Andra försöket...
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jul 2011
    #1

    Andra försöket...

    Ja då var vi inne på andra försöket efter uttag av min hormonspiral.. Nu hoppas jag igen, men försöker samtidigt inte att hoppas på för mycket för man blir så himla ledsen och besviken när man får den där befarade röda veckan.. Men det hade varit så underbart att få plussa! Att få känna att vi blir en familj jag och mannen min <3 Längtar så... Kan inte testa förrän söndag nästa vecka så bara att bita ihop och försöka att slappna av tills dess..
    Skönt att hitta ett forum där man kan få skriva av sig lite!
    Lycka till er alla andra som med försöker! Kramar
  2. 1
    Andra försöket... Ja då var vi inne på andra försöket efter uttag av min hormonspiral.. Nu hoppas jag igen, men försöker samtidigt inte att hoppas på för mycket för man blir så himla ledsen och besviken när man får den där befarade röda veckan.. Men det hade varit så underbart att få plussa! Att få känna att vi blir en familj jag och mannen min <3 Längtar så... Kan inte testa förrän söndag nästa vecka så bara att bita ihop och försöka att slappna av tills dess..
    Skönt att hitta ett forum där man kan få skriva av sig lite!
    Lycka till er alla andra som med försöker! Kramar
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Håller tummarna för dig! Vet precis hur du känner dig. Känner samma längtan här. Kram
  4. 2
    Håller tummarna för dig! Vet precis hur du känner dig. Känner samma längtan här. Kram
  5. två sillar
    #3
    Slappna av är ju lättare sagt än gjort... Jag blev gravid med sonen på andra ÄL efter min hormonspiral, hoppas på sanna lycka för er!
  6. 3
    Slappna av är ju lättare sagt än gjort... Jag blev gravid med sonen på andra ÄL efter min hormonspiral, hoppas på sanna lycka för er!

Liknande trådar

  1. Andra försöket....
    By amaria78 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-03, 15:45
  2. Andra försöket
    By sussiesan in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-31, 07:03
  3. Misslyckats på andra försöket...
    By Fia-lotta in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-11, 12:42
  4. Andra försöket misslyckades.....:(
    By Kaisa med Leon in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-22, 19:05
  5. Andra försöket...
    By -MaryT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 18:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar