Vart har alla tagit vägen???
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2010
    #1

    Vart har alla tagit vägen???

    Hur många är det som är kvar och läser/skriver här?
    Det är så himla tyst nu för tiden....
  2. 1
    Vart har alla tagit vägen??? Hur många är det som är kvar och läser/skriver här?
    Det är så himla tyst nu för tiden....
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Håller med, försöker ju få ihop träff i stockholm men ger snart upp...

    Det är ju nu man börjar få koll på det här och därmed lite mer tid över
  4. 2
    Håller med, försöker ju få ihop träff i stockholm men ger snart upp...

    Det är ju nu man börjar få koll på det här och därmed lite mer tid över
  5. Medlem sedan
    Mar 2009
    #3
    Tjoho! Vänta på mig! Jag flyttar "hem" till Sthlm i oktober och ses jättegärna !
  6. 3
    Tjoho! Vänta på mig! Jag flyttar "hem" till Sthlm i oktober och ses jättegärna !
  7. Medlem sedan
    Mar 2009
    #4
    Jag tittar in när jag kan, oftast minst en gång per dag. Det är skönt att ha ett forum som detta tycker jag. Det är lite ensamt att vara mammaledig i ett "nytt" land och så har vi precis flyttat till ett nytt område också. Så ni är ju mina "lattemammor" !
  8. 4
    Jag tittar in när jag kan, oftast minst en gång per dag. Det är skönt att ha ett forum som detta tycker jag. Det är lite ensamt att vara mammaledig i ett "nytt" land och så har vi precis flyttat till ett nytt område också. Så ni är ju mina "lattemammor" !
  9. Medlem sedan
    Jun 2010
    #5
    *gilla*
  10. 5
    *gilla*
  11. Medlem sedan
    Jun 2009
    #6
    Bra där! Det bokar vi!
  12. 6
    Bra där! Det bokar vi!
  13. Medlem sedan
    Mar 2009
    #7
  14. 7
  15. Medlem sedan
    Nov 2010
    #8
    Håller med Karin! Skönt att höra hur ni har det och gör där borta i bästa landet! =)

    Att jag inte gjort många inlägg är nog för att det mesta faktiskt flyter på just nu. Emmett är goare än någonsin och varje dag är det nya saker som upptäcks!
  16. 8
    Håller med Karin! Skönt att höra hur ni har det och gör där borta i bästa landet! =)

    Att jag inte gjort många inlägg är nog för att det mesta faktiskt flyter på just nu. Emmett är goare än någonsin och varje dag är det nya saker som upptäcks!
  17. Medlem sedan
    Jan 2009
    #9
    Jag är kvar..på det viset att jag mest läser. Inte varje dag men med jämna mellanrum. Skriver tyvärr sällan. Har tyvärr inte mått så bra, är känslig för de här hormonomställningarna. Blev ju tvungen att börja med ppiller, en sort som jag inte "tål" / blir deppig av, men det var den enda jag kunde fortsätta amma med och som funkar mot endometriosen. Och jag vill verkligen inte sluta amma. Visst skulle jag kanske kunna skriva mer ändå men det har liksom inte blivit så.

    Tycker fortfarande om att läsa öm hur det går för er och ska försöka göra fler inlägg själv. Kanske jag t.o.m kan ta mig till en träff i sthlm sen. Kommer ju ifrån en förort till Sthlm även om jag inte bor där nu, men det känns inom rimligt avstånd ändå. Kram på er!
  18. 9
    Jag är kvar..på det viset att jag mest läser. Inte varje dag men med jämna mellanrum. Skriver tyvärr sällan. Har tyvärr inte mått så bra, är känslig för de här hormonomställningarna. Blev ju tvungen att börja med ppiller, en sort som jag inte "tål" / blir deppig av, men det var den enda jag kunde fortsätta amma med och som funkar mot endometriosen. Och jag vill verkligen inte sluta amma. Visst skulle jag kanske kunna skriva mer ändå men det har liksom inte blivit så.

    Tycker fortfarande om att läsa öm hur det går för er och ska försöka göra fler inlägg själv. Kanske jag t.o.m kan ta mig till en träff i sthlm sen. Kommer ju ifrån en förort till Sthlm även om jag inte bor där nu, men det känns inom rimligt avstånd ändå. Kram på er!
  19. Medlem sedan
    May 2002
    #10

    Jag läser

    men skriver lite mindre själv.
    Mamma till världens bästa Matilda född 021223, Felix född 050603 och Oliver född 110324
    (¯`''•.¸(¯`''•.¸♥ Matilda, Felix & Oliver ♥¸ .•''´¯)¸.•''´¯)

    Blogg: www.lillafamiljens.blogspot.com
  20. 10
    Jag läser men skriver lite mindre själv.
  21. Medlem sedan
    Sep 2010
    #11
    Hur många är det som är kvar och läser/skriver här?
    Det är så himla tyst nu för tiden....
    Har varit helt knockad av massiva mjölkstockningar som bara åkte runt i brösten. Kontakt med amningsmottagningen gav som vanligt ingenting. Fick leta mig fram till expertinformation om mastit på kor (där är det ju pengar inblandat och således också riktig kunskap). En rejäl svampkur senare och jag har inga mjölkstockningar. Jag har lust att hålla inne en del av skatten som jag betalar... den där amningsmottagningen har jag inte lust att sponsra... hade hellre betalt en veterinär... grrr...

    Men - nu är det bättre! Håller tummarna för att jag inte får tillbaka svampen.
  22. 11
    Hur många är det som är kvar och läser/skriver här?
    Det är så himla tyst nu för tiden....
    Har varit helt knockad av massiva mjölkstockningar som bara åkte runt i brösten. Kontakt med amningsmottagningen gav som vanligt ingenting. Fick leta mig fram till expertinformation om mastit på kor (där är det ju pengar inblandat och således också riktig kunskap). En rejäl svampkur senare och jag har inga mjölkstockningar. Jag har lust att hålla inne en del av skatten som jag betalar... den där amningsmottagningen har jag inte lust att sponsra... hade hellre betalt en veterinär... grrr...

    Men - nu är det bättre! Håller tummarna för att jag inte får tillbaka svampen.
  23. Medlem sedan
    Mar 2009
    #12
    Men näää! Vad trist! Varför får du detta gång på gång? Men stor eloge till dig att du orkar fortsätta amma, det är ju skitjobbigt när det strular.

    Kram och välkommen tillbaks till verkligheten !
  24. 12
    Men näää! Vad trist! Varför får du detta gång på gång? Men stor eloge till dig att du orkar fortsätta amma, det är ju skitjobbigt när det strular.

    Kram och välkommen tillbaks till verkligheten !
  25. Medlem sedan
    Sep 2010
    #13
    Jag skall ingen eloge ha. Hade han tagit nappflaskan så hade jag slutat amma genast!!! Men är man trött svettig och halvfebrig dag ut och dag in så orkar man inte riktigt ta den där striden. Han har så mycket att ta av så han blir inte tillräckligt hungrig för att välja flaskan...
  26. 13
    Jag skall ingen eloge ha. Hade han tagit nappflaskan så hade jag slutat amma genast!!! Men är man trött svettig och halvfebrig dag ut och dag in så orkar man inte riktigt ta den där striden. Han har så mycket att ta av så han blir inte tillräckligt hungrig för att välja flaskan...
  27. Medlem sedan
    Oct 2010
    #14
    Jag är också här. Har var tvungen att prioritera annat ett tag - brorsans bröllop, bästisens möhippeplanering och Elliotts dop (om 10 dagar). Dessutom har vi börjat babysimma och föräldragruppsträffarna har startat igen. Men jag är här och jag vill gärna fortsätta skriva.

    Jag vill också gärna ses - både nu och i oktober!
  28. 14
    Jag är också här. Har var tvungen att prioritera annat ett tag - brorsans bröllop, bästisens möhippeplanering och Elliotts dop (om 10 dagar). Dessutom har vi börjat babysimma och föräldragruppsträffarna har startat igen. Men jag är här och jag vill gärna fortsätta skriva.

    Jag vill också gärna ses - både nu och i oktober!

Liknande trådar

  1. Vart har alla tagit vägen
    By Anja- in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-31, 19:29
  2. Vart har alla tagit vägen?
    By -TuvaLiten- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 06:12
  3. Vart har alla tagit vägen?
    By mamma till D & A in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 09:04
  4. Vart har alla tagit vägen???
    By pinja in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 11:46
  5. Vart har alla tagit vägen?
    By Linda m.J&T in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-19, 07:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar