jobba för att kunna dölja min växande mage och jag har inte miljoners ögon på mig
  15. Medlem sedan
    May 2007
    #8
    Kan det inte vara så att de fått göra ultraljud och sett hjärtat slå, är inte risken för missfall väldigt liten då?
  16. 8
    Kan det inte vara så att de fått göra ultraljud och sett hjärtat slå, är inte risken för missfall väldigt liten då?
  17. Medlem sedan
    Oct 2009
    #9
    Eller så ska hon egentligen ha det i slutet av februari men dem vill inte ha en massa journalister m.m. efter dem hela tiden så då säger man mars Hade jag gjort hihihihi

    Dem har säkert gjort ultraljud antar jag
  18. 9
    Eller så ska hon egentligen ha det i slutet av februari men dem vill inte ha en massa journalister m.m. efter dem hela tiden så då säger man mars Hade jag gjort hihihihi

    Dem har säkert gjort ultraljud antar jag
  19. Medlem sedan
    Mar 2011
    #10
    Så är det antagligen! Hon är nog egentligen beräknad till februari och så har de redan kollat upp allt som går att kolla
  20. 10
    Så är det antagligen! Hon är nog egentligen beräknad till februari och så har de redan kollat upp allt som går att kolla
  21. Medlem sedan
    Jul 2011
    #11
    Ja det gör hon säkert
  22. 11
    Ja det gör hon säkert
  23. Anonym
    #12
    Min man tyckte att nyheten var en bra anledning att begära planerat snitt, för att inte riskera att få sämre vård om man råkar hamna på förlossningen samtidigt som dem som ev blir väldigt resurskrävande p g a säkerheten....
  24. 12
    Min man tyckte att nyheten var en bra anledning att begära planerat snitt, för att inte riskera att få sämre vård om man råkar hamna på förlossningen samtidigt som dem som ev blir väldigt resurskrävande p g a säkerheten....
  25. Medlem sedan
    Mar 2011
    #13
    Då är jag glad att jag inte bor i Stockholm!!
  26. 13
    Då är jag glad att jag inte bor i Stockholm!!
  27. Medlem sedan
    Aug 2011
    #14
    Sammanträffande ...

    Jag kände mig lite underlig när jag hörde uttalandet på TV. Min mamma har tjatat hela min uppväxt om hur Silvia åkte in på BB samma dag som vi lämnade BB så det är ungefär 5 dagar mellan oss och så ska vi få första barnet ungefär samtidigt. 34 år är ju ändå ganska sent tycker jag för första barnet. Dessutom är det för min del helt oplanerat lite spookey..... Så då vet ni är jag lämnar BB är det dags för Victoria ;-)
  28. 14
    Sammanträffande ...

    Jag kände mig lite underlig när jag hörde uttalandet på TV. Min mamma har tjatat hela min uppväxt om hur Silvia åkte in på BB samma dag som vi lämnade BB så det är ungefär 5 dagar mellan oss och så ska vi få första barnet ungefär samtidigt. 34 år är ju ändå ganska sent tycker jag för första barnet. Dessutom är det för min del helt oplanerat lite spookey..... Så då vet ni är jag lämnar BB är det dags för Victoria ;-)
  29. Medlem sedan
    Oct 2009
    #15
    hehe vilket sammanträffande vad roligt
    Antar att hon kommer att ha en egen barnmorska, läkare m.m på grund av säkerhetskäl.
    Har en bekant som berättade att Zlatan och Helena hade egen läkare och barnmorska och en livvakt som inte släppte in någon annan än dem i rummet.
    Jag kunde inte sluta att undra vad som hade hänt om hon behövde göra kejsarsnitt.....
  30. 15
    hehe vilket sammanträffande vad roligt
    Antar att hon kommer att ha en egen barnmorska, läkare m.m på grund av säkerhetskäl.
    Har en bekant som berättade att Zlatan och Helena hade egen läkare och barnmorska och en livvakt som inte släppte in någon annan än dem i rummet.
    Jag kunde inte sluta att undra vad som hade hänt om hon behövde göra kejsarsnitt.....
  31. Medlem sedan
    Aug 2011
    #16
    Jepp, det var min tanke också. Och så har jag hört att det skulle blir en påg, det kan dom väl inte se så tidigt?
  32. 16
    Jepp, det var min tanke också. Och så har jag hört att det skulle blir en påg, det kan dom väl inte se så tidigt?
  33. Medlem sedan
    Jun 2008
    #17
    Det är inte troligt att hovet går ut med en sån nyhet utan att veta att det är ett "friskt" barn, så jag är övertygad om att de gjort moderkaksprov ( kan man göra redan i v11), då vet de både att det inte är ngt genetiskt fel på barnet och
    kön.
  34. 17
    Det är inte troligt att hovet går ut med en sån nyhet utan att veta att det är ett "friskt" barn, så jag är övertygad om att de gjort moderkaksprov ( kan man göra redan i v11), då vet de både att det inte är ngt genetiskt fel på barnet och
    kön.

Liknande trådar

  1. Finns det någon "måste-besöka-plats"
    By xyzzy in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-06-27, 18:52
  2. "sluta tänka på de"... Vad tror folk eg?
    By tingla_bu in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-08-10, 22:34
  3. Varför tror ni "jägaren" väljer att bete
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 11:12
  4. Finns d en optimal "sluta-amma-period"?
    By vallie in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 19:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar