Hoppas kunna va med här :)
_1205 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Hoppas kunna va med här :)

    Hej hej!
    Jag plussade i förrgår, första gången... Har ingen aning om hur det kommer gå, men håller tummarna för att det blir en liten plutt i slutet av april/början på maj nästa år.
    Nån mer som bor i Stockholm här inne?
    Många hälsningar, tumhållning och grattis till alla!
  2. 1
    Hoppas kunna va med här :) Hej hej!
    Jag plussade i förrgår, första gången... Har ingen aning om hur det kommer gå, men håller tummarna för att det blir en liten plutt i slutet av april/början på maj nästa år.
    Nån mer som bor i Stockholm här inne?
    Många hälsningar, tumhållning och grattis till alla!
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Grattis!!!
    Hoppas att allt kommer att gå bra för dig. Tror att det än så länge är mestadels "vi som önskar hamna här" som är här inne och kollar. Hoppas att den här gruppen fyller på sig och att man själv får tillhöra den snart, så att vi kan följas åt och skratta och gråta tillsammans allihopa under den här tiden.
    Håller tummarna för dig! (och för att jag ska få tillhöra den här gruppen )
    Kram
  4. 2
    Grattis!!!
    Hoppas att allt kommer att gå bra för dig. Tror att det än så länge är mestadels "vi som önskar hamna här" som är här inne och kollar. Hoppas att den här gruppen fyller på sig och att man själv får tillhöra den snart, så att vi kan följas åt och skratta och gråta tillsammans allihopa under den här tiden.
    Håller tummarna för dig! (och för att jag ska få tillhöra den här gruppen )
    Kram
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Grattis!!!
    Hoppas att allt kommer att gå bra för dig. Tror att det än så länge är mestadels "vi som önskar hamna här" som är här inne och kollar. Hoppas att den här gruppen fyller på sig och att man själv får tillhöra den snart, så att vi kan följas åt och skratta och gråta tillsammans allihopa under den här tiden.
    Håller tummarna för dig! (och för att jag ska få tillhöra den här gruppen )
    Kram
    Tack snälla! Ja, hoppas vi snart blir ett gäng som har kommit över den värsta oron (som jag genomlider nu..) och kan glädjas ihop!
    Lycka till, håller tummarna för dig med
  6. 3
    Grattis!!!
    Hoppas att allt kommer att gå bra för dig. Tror att det än så länge är mestadels "vi som önskar hamna här" som är här inne och kollar. Hoppas att den här gruppen fyller på sig och att man själv får tillhöra den snart, så att vi kan följas åt och skratta och gråta tillsammans allihopa under den här tiden.
    Håller tummarna för dig! (och för att jag ska få tillhöra den här gruppen )
    Kram
    Tack snälla! Ja, hoppas vi snart blir ett gäng som har kommit över den värsta oron (som jag genomlider nu..) och kan glädjas ihop!
    Lycka till, håller tummarna för dig med
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Hej hoj!

    Jag fick ett positivt besked förra söndagen (-: och det känns fortfarande helt overkligt! Jag är superglad och hoppas på en spännande resa dessa 9 månader, fast jag är lite nervös!
    Vad kul att det finns en grupp för april/maj planerade bäbisar. Jag bor i Stockholm, Huddinge!!
    Grattis alla!
  8. 4
    Hej hoj!

    Jag fick ett positivt besked förra söndagen (-: och det känns fortfarande helt overkligt! Jag är superglad och hoppas på en spännande resa dessa 9 månader, fast jag är lite nervös!
    Vad kul att det finns en grupp för april/maj planerade bäbisar. Jag bor i Stockholm, Huddinge!!
    Grattis alla!
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    GRATTIS! Kul! Ja, hoppas verkligen att allt går vägen under hela resan för oss alla. Jag bor också i stockholm
  10. 5
    GRATTIS! Kul! Ja, hoppas verkligen att allt går vägen under hela resan för oss alla. Jag bor också i stockholm
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    GRATTIS! Kul! Ja, hoppas verkligen att allt går vägen under hela resan för oss alla. Jag bor också i stockholm
    Hur mår du? Några symtom? Själv mår jag bra, är hemskt törstig hela tiden dock. Men det är inte så farligt (-: Känns också lite ovant att gå ut nykter och ha bortförklaringar för att inte dricka. Jag har hittills kört med att jag har en vit månad..Det är i verkligheten 2 vita år jag har framför mig..
    Kram
  12. 6
    GRATTIS! Kul! Ja, hoppas verkligen att allt går vägen under hela resan för oss alla. Jag bor också i stockholm
    Hur mår du? Några symtom? Själv mår jag bra, är hemskt törstig hela tiden dock. Men det är inte så farligt (-: Känns också lite ovant att gå ut nykter och ha bortförklaringar för att inte dricka. Jag har hittills kört med att jag har en vit månad..Det är i verkligheten 2 vita år jag har framför mig..
    Kram
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Hur mår du? Några symtom? Själv mår jag bra, är hemskt törstig hela tiden dock. Men det är inte så farligt (-: Känns också lite ovant att gå ut nykter och ha bortförklaringar för att inte dricka. Jag har hittills kört med att jag har en vit månad..Det är i verkligheten 2 vita år jag har framför mig..
    Kram

    Ja, igår var vi ute med några kompisar och de genomskådade mig direkt bara för att jag drack cola och alkoholfri drink... Det gör iofs inte så mycket att de fick veta, hade ändå tänkt berätta för dem, men om man inte vill att folk ska få reda på det får man nästan undvika att hamna i såna situationer... Fast man vill ju inte sitta på kammarn i tre månader heller! Svårt dilemma
    Jag mår riktigt bra. Det enda jag känner är att bröstvårtorna är lite känsliga/ömma, jag är ganska trött, och känner lite olust inför mat... Har svårt att veta va jag är sugen på! De flesta maträtter ryser jag bara när jag tänker på dem.
    Fast jag mår inte illa så att jag vill kräkas.
    Vilken vecka är du i? Jag är i v 6(5+5).
  14. 7
    Hur mår du? Några symtom? Själv mår jag bra, är hemskt törstig hela tiden dock. Men det är inte så farligt (-: Känns också lite ovant att gå ut nykter och ha bortförklaringar för att inte dricka. Jag har hittills kört med att jag har en vit månad..Det är i verkligheten 2 vita år jag har framför mig..
    Kram

    Ja, igår var vi ute med några kompisar och de genomskådade mig direkt bara för att jag drack cola och alkoholfri drink... Det gör iofs inte så mycket att de fick veta, hade ändå tänkt berätta för dem, men om man inte vill att folk ska få reda på det får man nästan undvika att hamna i såna situationer... Fast man vill ju inte sitta på kammarn i tre månader heller! Svårt dilemma
    Jag mår riktigt bra. Det enda jag känner är att bröstvårtorna är lite känsliga/ömma, jag är ganska trött, och känner lite olust inför mat... Har svårt att veta va jag är sugen på! De flesta maträtter ryser jag bara när jag tänker på dem.
    Fast jag mår inte illa så att jag vill kräkas.
    Vilken vecka är du i? Jag är i v 6(5+5).
  15. Medlem sedan
    Sep 2011
    #8
    Hejsan på er sötnosar!!

    Jag Plussade i Onsdags, samma dag som jag väntade min mens, men otåliga jag var tvungen att testa å det gick ju bra. Första gången detta så dethär blir spännande. Var tvungen att inköpa en större bh idag,då jag nu mer bara på några dagar har bröst överallt...hahaha. Jag har ingen vidare matlust, och kan sova helst hela tiden, det jag är sugen på skulle väl vara fisk då.
    Va skoj med en Maj Grupp. Lycka till Alla.
    Just nu är jag 4+2, det blir v.5 va?
  16. 8
    Hejsan på er sötnosar!!

    Jag Plussade i Onsdags, samma dag som jag väntade min mens, men otåliga jag var tvungen att testa å det gick ju bra. Första gången detta så dethär blir spännande. Var tvungen att inköpa en större bh idag,då jag nu mer bara på några dagar har bröst överallt...hahaha. Jag har ingen vidare matlust, och kan sova helst hela tiden, det jag är sugen på skulle väl vara fisk då.
    Va skoj med en Maj Grupp. Lycka till Alla.
    Just nu är jag 4+2, det blir v.5 va?
  17. Medlem sedan
    May 2010
    #9
    Grattis!!
    Jag plussade också i onsdags! :-)
    Det stämmer, det blir vecka 5
  18. 9
    Grattis!!
    Jag plussade också i onsdags! :-)
    Det stämmer, det blir vecka 5
  19. Medlem sedan
    Aug 2011
    #10
    Grattis! Ja precis, du är i 5:e veckan själv är jag nu i v 6+3. Är egentligen beräknad till bf i slutet av april, men kan ju lika gärna bli början av maj.
    Visst är det spännande!
  20. 10
    Grattis! Ja precis, du är i 5:e veckan själv är jag nu i v 6+3. Är egentligen beräknad till bf i slutet av april, men kan ju lika gärna bli början av maj.
    Visst är det spännande!

Liknande trådar

  1. Hoppas hoppas hon kommer iväg
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 18:05
  2. Nu är jag anonym men hoppas kunna få
    By Osäker singel in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-04, 21:47
  3. Jag har sökt jobb!! HOPPAS HOPPAS!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 18:59
  4. Ååååh!!! :) Hppas hoppas hoppas!!!
    By tingla_bu in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 14:43
  5. Ny trend *hoppas, *hoppas..
    By Pippi in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 14:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar