Ingen aning än
_1205 Majbarn
  1. Majas visa
    #1

    Ingen aning än

    Jag mår så illa och tycker mig känna graviditetstecken redan, men skulle det nu stämma innebär det att befruktningen skedde för fyra dagar sen och så tidigt borde jag ju inte kunna känna. Eller?

    Kanske är det bara önsketänkande, men vid mina tidigare graviditeter har jag också känt det väldigt tidigt. Första barnet efter tre veckor, andra efter några dagar.

    Hoppas i alla fall få vara här, men kommer gå åt av stressen att behöva vänta på att testa.
  2. 1
    Ingen aning än Jag mår så illa och tycker mig känna graviditetstecken redan, men skulle det nu stämma innebär det att befruktningen skedde för fyra dagar sen och så tidigt borde jag ju inte kunna känna. Eller?

    Kanske är det bara önsketänkande, men vid mina tidigare graviditeter har jag också känt det väldigt tidigt. Första barnet efter tre veckor, andra efter några dagar.

    Hoppas i alla fall få vara här, men kommer gå åt av stressen att behöva vänta på att testa.
  3. Anonym L
    #2
    samma här! mår illa och spänner lite i brösten ca 4 dagar efter Äl.... spännande! Lycka till
  4. 2
    samma här! mår illa och spänner lite i brösten ca 4 dagar efter Äl.... spännande! Lycka till

Liknande trådar

  1. Jag har ingen aning
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 18:49
  2. Jag har ingen aning om vad jag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-31, 17:39
  3. jag har ingen aning
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-13, 22:04
  4. Har ingen aning om bf
    By Luringen in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 08:45
  5. Ingen aning
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 22:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar