Utvecklingsspurt här :)
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Utvecklingsspurt här :)

    Vår lilla Stella har plötsligt blivit så "stor", igår så lärde hon sig att rulla från rygg till mage och skratta högt, mysigt! Hon har även vuxit en massa, vi har inte mätt henne men 68 kläderna passar perfekt nu, hjälp vad fort det går!

    Nån som vet hur man kan stanna tiden?? Känner mig lite vemodig i och med att det här kanske blir sista gången man får ha en liten bebis... Samtidigt är det såklart kul när de blir större och är "med" på ett annat sätt..

    Det jobbigaste just nu är att trots att vi bestämt oss att det här blir vårt sista barn, tycker det känns väldigt lagom och bra just nu så har jag REDAN börjat drömma (i smyg) om en liten sladdis (typ om fem år). Hjälp! Hur ska man få bort de tankarna?

    Kram
  2. 1
    Utvecklingsspurt här :) Vår lilla Stella har plötsligt blivit så "stor", igår så lärde hon sig att rulla från rygg till mage och skratta högt, mysigt! Hon har även vuxit en massa, vi har inte mätt henne men 68 kläderna passar perfekt nu, hjälp vad fort det går!

    Nån som vet hur man kan stanna tiden?? Känner mig lite vemodig i och med att det här kanske blir sista gången man får ha en liten bebis... Samtidigt är det såklart kul när de blir större och är "med" på ett annat sätt..

    Det jobbigaste just nu är att trots att vi bestämt oss att det här blir vårt sista barn, tycker det känns väldigt lagom och bra just nu så har jag REDAN börjat drömma (i smyg) om en liten sladdis (typ om fem år). Hjälp! Hur ska man få bort de tankarna?

    Kram
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Här är en till som utvecklas snabb, dock gillar jag när dem blir mer självständig och ser framemot att han ska lära sig att sitta. Du får nog suga ur så gott du kan av varje dag och föreviga med foton och filmningar..
  4. 2
    Här är en till som utvecklas snabb, dock gillar jag när dem blir mer självständig och ser framemot att han ska lära sig att sitta. Du får nog suga ur så gott du kan av varje dag och föreviga med foton och filmningar..

Liknande trådar

  1. utvecklingsspurt
    By binike in forum _1107 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-22, 12:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar