Nu är Elna storasyster!
_0908 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Nu är Elna storasyster!

    Gunnar föddes i söndags, efter en sån där "drömförlossning"! Jag är så himla glad och stolt över min fina familj. Elna pussar på "Gonnaj" så fort hon kommer åt. Det är så mysigt.
    Kram på er och era 2-åringar!
    Elna Karin Sigrid, född 27 augusti 2009
    Lars Gunnar Ebbe, född 14 augusti 2011

    Bloggar på Tillökningsbloggen:

    www.karinlinneal.blogspot.com
  2. 1
    Nu är Elna storasyster! Gunnar föddes i söndags, efter en sån där "drömförlossning"! Jag är så himla glad och stolt över min fina familj. Elna pussar på "Gonnaj" så fort hon kommer åt. Det är så mysigt.
    Kram på er och era 2-åringar!
  3. Medlem sedan
    Dec 2008
    #2
    Hej Kråkan. Jag förljer din blogg. Och Ännu ett STORT grattis!!! Han är verkligen så fin. Förstår att ni måste vara så lyckliga som har honom hos er äntligen. Skönt med en bra förlossning. Förstår att Elna är glad att få ett syskon.

    Själv så längtar jag ihjäl mig efter en till lite bäbbe. Men vi hoppas på att det kommer att gå bra nästa gång. Kör på som bara den just nu.
    Älskar verkligen att läsa din blogg. varje morgon så är det fyra saker jag gör när jag har landat på jobbet. Det är att jag läser tre boggar samt kollar aftonbladet och din blogg är en av dem Du skriver så härligt så jag har fått så många skratt och det förgyller min dag.

    kram Knodden
  4. 2
    Hej Kråkan. Jag förljer din blogg. Och Ännu ett STORT grattis!!! Han är verkligen så fin. Förstår att ni måste vara så lyckliga som har honom hos er äntligen. Skönt med en bra förlossning. Förstår att Elna är glad att få ett syskon.

    Själv så längtar jag ihjäl mig efter en till lite bäbbe. Men vi hoppas på att det kommer att gå bra nästa gång. Kör på som bara den just nu.
    Älskar verkligen att läsa din blogg. varje morgon så är det fyra saker jag gör när jag har landat på jobbet. Det är att jag läser tre boggar samt kollar aftonbladet och din blogg är en av dem Du skriver så härligt så jag har fått så många skratt och det förgyller min dag.

    kram Knodden
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Stort Grattis till Gunnar! Härligt med en drömförlossning. Kram!
  6. 3
    Stort Grattis till Gunnar! Härligt med en drömförlossning. Kram!
  7. Medlem sedan
    Nov 2008
    #4
    Tack!! Kul att du läser! Jättekul!
    Jag håller tummarna för dig!
  8. 4
    Tack!! Kul att du läser! Jättekul!
    Jag håller tummarna för dig!
  9. Kastanj
    #5
    Stort grattis, och välkommen Gunnar!
  10. 5
    Stort grattis, och välkommen Gunnar!
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6
    Helt underbart är det. Grattis!!!
  12. 6
    Helt underbart är det. Grattis!!!

Liknande trådar

  1. ELNA har kommit!!
    By KRÅKA in forum Missfall
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-31, 17:20
  2. ELNA ÄR HÄR!!!
    By KRÅKA in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-08-30, 12:12
  3. Elna och Edna...
    By in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-05, 21:03
  4. Elna?
    By Kristina in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 08:25
  5. Anna o Elna
    By Helene Noella Moltas in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 14:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar