Idag bär det av .....
_1003 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Idag bär det av .....

    till stugan, UTAN Wilmer! Känns nästan hemskt att jag längtar Ska verkligen bli jätteskönt att få umgås på tu man hand och göra sånt vi gjorde innan Wilmer.

    Det är lustigt, har verkligen inte känt behov av att vara ensamma men nu när vi vet att vi ska få vara det, känns det plötsligt väldigt behövligt

    Nåja, tanken är att vi åker till stugan så fort jag kommer loss från jobbet. Där blir det vår berömda tio-kamp, mete, pilkastning, luftpistol, kortspel och Trivial P mm. Sen blir det förstås bastu och några öl. Hoppas bara att solen tittar fram.

    Är helt säker på att det kommer att gå jättebra här hemma men kan inte låta bli att tänka TÄNK om det händer nåt, att han ramlar och slår sig eller att han plötsligt blir jättesjuk..... men varför skulle det hända just ikväll!!?? Vi kommer ju hem igen imorgon fm när vi piggnat till (kommer med all säkerhet att vakna 07 bara för att jag får sova )

    Hör av mig och berättar hur det gick!

    Ha en härlig helg!
  2. 1
    Idag bär det av ..... till stugan, UTAN Wilmer! Känns nästan hemskt att jag längtar Ska verkligen bli jätteskönt att få umgås på tu man hand och göra sånt vi gjorde innan Wilmer.

    Det är lustigt, har verkligen inte känt behov av att vara ensamma men nu när vi vet att vi ska få vara det, känns det plötsligt väldigt behövligt

    Nåja, tanken är att vi åker till stugan så fort jag kommer loss från jobbet. Där blir det vår berömda tio-kamp, mete, pilkastning, luftpistol, kortspel och Trivial P mm. Sen blir det förstås bastu och några öl. Hoppas bara att solen tittar fram.

    Är helt säker på att det kommer att gå jättebra här hemma men kan inte låta bli att tänka TÄNK om det händer nåt, att han ramlar och slår sig eller att han plötsligt blir jättesjuk..... men varför skulle det hända just ikväll!!?? Vi kommer ju hem igen imorgon fm när vi piggnat till (kommer med all säkerhet att vakna 07 bara för att jag får sova )

    Hör av mig och berättar hur det gick!

    Ha en härlig helg!
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Ha det så mysigt nu!
  4. 2
    Ha det så mysigt nu!
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Och det hade vi!!!! Solen sken och ci satt och metade på bryggan lääänge, sen lite pilkastning, kortspel och bastu. Vaknade förstås 07 men kunde somna om till 09!!

    Hemma hade det gått precis hur bra som helst, han hade inte ens märkt att vi var borta ;-)

    Det här kommer vi göra om någon gång!!!!
  6. 3
    Och det hade vi!!!! Solen sken och ci satt och metade på bryggan lääänge, sen lite pilkastning, kortspel och bastu. Vaknade förstås 07 men kunde somna om till 09!!

    Hemma hade det gått precis hur bra som helst, han hade inte ens märkt att vi var borta ;-)

    Det här kommer vi göra om någon gång!!!!

Liknande trådar

  1. Räddar vi för många idag sjuka idag?
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 14:18
  2. Nu lämnar jag er för idag, tack för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 17:37
  3. Tack för idag, slut för idag!
    By -Tess- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-26, 23:24
  4. Tack för idag, slut för idag
    By sterna in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 15:40
  5. tack för idag. slut för idag....
    By rutansmamma+bf 6/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 13:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar