Tredje gången
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Tredje gången

    Mer från hon som gnäller kommer här:
    Tredje migränattacken på en vecka drog igång nu på eftermiddagen.
    Vad ska jag göra? Ska det vara så här? (ganska retoriska frågor, men om någon har ett förslag så är jag såklart tacksam)

    Om någon vill läsa något positivt från mig så rekommenderar jag mitt inlägg från igår "oväntad kommentar"...

    Kram på er! Hoppas ni mår bättre än jag gör!
    Mamma till J 2006-03, R 2003-12 och lill* Flea i magen bf 7/4-2012
  2. 1
    Tredje gången Mer från hon som gnäller kommer här:
    Tredje migränattacken på en vecka drog igång nu på eftermiddagen.
    Vad ska jag göra? Ska det vara så här? (ganska retoriska frågor, men om någon har ett förslag så är jag såklart tacksam)

    Om någon vill läsa något positivt från mig så rekommenderar jag mitt inlägg från igår "oväntad kommentar"...

    Kram på er! Hoppas ni mår bättre än jag gör!
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Usch din stackare! Jag har en kompis som hade riktigt svår migrän i början av sin graviditet (hon hade inte haft migrän tidigare). Det höll i sig i några veckor, och hon var sängliggandes i ett mörkt rum hela tiden. Sen rätt var det var så försvann det. Men som sagt, det höll i sig i några veckor. Hoppas verkligen att du snart slipper fler attacker!
  4. 2
    Usch din stackare! Jag har en kompis som hade riktigt svår migrän i början av sin graviditet (hon hade inte haft migrän tidigare). Det höll i sig i några veckor, och hon var sängliggandes i ett mörkt rum hela tiden. Sen rätt var det var så försvann det. Men som sagt, det höll i sig i några veckor. Hoppas verkligen att du snart slipper fler attacker!
  5. Medlem sedan
    Feb 2009
    #3
    Det är ok att gnälla ibland!
    Jag gillar inte piller,,,Men,,,finns det inget du kan ta? Stackare migrän är riktigt illa, har själv iof bara haft två attacker under en väldigt stressad period i mitt liv, men det var HEMSKT!!
    Så här kan du inte ha det, kan du inte gå till BM el vårdcentralen eller nåt? Prova akupunktur el vad som helst?
  6. 3
    Det är ok att gnälla ibland!
    Jag gillar inte piller,,,Men,,,finns det inget du kan ta? Stackare migrän är riktigt illa, har själv iof bara haft två attacker under en väldigt stressad period i mitt liv, men det var HEMSKT!!
    Så här kan du inte ha det, kan du inte gå till BM el vårdcentralen eller nåt? Prova akupunktur el vad som helst?
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Hej Stellaris

    Jag har en balanssjukdom (som utlöses av ungefär samma orsaker som migrän, stress, trötthet mm)som har spökat lite extra just när jag varit gravid, dock mest i börjar sen har det blivit bättre, jag har också migrän, men den har jag extremt sällan.Men jag skulle kunna gissa att i mitt fall att det påverkar med så stor omställning i början både i kroppen och knoppen ;-)
    Hoppas det vänder snart!! :-)
  8. 4
    Hej Stellaris

    Jag har en balanssjukdom (som utlöses av ungefär samma orsaker som migrän, stress, trötthet mm)som har spökat lite extra just när jag varit gravid, dock mest i börjar sen har det blivit bättre, jag har också migrän, men den har jag extremt sällan.Men jag skulle kunna gissa att i mitt fall att det påverkar med så stor omställning i början både i kroppen och knoppen ;-)
    Hoppas det vänder snart!! :-)
  9. Medlem sedan
    Jul 2010
    #5
    Usch vad jobbigt, hoppas det ger med sig snart!
  10. 5
    Usch vad jobbigt, hoppas det ger med sig snart!

Liknande trådar

  1. snitt för tredje gången
    By Maria35 in forum Förlossning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 12:31
  2. Tredje gången.....
    By Linda M in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 15:36
  3. Tredje gången...
    By selmar in forum Hem & fritid
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-10-14, 20:49
  4. Hos BVC för tredje gången!
    By Finafiffi in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-12, 09:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar