Jättekonstigt!
_1205 Majbarn
  1. ??
    #1

    Jättekonstigt!

    Mensen är ordentligt sen! Kring två veckor. Känner mig inte direkt gravid, men mensen är försvunnen.

    Gjorde ett test mitt på dagen igår. Tyckte mig se ett ultrasvagt streck, och det syns fortfarande. Gjorde ett nytt test i morse. Inget streck, eller möjligtvis ett som är svagare än det mitt på dagen igår. Båda clear blue.

    Borde det inte varit ett tydligare streck i morse än igår om det var något? Kan man få ett spökstreck med CB? Vad gör jag nu då?
  2. 1
    Jättekonstigt! Mensen är ordentligt sen! Kring två veckor. Känner mig inte direkt gravid, men mensen är försvunnen.

    Gjorde ett test mitt på dagen igår. Tyckte mig se ett ultrasvagt streck, och det syns fortfarande. Gjorde ett nytt test i morse. Inget streck, eller möjligtvis ett som är svagare än det mitt på dagen igår. Båda clear blue.

    Borde det inte varit ett tydligare streck i morse än igår om det var något? Kan man få ett spökstreck med CB? Vad gör jag nu då?
  3. Medlem sedan
    Apr 2011
    #2
    vad lustigt..men gör ett med morgonurin om några dagar så är det säkert ett starkt plus
  4. 2
    vad lustigt..men gör ett med morgonurin om några dagar så är det säkert ett starkt plus
  5. ??
    #3

    Ja...

    Det är jättekonstigt!

    Nu har jag beställt nya tester som ska komma på måndag, så får vi väl se vad de säger. Hatar att inte veta.
  6. 3
    Ja... Det är jättekonstigt!

    Nu har jag beställt nya tester som ska komma på måndag, så får vi väl se vad de säger. Hatar att inte veta.
  7. Medlem sedan
    Apr 2011
    #4
    det skulle jag oxå bli tokig i att inte veta..Ska testa mig på måndag..har känt mig konstig i nedre magen i ca 1 vecka nu som håll och träningsvärk hela dagarna. kan inte äta sött som godis utan att bli illamående..men säkert bara inbillning som vanligt :P
  8. 4
    det skulle jag oxå bli tokig i att inte veta..Ska testa mig på måndag..har känt mig konstig i nedre magen i ca 1 vecka nu som håll och träningsvärk hela dagarna. kan inte äta sött som godis utan att bli illamående..men säkert bara inbillning som vanligt :P
  9. ??
    #5

    Tvärtom för mig!

    Jag brukar aldrig kunna äta sötsaker utan att må dåligt, men 2-3 kokosbollar (sånna med vitt skum i) slinker ner utan minsta problem helt plötsligt! Annars mår jag mest som vanligt... Jag tror det här är nån form av inbillning!
  10. 5
    Tvärtom för mig! Jag brukar aldrig kunna äta sötsaker utan att må dåligt, men 2-3 kokosbollar (sånna med vitt skum i) slinker ner utan minsta problem helt plötsligt! Annars mår jag mest som vanligt... Jag tror det här är nån form av inbillning!
  11. Medlem sedan
    Apr 2011
    #6
    ja säkert! Men man hoppas ju i alla fall
  12. 6
    ja säkert! Men man hoppas ju i alla fall

Liknande trådar

  1. Jättekonstigt!
    By ?? in forum Mammasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-21, 07:26
  2. Jättekonstigt!
    By ?? in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-08-20, 22:07
  3. mår jättekonstigt
    By annsan_79 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-02, 10:29
  4. mår jättekonstigt *ot*
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 22:48
  5. Jättekonstigt att ni är här! :)
    By zzau in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 00:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar