Januari mamma
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Januari mamma

    Hej på er alla

    Jag är 22 år och väntar mitt första barn i januari roligt att läsa och skriva med fler som är i samma sits, någn mer som är beräknad runt samma datum kanske?
  2. 1
    Januari mamma Hej på er alla

    Jag är 22 år och väntar mitt första barn i januari roligt att läsa och skriva med fler som är i samma sits, någn mer som är beräknad runt samma datum kanske?
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Vore även roligt att få kontakt med fler mammor/blivande mammor som ska ha i början på nästa år, som kanske bor i närheten av mig, i uppsala-sala-heby omsådet?
  4. 2
    Vore även roligt att få kontakt med fler mammor/blivande mammor som ska ha i början på nästa år, som kanske bor i närheten av mig, i uppsala-sala-heby omsådet?
  5. Medlem sedan
    Jul 2011
    #3
    Hej!
    Jag är 24år och väntar första barnet för mig. Min sambo blivande man (gifter oss nästa vecka) har en dotter sedan tidigare. jag bor dock i Södertälje (söder om STHLM) men det skulle va kul att följas åt. Är nu i vecka 21 har BF 1/1 2012 så håller alla tummar och tår att liten stannar kvar tills nästa år..
  6. 3
    Hej!
    Jag är 24år och väntar första barnet för mig. Min sambo blivande man (gifter oss nästa vecka) har en dotter sedan tidigare. jag bor dock i Södertälje (söder om STHLM) men det skulle va kul att följas åt. Är nu i vecka 21 har BF 1/1 2012 så håller alla tummar och tår att liten stannar kvar tills nästa år..
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Hej hej!
    Jag är 23 år och ska föda första barnet i Januari. Ska på ultraljud imorgon och se det lilla livet och få ett fastställt datum Bor i Märsta vid Arlanda.
  8. 4
    Hej hej!
    Jag är 23 år och ska föda första barnet i Januari. Ska på ultraljud imorgon och se det lilla livet och få ett fastställt datum Bor i Märsta vid Arlanda.
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #5
    Hej!
    Jag är precis lika gammal som dig och även jag väntar mitt första barn i januari =) vilket datum förväntas förlossningen vara på? =)
  10. 5
    Hej!
    Jag är precis lika gammal som dig och även jag väntar mitt första barn i januari =) vilket datum förväntas förlossningen vara på? =)
  11. Medlem sedan
    Jul 2011
    #6
    Roligt med RUL hoppas allt gick bra. När fick du BF?
  12. 6
    Roligt med RUL hoppas allt gick bra. När fick du BF?
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7

    Hej!

    Jag är 22 år och bor med min sambo i Uppsala! Vi väntar vårat första barn, beräknad i början på feb! Går in i v17 på onsdag
  14. 7
    Hej! Jag är 22 år och bor med min sambo i Uppsala! Vi väntar vårat första barn, beräknad i början på feb! Går in i v17 på onsdag
  15. Medlem sedan
    Aug 2011
    #8
    Åh va roligt, grattis!! jag vill också gifta mig haha ja det är kanske lite roligare att komma ut i början på nästa år ist för sist i år jag ska på RUL nu på måndag, längtar!! vi är beräknade till den 26 jan
  16. 8
    Åh va roligt, grattis!! jag vill också gifta mig haha ja det är kanske lite roligare att komma ut i början på nästa år ist för sist i år jag ska på RUL nu på måndag, längtar!! vi är beräknade till den 26 jan
  17. Medlem sedan
    Aug 2011
    #9
    Hej jag är nyfiken, hur gick ultraljudet? vi ska dit på måndag, så spännande!!
  18. 9
    Hej jag är nyfiken, hur gick ultraljudet? vi ska dit på måndag, så spännande!!
  19. Medlem sedan
    Aug 2011
    #10
    Jag är beräknd till den 26, ska på RUL nu på måndag så det kanske flyttas någon dag ska bli så kul!!
  20. 10
    Jag är beräknd till den 26, ska på RUL nu på måndag så det kanske flyttas någon dag ska bli så kul!!
  21. Medlem sedan
    Aug 2011
    #11
    Hej, va roligt när ska ni på RUL?
  22. 11
    Hej, va roligt när ska ni på RUL?
  23. Medlem sedan
    Aug 2011
    #12
    Hej, va roligt när ska ni på RUL?
    Vi ska på RUL den 12 september, så det är ett tag kvar. Längtar!! Bor ni i eller utanför Uppsala?
  24. 12
    Hej, va roligt när ska ni på RUL?
    Vi ska på RUL den 12 september, så det är ett tag kvar. Längtar!! Bor ni i eller utanför Uppsala?
  25. Medlem sedan
    Aug 2011
    #13
    Åh va spännande, tiden går fort! Vi bor i Tärnsjö, ca 6 mil norr om Uppsala ni då?
  26. 13
    Åh va spännande, tiden går fort! Vi bor i Tärnsjö, ca 6 mil norr om Uppsala ni då?
  27. Medlem sedan
    Aug 2011
    #14
    Ja den gör ju det, som tur är! okej. Vi bor i Uppsala, ganska nära stan. Bor ni i hus eller lägenhet?
  28. 14
    Ja den gör ju det, som tur är! okej. Vi bor i Uppsala, ganska nära stan. Bor ni i hus eller lägenhet?
  29. Medlem sedan
    Aug 2011
    #15
    Vi bor i hus har bott i lägenhet innan men köpte hus för ett år sedan, riktigt skönt o kul! Ni då?
  30. 15
    Vi bor i hus har bott i lägenhet innan men köpte hus för ett år sedan, riktigt skönt o kul! Ni då?
  31. Medlem sedan
    Aug 2011
    #16
    okej! vi bor i lägenhet, en stor tvåa. Men har planer på att flytta till radhus så småningom. Jag och min kille kommer från Hudiksvall från början, så det vore kul och träffa lite nya vänner här omkring!
  32. 16
    okej! vi bor i lägenhet, en stor tvåa. Men har planer på att flytta till radhus så småningom. Jag och min kille kommer från Hudiksvall från början, så det vore kul och träffa lite nya vänner här omkring!
  33. Medlem sedan
    Aug 2011
    #17
    Absolut! min sambo jobbar i björklinge, och jag har jobbat i Uppsala men flyttade till huvudkontoret i grannbyn för ca ett år sedan. vad gör du annars? pluggar, jobbar?
  34. 17
    Absolut! min sambo jobbar i björklinge, och jag har jobbat i Uppsala men flyttade till huvudkontoret i grannbyn för ca ett år sedan. vad gör du annars? pluggar, jobbar?
  35. Medlem sedan
    Aug 2011
    #18
    Absolut! min sambo jobbar i björklinge, och jag har jobbat i Uppsala men flyttade till huvudkontoret i grannbyn för ca ett år sedan. vad gör du annars? pluggar, jobbar?
    Okej. Jag pluggar några kurser distans på komvux. Blir behörig barnskötare efter jul! Har tidigare jobbat som timvikarie på förskola. Kommer ni båda från Uppsala?
  36. 18
    Absolut! min sambo jobbar i björklinge, och jag har jobbat i Uppsala men flyttade till huvudkontoret i grannbyn för ca ett år sedan. vad gör du annars? pluggar, jobbar?
    Okej. Jag pluggar några kurser distans på komvux. Blir behörig barnskötare efter jul! Har tidigare jobbat som timvikarie på förskola. Kommer ni båda från Uppsala?
  37. Medlem sedan
    Aug 2011
    #19
    Ok va skoj nä jag kommer härifrån Tärnsjö o min sambo från en "grannby" harbo, den ligger ca 30 min från stan. Hur kom det sig att ni flytta från hudiksvall då?
  38. 19
    Ok va skoj nä jag kommer härifrån Tärnsjö o min sambo från en "grannby" harbo, den ligger ca 30 min från stan. Hur kom det sig att ni flytta från hudiksvall då?
  39. Medlem sedan
    Aug 2011
    #20
    Okej. Vi ville se nåt annat ett tag, och då blev det Uppsala! Vilken vecka är du i?
  40. 20
    Okej. Vi ville se nåt annat ett tag, och då blev det Uppsala! Vilken vecka är du i?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. 23 år & mamma i januari 2012
    By sofie.o in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 10:27
  2. Januari mamma
    By martina_daniel in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-08-20, 20:28
  3. JANUARI
    By Happy mama in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-06-05, 10:27
  4. Mamma fyller 60 i januari, vart?
    By Foxfia in forum Resesnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 18:35
  5. den 2 januari...
    By Blubben in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 18:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar