Gravid igen??
Gravidsnack
  1. Anonym
    #1

    Gravid igen??

    Hej!
    Jag fick barn för 3 veckor sen via kejsarsnitt och efter en vecka hade jag och min man sex igen (kanske var för tidigt, men än så länge har det gått bra) Nu tänker jag bara på om jag kan vara gravid igen... Jag har börjat känna mig konstig, som jag gjorde innan jag fick reda på att jag var gravid med min dotter. Men samtidigt har det bara gått 2 veckor sen vi hade sex och då borde man väl inte känna av det än? Även magen har jag märk har blivit fastare och inte så sladdrig som den var efter förlossningen.
    Kan jag vara gravid igen? Eller är det omöjligt att känna eller att vara efter bara 2 veckor?!
  2. 1
    Gravid igen?? Hej!
    Jag fick barn för 3 veckor sen via kejsarsnitt och efter en vecka hade jag och min man sex igen (kanske var för tidigt, men än så länge har det gått bra) Nu tänker jag bara på om jag kan vara gravid igen... Jag har börjat känna mig konstig, som jag gjorde innan jag fick reda på att jag var gravid med min dotter. Men samtidigt har det bara gått 2 veckor sen vi hade sex och då borde man väl inte känna av det än? Även magen har jag märk har blivit fastare och inte så sladdrig som den var efter förlossningen.
    Kan jag vara gravid igen? Eller är det omöjligt att känna eller att vara efter bara 2 veckor?!
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Jag vet faktiskt inte, det bästa är nog om du tar kontakt med din barnmorska, hon vet nog bäst, omöjligt borde det ju liksom inte vara att du är gravid igen. Däremot att du tycker det känns på magen kanske är att den drar ihop sig efter din förlossning? Nu vet ju inte jag om det skulle vara ett glatt besked eller inte, men LYCKA TILL
  4. 2
    Jag vet faktiskt inte, det bästa är nog om du tar kontakt med din barnmorska, hon vet nog bäst, omöjligt borde det ju liksom inte vara att du är gravid igen. Däremot att du tycker det känns på magen kanske är att den drar ihop sig efter din förlossning? Nu vet ju inte jag om det skulle vara ett glatt besked eller inte, men LYCKA TILL
  5. Medlem sedan
    Sep 2011
    #3
    Skulle inte tro att du skulle kunna vara gravid redan igen. Kan verkligen kroppen hunnit komma så pass i balans så snabbt efter?
    Här är lite info http://www.growingpeople.se/templates/Page.aspx?id=5416
  6. 3
    Skulle inte tro att du skulle kunna vara gravid redan igen. Kan verkligen kroppen hunnit komma så pass i balans så snabbt efter?
    Här är lite info http://www.growingpeople.se/templates/Page.aspx?id=5416
  7. Medlem sedan
    Jul 2008
    #4
    det vet man aldrig, jag har tio månader mellan mina flickor.
  8. 4
    det vet man aldrig, jag har tio månader mellan mina flickor.

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. gravid igen?
    By anonym in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 16:23
  3. Gravid igen....
    By annzi in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-05, 19:09
  4. gravid igen
    By anonymt namn in forum Änglabarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 17:00
  5. Gravid igen...
    By Katla in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar