Hey :)
_1205 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Hey :)

    Hej allesammans!

    Blev medlem här idag, har plussade redan i fredags på stickan och väntar nu mitt första barn..totaly CRAZY! Det har inte sjunkit in än riktigt, säger bara att det är galet, riktigt galet!

    Men iaf om jag har räknat rätt och vise versa så är det nog beräknat i början av Maj..

    Hoppas på många nya bekantskaper här inne!

    Stor kram till er alla

    // M
  2. 1
    Hey :) Hej allesammans!

    Blev medlem här idag, har plussade redan i fredags på stickan och väntar nu mitt första barn..totaly CRAZY! Det har inte sjunkit in än riktigt, säger bara att det är galet, riktigt galet!

    Men iaf om jag har räknat rätt och vise versa så är det nog beräknat i början av Maj..

    Hoppas på många nya bekantskaper här inne!

    Stor kram till er alla

    // M
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Hej Själv.

    Jag plussade i lördags, vårt första oxå.
    Beräknat runt 9 maj.
    Men allt känns VÄLDIGT tidigt!


    Lycka till!!!!
  4. 2
    Hej Själv.

    Jag plussade i lördags, vårt första oxå.
    Beräknat runt 9 maj.
    Men allt känns VÄLDIGT tidigt!


    Lycka till!!!!
  5. maj5
    #3
    Grattis!
    Om allt går vägen så väntas här andra barnet i början av maj
  6. 3
    Grattis!
    Om allt går vägen så väntas här andra barnet i början av maj
  7. Anonym
    #4
    Hej, och grattis till er!
    Jag plussade i lördags. Mitt första barn med och enligt en app i min mobil ska bf vara den 8 maj. (Om allt nu går som det ska, känns lite läskigt...)

    Har bokat ett första besök hos mvc till v.37. När ska ni få gå dit?
  8. 4
    Hej, och grattis till er!
    Jag plussade i lördags. Mitt första barn med och enligt en app i min mobil ska bf vara den 8 maj. (Om allt nu går som det ska, känns lite läskigt...)

    Har bokat ett första besök hos mvc till v.37. När ska ni få gå dit?
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    Grattis till dig!!
    Jag var i kontakt med mvc på telefon i måndags och redan nu på torsdag så har jag fått tid och ska dit för första gången..Så få se vad som händer och vad dem säger! Oerhört spännande men det är samtidigt så jädra läskigt!
  10. 5
    Grattis till dig!!
    Jag var i kontakt med mvc på telefon i måndags och redan nu på torsdag så har jag fått tid och ska dit för första gången..Så få se vad som händer och vad dem säger! Oerhört spännande men det är samtidigt så jädra läskigt!
  11. Medlem sedan
    Nov 2010
    #6
    Spännande då är det inte så långt kvar ;-) Det känns som om det blir mer verklighet när det första besöket är gjort, men jag vet inte. Kanske har fel, det är kanske lika svårt att greppa det ändå.
    Jag har velat detta så länge så det är svårt att förstå att man äntligen är här. Samtidigt som jag är så rädd att det inte ska gå vägen.
    Längtar till mitt besök om knappt två veckor :-)
  12. 6
    Spännande då är det inte så långt kvar ;-) Det känns som om det blir mer verklighet när det första besöket är gjort, men jag vet inte. Kanske har fel, det är kanske lika svårt att greppa det ändå.
    Jag har velat detta så länge så det är svårt att förstå att man äntligen är här. Samtidigt som jag är så rädd att det inte ska gå vägen.
    Längtar till mitt besök om knappt två veckor :-)
  13. Medlem sedan
    May 2010
    #7
    Grattis till er alla! Själv plussade jag idag :-)
    Det är andra barnet som är på väg, känns väldigt spännande då det blir tätt mellan barnen. Men är så glad!
    Eftersom jag ammar fortfarande så har min mens varit väldigt oregenbunden, men bebis bör komma i slutet av april eller i början på maj.
    Lutar mer åt typ 23e april.
    Men hoppas att jag får hänga med er här ändå :-)
  14. 7
    Grattis till er alla! Själv plussade jag idag :-)
    Det är andra barnet som är på väg, känns väldigt spännande då det blir tätt mellan barnen. Men är så glad!
    Eftersom jag ammar fortfarande så har min mens varit väldigt oregenbunden, men bebis bör komma i slutet av april eller i början på maj.
    Lutar mer åt typ 23e april.
    Men hoppas att jag får hänga med er här ändå :-)
  15. Medlem sedan
    Aug 2011
    #8
    Grattis!!
    Häng på bara, ju fler desto roligare tycker jag iaf!
  16. 8
    Grattis!!
    Häng på bara, ju fler desto roligare tycker jag iaf!
  17. Medlem sedan
    Aug 2011
    #9
    jag har oxå plussa idag! 8onde maj är det beräknat till underbart! har ni mycket känningar?
  18. 9
    jag har oxå plussa idag! 8onde maj är det beräknat till underbart! har ni mycket känningar?
  19. Medlem sedan
    Aug 2011
    #10
    Yeay! Grattis
    Är beräknad till 5:e maj, spännande!
    Jag hade riktigt ont i brösten förra veckan och nu är de bara ömma. Sen har jag en molande värk i magen, nästan lite som träningsvärk..

    Har du några känningar?
  20. 10
    Yeay! Grattis
    Är beräknad till 5:e maj, spännande!
    Jag hade riktigt ont i brösten förra veckan och nu är de bara ömma. Sen har jag en molande värk i magen, nästan lite som träningsvärk..

    Har du några känningar?
  21. Anonym
    #11
    Jag plussade för 9 dgr sen och beräknad bf borde vara i början av maj

    Det jag känner är en enorm trötthet + att jag är väldigt frusen av mig. Sen är även brösten väldigt ömma och svullna, molvärk i tjejmagen samt värk i ryggslutet......så visst har jag symptom och så länge jag inte mår illa är jag glad
  22. 11
    Jag plussade för 9 dgr sen och beräknad bf borde vara i början av maj

    Det jag känner är en enorm trötthet + att jag är väldigt frusen av mig. Sen är även brösten väldigt ömma och svullna, molvärk i tjejmagen samt värk i ryggslutet......så visst har jag symptom och så länge jag inte mår illa är jag glad
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar