Idag har jag ridit
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Idag har jag ridit

    På den här lilla damen! Vi har stora DISKUSSIONER om vem som bestämmer. Jag brukar avgå med segern, men hon gör sitt bästa för att ta över kommandot

    Be the change that you want to see in this world!

    Ninjapower mot bröstcancer!

    Spenatmammans blogg
  2. 1
    Idag har jag ridit På den här lilla damen! Vi har stora DISKUSSIONER om vem som bestämmer. Jag brukar avgå med segern, men hon gör sitt bästa för att ta över kommandot

  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Fin:-)
  4. 2
    Fin:-)
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Hmmm

    Om det där är en liten dam, hur ser en stor ut enligt dig?

    Säkert härligt att vara ute och rida, själv är jag så nöjd med att använda mina egna fötter!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Hmmm Om det där är en liten dam, hur ser en stor ut enligt dig?

    Säkert härligt att vara ute och rida, själv är jag så nöjd med att använda mina egna fötter!
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4

    konstiga hästkrafter...

    ...säger jag dig!!!

    //bilföraren...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  8. 4
    konstiga hästkrafter... ...säger jag dig!!!

    //bilföraren...
  9. monka
    #5

    Intalar mig:

    JAg är inte avis, jag är inte ridsugen, jag är inte avis, jag är inte ridsugen

    *gluttar mot hyllan där ridbyxor, ridstövlar och ridhjälm häckar*
  10. 5
    Intalar mig: JAg är inte avis, jag är inte ridsugen, jag är inte avis, jag är inte ridsugen

    *gluttar mot hyllan där ridbyxor, ridstövlar och ridhjälm häckar*
  11. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6

    Islänning!

    Syns på ridtgen om inte annat. Ingen nosgrimma och gallerstigbyglar...långa läder...Hoppas ni hade en fin tur.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  12. 6
    Islänning! Syns på ridtgen om inte annat. Ingen nosgrimma och gallerstigbyglar...långa läder...Hoppas ni hade en fin tur.
  13. Medlem sedan
    May 2009
    #7
    Visst är hon! Hon är en riktig snygging faktiskt
  14. 7
    Visst är hon! Hon är en riktig snygging faktiskt
  15. Medlem sedan
    May 2009
    #8
    Hon är bara snäppet större än en stor ponny, inte ens 160 . Nästan så jag kommer upp på henne utan pall .

    Du är som min kära make du, vääääägrar hästryggen. Han tycker han har gjort sitt som testat islandshäst en gång. Han är helt bekväm i stallet annars, ryktar, kratsar hovar, leder runt hästar hit och dit, men rida tänker han INTE göra
  16. 8
    Hon är bara snäppet större än en stor ponny, inte ens 160 . Nästan så jag kommer upp på henne utan pall .

    Du är som min kära make du, vääääägrar hästryggen. Han tycker han har gjort sitt som testat islandshäst en gång. Han är helt bekväm i stallet annars, ryktar, kratsar hovar, leder runt hästar hit och dit, men rida tänker han INTE göra
  17. Medlem sedan
    May 2009
    #9
    Mycket mjukare och gosigare!
  18. 9
    Mycket mjukare och gosigare!
  19. Medlem sedan
    May 2009
    #10
    Alltså, detta känns som det bästa jag gjort på länge. Både kropp och själ mår så himla bra av det. Särskilt ryggen som slutat småvärka som den gjorde förut. Lika bra att sluta intala dig .
  20. 10
    Alltså, detta känns som det bästa jag gjort på länge. Både kropp och själ mår så himla bra av det. Särskilt ryggen som slutat småvärka som den gjorde förut. Lika bra att sluta intala dig .
  21. Medlem sedan
    May 2009
    #11
    Nix, ett svenskt kallblod! Vet inte vad tränset kallas men hon har en dressyrsadel med säkerhetsstigbyglar. Jag har skitdålig koll på utrustning och vad som är vad men det har jag hört ägaren säga i alla fall . Men hon är inte mycket större än en stor islänning.... 156 i mankhöjd bara.
  22. 11
    Nix, ett svenskt kallblod! Vet inte vad tränset kallas men hon har en dressyrsadel med säkerhetsstigbyglar. Jag har skitdålig koll på utrustning och vad som är vad men det har jag hört ägaren säga i alla fall . Men hon är inte mycket större än en stor islänning.... 156 i mankhöjd bara.
  23. ÅJ67 m 3 kidz
    #12
    Åh jag kan riktigt känna känslan av den där mjuka underbara mulen som letar efter godis efter ridningen. Fast på mitt sista stall fick man inte ge godis ur handen för hästarna skulle inte nafsa efter händer när man höll på med dem. Klokt men inte lika mysigt tyckte jag .
  24. 12
    Åh jag kan riktigt känna känslan av den där mjuka underbara mulen som letar efter godis efter ridningen. Fast på mitt sista stall fick man inte ge godis ur handen för hästarna skulle inte nafsa efter händer när man höll på med dem. Klokt men inte lika mysigt tyckte jag .

Liknande trådar

  1. Jag har ridit också!
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 21:15
  2. Nu har vi varit och ridit!
    By -ME- in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 19:27
  3. Linnéa har ridit!
    By Harmony in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 12:36
  4. Nathalie har ridit idag
    By jeen in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-04, 19:41
  5. har varit och ridit
    By camilla m Emil in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 17:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar