När är det dags för er att testa?
_1205 Majbarn
  1. Anonym
    #1

    När är det dags för er att testa?

    Antar att det är fler här inne som börjar närma sig testning eller när är det dags för er?
    Själv tänker jag testa för första gången på söndag. Det är egentligen lite för tidigt, men man vet ju aldrig... Känner av en massa gravidsympton redan nu, så jag hoppas hoppas!
    Nu håller vi tummarna för varandra!
  2. 1
    När är det dags för er att testa? Antar att det är fler här inne som börjar närma sig testning eller när är det dags för er?
    Själv tänker jag testa för första gången på söndag. Det är egentligen lite för tidigt, men man vet ju aldrig... Känner av en massa gravidsympton redan nu, så jag hoppas hoppas!
    Nu håller vi tummarna för varandra!
  3. Anonym
    #2

    Om 1v..

    kommer testa den 2:a Sep
  4. 2
    Om 1v.. kommer testa den 2:a Sep
  5. 76
    #3
    Jag har precis haft ägglossning så jag får tålmodigt vänta Men hoppas på att få hamna här så småningom.
  6. 3
    Jag har precis haft ägglossning så jag får tålmodigt vänta Men hoppas på att få hamna här så småningom.
  7. Anonym
    #4
    Hoppas att mensen inte dyker upp så att jag kan testa på onsdag :P om jag kan hålla min nyfikenhet så länge vill säga.... Ja vi får hålla tummarna för varandra!
  8. 4
    Hoppas att mensen inte dyker upp så att jag kan testa på onsdag :P om jag kan hålla min nyfikenhet så länge vill säga.... Ja vi får hålla tummarna för varandra!
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    Jag testar nog inte förrän om en vecka. Beräknad im är på måndag eller tisdag. Jag har en lätt molvärk till och från över livmodern, så det är ju ett bra tecken, men jag vågar inte lita alls på min kropp längre. Jag vet inte ens om jag fått tillbaka ägglossningen igen efter mitt sista sena missfall.
  10. 5
    Jag testar nog inte förrän om en vecka. Beräknad im är på måndag eller tisdag. Jag har en lätt molvärk till och från över livmodern, så det är ju ett bra tecken, men jag vågar inte lita alls på min kropp längre. Jag vet inte ens om jag fått tillbaka ägglossningen igen efter mitt sista sena missfall.
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Om nån vecka kanske. Hade MF förra månaden så är väl inte så övertygad om att det blivit något redan, men har pnt i brösten igen och är trött så vi får se.
  12. 6
    Om nån vecka kanske. Hade MF förra månaden så är väl inte så övertygad om att det blivit något redan, men har pnt i brösten igen och är trött så vi får se.
  13. Medlem sedan
    Jul 2011
    #7

    3 sept

    så kan jag testa mig, men jag hoppas så innerligt på att det skall vara postivit, andra försöket nu så vi får se =)
  14. 7
    3 sept så kan jag testa mig, men jag hoppas så innerligt på att det skall vara postivit, andra försöket nu så vi får se =)

Liknande trådar

  1. Testa eller inte testa?
    By nillan71 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-04, 06:31
  2. Är det inte dags för några att testa...
    By Cortexia in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-05-10, 16:18
  3. Dag 35 - dags att testa nu!
    By Jigsaw in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 10:06
  4. Testa eller inte testa
    By Emmylou in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 08:19
  5. dags för mig att testa...*sjukt oteknisk
    By sofia_72 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 22:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar