Fler gravida i Skaraborg?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    May 2011
    #1

    Fler gravida i Skaraborg?

    Hej hej

    Fler som väntar barn i Skaraborg? Vi väntar vårat första den 29/12 och det vore så skoj att träffa nya människor med barn i samma ålder att dela erfarenheter med =)
  2. 1
    Fler gravida i Skaraborg? Hej hej

    Fler som väntar barn i Skaraborg? Vi väntar vårat första den 29/12 och det vore så skoj att träffa nya människor med barn i samma ålder att dela erfarenheter med =)
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Hej vi bor på gränsen till skaraborg väntar barn i feb. första för oss också. skicka privat mail om du vill d.
  4. 2
    Hej vi bor på gränsen till skaraborg väntar barn i feb. första för oss också. skicka privat mail om du vill d.
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Bor också i skaraborg. Väntar 1:a i november
  6. 3
    Bor också i skaraborg. Väntar 1:a i november
  7. Medlem sedan
    May 2011
    #4
    Hej hej, va roligt att ni också väntar första barnet. Jag är 25 och min man 29år och vi bor strax utanför skövde. Hur har du mått första tiden? Jag har äntligen börjat må bättre, trodde aldrig att illamåendet skulle gå över =S

    Hälsningar
    Tessan
  8. 4
    Hej hej, va roligt att ni också väntar första barnet. Jag är 25 och min man 29år och vi bor strax utanför skövde. Hur har du mått första tiden? Jag har äntligen börjat må bättre, trodde aldrig att illamåendet skulle gå över =S

    Hälsningar
    Tessan
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Jag har haft turen att må riktigt bra i stort sett hela tiden Först nu som fogarna och ryggen börjar klaga men nu är det väll bara att kämpa på

    Misstänker att ni bor i väring om jag ska gissa på ditt nick Själv bor vi utanför tidan så det är inte så långt ifrån .
    /Jenny
  10. 5
    Jag har haft turen att må riktigt bra i stort sett hela tiden Först nu som fogarna och ryggen börjar klaga men nu är det väll bara att kämpa på

    Misstänker att ni bor i väring om jag ska gissa på ditt nick Själv bor vi utanför tidan så det är inte så långt ifrån .
    /Jenny
  11. Medlem sedan
    May 2011
    #6
    Va skönt, jag har också börjat känna av fogarna. Jag var på babyproffsen och köpte ett bälte för 139kr och det har hjälpt mig enormt mycket.

    Gud va skoj att ni bor i Tidan. ja vi köpte hus i Väring i februari, har tidigare bott i Skövde. Vet du om det finns några gravid/barngrupper i Tidan? Det verkar inte vara något i Väring och tycker det är lite långt att åka till Skövde
    /Tessan
  12. 6
    Va skönt, jag har också börjat känna av fogarna. Jag var på babyproffsen och köpte ett bälte för 139kr och det har hjälpt mig enormt mycket.

    Gud va skoj att ni bor i Tidan. ja vi köpte hus i Väring i februari, har tidigare bott i Skövde. Vet du om det finns några gravid/barngrupper i Tidan? Det verkar inte vara något i Väring och tycker det är lite långt att åka till Skövde
    /Tessan
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Hej!
    Vi bor i skövde och väntar en liten i mars vi
  14. 7
    Hej!
    Vi bor i skövde och väntar en liten i mars vi
  15. Medlem sedan
    May 2011
    #8
    Hej hej

    Stort grattis! Va roligt att vi bor så nära varandra =) Hur mår du? Jag mådde super dåligt de första veckorna.
    Vi bor i Väring men jobbar inne i Skövde.

    Hälsn
    Tessan
  16. 8
    Hej hej

    Stort grattis! Va roligt att vi bor så nära varandra =) Hur mår du? Jag mådde super dåligt de första veckorna.
    Vi bor i Väring men jobbar inne i Skövde.

    Hälsn
    Tessan
  17. Medlem sedan
    Aug 2011
    #9
    Hej!
    Jag mår jättebra, ska inte alls klaga. Inget illamåend dock rätt trött men det är ju inte så svårt att råda bot på ;-)
    Kul att det finns lite folk här som kommer från Skaraborg
  18. 9
    Hej!
    Jag mår jättebra, ska inte alls klaga. Inget illamåend dock rätt trött men det är ju inte så svårt att råda bot på ;-)
    Kul att det finns lite folk här som kommer från Skaraborg
  19. Medlem sedan
    Jul 2011
    #10
    Hej allihopa!!!

    Jag bor i Lidköping, väntar 1: i 24/december

    Häls/Marie
  20. 10
    Hej allihopa!!!

    Jag bor i Lidköping, väntar 1: i 24/december

    Häls/Marie
  21. Medlem sedan
    Jul 2011
    #11
    Hejsan.
    Bor utanför Mariestad och vår 1:a lilla Kråka är beräknad till den 22/1.
  22. 11
    Hejsan.
    Bor utanför Mariestad och vår 1:a lilla Kråka är beräknad till den 22/1.
  23. Medlem sedan
    May 2011
    #12
    Hej hej

    Va roligt att ni också får ett vinterbarn =)
    Hur har du mått så här långt?

    Hälsn
    Tessan
  24. 12
    Hej hej

    Va roligt att ni också får ett vinterbarn =)
    Hur har du mått så här långt?

    Hälsn
    Tessan
  25. Medlem sedan
    Jul 2007
    #13
    Har ingen aning om d finns några gravid/barngrupper i tidan. Hör till töreboda kommun .
  26. 13
    Har ingen aning om d finns några gravid/barngrupper i tidan. Hör till töreboda kommun .
  27. Medlem sedan
    Jun 2011
    #14
    Hejhej!

    Vi väntar också första barnet, bf 23 November! Vi bor i Skövde.
  28. 14
    Hejhej!

    Vi väntar också första barnet, bf 23 November! Vi bor i Skövde.
  29. Medlem sedan
    Jul 2011
    #15
    Va kul! Grattis!
    Hur mår du och lillen/lillan?
  30. 15
    Va kul! Grattis!
    Hur mår du och lillen/lillan?
  31. Medlem sedan
    Aug 2011
    #16
    Då börja det närma sig för dig nu då Myra. Här är det ett tag kvar, har börjat berätta det för de närmsta nu här och folk blir chockade
  32. 16
    Då börja det närma sig för dig nu då Myra. Här är det ett tag kvar, har börjat berätta det för de närmsta nu här och folk blir chockade
  33. Medlem sedan
    Aug 2011
    #17
    Är inte gravid, men jobbar på det Vi köpte nyligen hus utanför Tidan så kände att jag ville skriva eftersom att det var flera i närheten Kanske är gravid snart med om det går som vi vill
  34. 17
    Är inte gravid, men jobbar på det Vi köpte nyligen hus utanför Tidan så kände att jag ville skriva eftersom att det var flera i närheten Kanske är gravid snart med om det går som vi vill
  35. Medlem sedan
    Jun 2011
    #18
    Vi mår super, om man bortser från att det börjar bli allt svårare att röra på sig och vid minsta ansträngning kommer det en sammandragning. Benen ska vi inte ens tala om..haha.
    Bebis rör på sig som tokig också!
    Jag har haft en väldigt lätt graviditet hittills, inget illamående alls!

    Hur gamla är ni och vart bor ni?
  36. 18
    Vi mår super, om man bortser från att det börjar bli allt svårare att röra på sig och vid minsta ansträngning kommer det en sammandragning. Benen ska vi inte ens tala om..haha.
    Bebis rör på sig som tokig också!
    Jag har haft en väldigt lätt graviditet hittills, inget illamående alls!

    Hur gamla är ni och vart bor ni?
  37. Medlem sedan
    Jun 2011
    #19
    Ja! Tre månader kvar nu!
    Känns som en eeeeevighet men samtidigt så är det bara 11 veckor kvar, vilket låter skitlite.

    Vilken vecka är du i?
  38. 19
    Ja! Tre månader kvar nu!
    Känns som en eeeeevighet men samtidigt så är det bara 11 veckor kvar, vilket låter skitlite.

    Vilken vecka är du i?
  39. Medlem sedan
    Jun 2011
    #20
    Är inte gravid, men jobbar på det Vi köpte nyligen hus utanför Tidan så kände att jag ville skriva eftersom att det var flera i närheten Kanske är gravid snart med om det går som vi vill
    Vad mysigt med hus! Hoppas det går snart då
  40. 20
    Är inte gravid, men jobbar på det Vi köpte nyligen hus utanför Tidan så kände att jag ville skriva eftersom att det var flera i närheten Kanske är gravid snart med om det går som vi vill
    Vad mysigt med hus! Hoppas det går snart då
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Fler gravida?
    By FisePisen in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-02-28, 10:13
  2. Fler från Skaraborg?
    By Väringparet in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-08-27, 08:38
  3. Fler gravida i Stockholm?
    By tumullt in forum Gravidsnack
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-08-15, 12:42
  4. Fler gravida 40+are här?
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-10-08, 12:00
  5. Fler unga gravida?
    By fridaL90 in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 22:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar