gnällvarning...
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    gnällvarning...

    är det nu men jag måste få ur mig lite.
    har varit bortskämd med att elin sovit som en ängel sedan vi flyttat till hus men nu är den friden över. elin har haft feber sedan i söndags eller var det natten till söndag. hm, gröt i hjärnan nu. vi tror att det är tänderna som spökar för två kindtänder och en framtand är på väg upp nu. alltså varför ska det vara så besvärligt med att få tänder? kan dom inte bara ploppa upp och finnas där utan besvär?
    ropar till x antal ggr per natt nu iaf och äter som en kratta. detta är övergående jag vet och hon kommer att sova bättre igen. frågan är när. är det möjligtvis någon som kommer ihåg hur länge det höll i sig för era små busungar?

    sådär ja, nu har man gnällt färdigt och det känns lättare.
    eva_b m linnea&elin
  2. 1
    gnällvarning... är det nu men jag måste få ur mig lite.
    har varit bortskämd med att elin sovit som en ängel sedan vi flyttat till hus men nu är den friden över. elin har haft feber sedan i söndags eller var det natten till söndag. hm, gröt i hjärnan nu. vi tror att det är tänderna som spökar för två kindtänder och en framtand är på väg upp nu. alltså varför ska det vara så besvärligt med att få tänder? kan dom inte bara ploppa upp och finnas där utan besvär?
    ropar till x antal ggr per natt nu iaf och äter som en kratta. detta är övergående jag vet och hon kommer att sova bättre igen. frågan är när. är det möjligtvis någon som kommer ihåg hur länge det höll i sig för era små busungar?

    sådär ja, nu har man gnällt färdigt och det känns lättare.
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    ursäkte mitt gnällinlägg. var bara så förbaskat trött. ingen feber på elin nu iaf och hon äter bättre. ikväll åt hon nästan en hel pankaka och vid läggdax så åt hon upp nästan hela gröten plus en halv pannkaka.
    hoppas nattsömnen blir bättre med.
  4. 2
    ursäkte mitt gnällinlägg. var bara så förbaskat trött. ingen feber på elin nu iaf och hon äter bättre. ikväll åt hon nästan en hel pankaka och vid läggdax så åt hon upp nästan hela gröten plus en halv pannkaka.
    hoppas nattsömnen blir bättre med.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Man behöver få gnälla av sig - även om småsnuvor och tänder inte är världens grej så är det ju SÅ jobbbigt att se smågrynen ledssna och hängiga! Skönt att det ser ut att vända!
  6. 3
    Man behöver få gnälla av sig - även om småsnuvor och tänder inte är världens grej så är det ju SÅ jobbbigt att se smågrynen ledssna och hängiga! Skönt att det ser ut att vända!
  7. Medlem sedan
    Feb 2010
    #4
    Det blir bättre! Hoppas jag
    Inte för att vara negativ, men Leo har haft jobbigt i flera månader med tänder, astma osv.... Drygt, men vi får leva på hoppet!
  8. 4
    Det blir bättre! Hoppas jag
    Inte för att vara negativ, men Leo har haft jobbigt i flera månader med tänder, astma osv.... Drygt, men vi får leva på hoppet!
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    ja det gör ju alltid det. man blir bara så fruktansvärt trött av att bli väckt hela tiden. men tiden går fort och hon blir större. då brukar dom ju sova mycket bättre på natten. fast då är det trotsen som spökar istället. haha....
  10. 5
    ja det gör ju alltid det. man blir bara så fruktansvärt trött av att bli väckt hela tiden. men tiden går fort och hon blir större. då brukar dom ju sova mycket bättre på natten. fast då är det trotsen som spökar istället. haha....
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    ja vi får göra det. man får härda ut och glädjas över att dom ju faktiskt är så gulliga nu. trotsen har ju inte börjat riktigt än. kommer väl som ett brev på posten sen när dom sover bättre. mohaha...
  12. 6
    ja vi får göra det. man får härda ut och glädjas över att dom ju faktiskt är så gulliga nu. trotsen har ju inte börjat riktigt än. kommer väl som ett brev på posten sen när dom sover bättre. mohaha...

Liknande trådar

  1. Gnällvarning
    By kinan in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-05, 13:53
  2. Gnällvarning...
    By helene76 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 17:13
  3. Så här har vi det. gnällvarning!!!!
    By Nickan in forum Bokstavsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 21:19
  4. Aj aj...ont...*gnällvarning*...
    By Nina med Tjejerna in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-05, 20:12
  5. Blä (gnällvarning)
    By Luddman in forum _0507 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 18:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar