Ge pengar i dop present?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Ge pengar i dop present?

    Har sagt förut att jag ska på kombinerat bröllop o dop imorgon! De har 4 barn i olika åldrar den yngsta sonen är 2 andra killen är snart 3 sen har det en dotter son är 8 o till sist kille som blir 11 år. Jag har hittat halsband till de två äldsta. O nu funderar jag på att bara ge de två yngsta en varsin 100 lapp som de kan sättA in åå deras konto! Tror ni om det?? Fick tipset att köpa glassmaskin o det har jag gjort! Hade velat ge det till hela familjen men känns lite sniket kanske?? Hur skriva på brudkortet att den är till hela familjen?
    Hur tolkas det annars att de äldsta får present o de två andra pengar??
  2. 1
    Ge pengar i dop present? Har sagt förut att jag ska på kombinerat bröllop o dop imorgon! De har 4 barn i olika åldrar den yngsta sonen är 2 andra killen är snart 3 sen har det en dotter son är 8 o till sist kille som blir 11 år. Jag har hittat halsband till de två äldsta. O nu funderar jag på att bara ge de två yngsta en varsin 100 lapp som de kan sättA in åå deras konto! Tror ni om det?? Fick tipset att köpa glassmaskin o det har jag gjort! Hade velat ge det till hela familjen men känns lite sniket kanske?? Hur skriva på brudkortet att den är till hela familjen?
    Hur tolkas det annars att de äldsta får present o de två andra pengar??
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2
    Vems dop? Alla 4as?
  4. 2
    Vems dop? Alla 4as?
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Precis de ska döpas alla 4 barnen imorgon....
  6. 3
    Precis de ska döpas alla 4 barnen imorgon....
  7. Medlem sedan
    May 2006
    #4
    Glassmaskinen hade varit en ypperlig present för hela familjen, skriv det på kortet.
    Jag tycker att halsband och hundring är bra presenter för barnen. Dom små är för små för halsband ändå...
  8. 4
    Glassmaskinen hade varit en ypperlig present för hela familjen, skriv det på kortet.
    Jag tycker att halsband och hundring är bra presenter för barnen. Dom små är för små för halsband ändå...
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5

    Kan du inte köpa varsin fin bok

    till de yngsta??
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  10. 5
    Kan du inte köpa varsin fin bok till de yngsta??

Liknande trådar

  1. Bröllop med pengar i present..
    By besvärad.. in forum Kärlek & relationer
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2017-03-24, 13:00
  2. Bröllop - pengar i present..
    By besvärad.. in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-02-19, 12:04
  3. pengar i present
    By cogitoQ in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-04-04, 13:12
  4. Hur ge bort pengar i present?
    By kella in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-28, 19:46
  5. Pengar i present
    By Lite anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 21:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar