Plussat!!! :)))
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Plussat!!! :)))

    Jag har också plussat idag ))))))))) Så lycklig så jag kan inte tro det. Gråter av lycka när jag skriver detta. Såg i tråden nedan att tre andra också är på gång. Vad härligt att så många är sugna igen på ett syskon.

    Håll tummarna...
    (jag har haft missfall innan jag fick min dotter april2010 och mycket svårt att bli gravid tidigare)
  2. 1
    Plussat!!! :))) Jag har också plussat idag ))))))))) Så lycklig så jag kan inte tro det. Gråter av lycka när jag skriver detta. Såg i tråden nedan att tre andra också är på gång. Vad härligt att så många är sugna igen på ett syskon.

    Håll tummarna...
    (jag har haft missfall innan jag fick min dotter april2010 och mycket svårt att bli gravid tidigare)
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Grattis - och jag håller tummar för dig - tror att det är lugnare när man har en graviditet bakom sig också. En sån syskonboom!
  4. 2
    Grattis - och jag håller tummar för dig - tror att det är lugnare när man har en graviditet bakom sig också. En sån syskonboom!
  5. Medlem sedan
    Sep 2009
    #3
    Grattis Håller självklart både tummar och tår till dej med och hoppas verkligen det går vägen!!
    Man kan ju inte annat än att bli lite sugen själv med på en 2a
  6. 3
    Grattis Håller självklart både tummar och tår till dej med och hoppas verkligen det går vägen!!
    Man kan ju inte annat än att bli lite sugen själv med på en 2a
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Men åh vad kul!! Stort grattis!
  8. 4
    Men åh vad kul!! Stort grattis!
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Iiihhhh!
    Hurra! Stort grattis!
    Jag håller tummarna för att allt ska gå bra. Såklart det ska!
  10. 5
    Iiihhhh!
    Hurra! Stort grattis!
    Jag håller tummarna för att allt ska gå bra. Såklart det ska!
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Grattis och lycka till!
  12. 6
    Grattis och lycka till!
  13. Medlem sedan
    Feb 2010
    #7
    Jättegrattis! Vad kul
  14. 7
    Jättegrattis! Vad kul
  15. Medlem sedan
    Nov 2004
    #8
    härligt! stort grattis till plusset!
    håller givetvis tummarna för dig! kram
  16. 8
    härligt! stort grattis till plusset!
    håller givetvis tummarna för dig! kram
  17. Medlem sedan
    Sep 2009
    #9
    Tack alla! Ni är så söta och jag blir så glad att ni bryr er. Vi ska hålla det hemligt för alla andra i 3mån så det ger en massa glädje att få berätta här.
  18. 9
    Tack alla! Ni är så söta och jag blir så glad att ni bryr er. Vi ska hålla det hemligt för alla andra i 3mån så det ger en massa glädje att få berätta här.
  19. Medlem sedan
    Jul 2009
    #10
    Åh, du med, vad skoj! Grattis! Jag väntar ju också barn så nu får vi hålla tummarna för varandra.

    Hur mår du? Några gravidsymptom än?
  20. 10
    Åh, du med, vad skoj! Grattis! Jag väntar ju också barn så nu får vi hålla tummarna för varandra.

    Hur mår du? Några gravidsymptom än?
  21. Medlem sedan
    Sep 2009
    #11
    Jag mår bra. Nästan inga symptom än, lite spänningar i brösten bara. Blir lite nervös över att det ska försvinna.
    Själv??
  22. 11
    Jag mår bra. Nästan inga symptom än, lite spänningar i brösten bara. Blir lite nervös över att det ska försvinna.
    Själv??
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12
    Stort GRATTIS!! Klämmer självklart en tumme åt er!
  24. 12
    Stort GRATTIS!! Klämmer självklart en tumme åt er!
  25. Medlem sedan
    Sep 2009
    #13

    Nog missfall :(

    Har känt mindre o nästan ingenting sen i söndags och igårkväll fick jag jätte jätte ont under ca 2h - som riktigt elak mensvärk. Det har dock inte kommit något blod än alls.

    Åh, du med, vad skoj! Grattis! Jag väntar ju också barn så nu får vi hålla tummarna för varandra.

    Hur mår du? Några gravidsymptom än?
  26. 13
    Nog missfall :( Har känt mindre o nästan ingenting sen i söndags och igårkväll fick jag jätte jätte ont under ca 2h - som riktigt elak mensvärk. Det har dock inte kommit något blod än alls.

    Åh, du med, vad skoj! Grattis! Jag väntar ju också barn så nu får vi hålla tummarna för varandra.

    Hur mår du? Några gravidsymptom än?
  27. Medlem sedan
    Feb 2010
    #14
    Åh nej! Hur har det gått? Håller verkligen tummarna för att det inte var missfall!
  28. 14
    Åh nej! Hur har det gått? Håller verkligen tummarna för att det inte var missfall!
  29. Medlem sedan
    Sep 2009
    #15
    Inget blod än!! Och nu har det gått ca 3v sen jag hade de kraftiga smärtorna så jag har börjat andas ut.. tänkte faktiskt göra ett nytt gravtest imorgon. Men BM sa per telefon att om det inte kommit ngt blod har det inte varit missfall. Mår i övrigt lite för bra - inga symptom direkt men ett litet illamående när jag känner efter..
  30. 15
    Inget blod än!! Och nu har det gått ca 3v sen jag hade de kraftiga smärtorna så jag har börjat andas ut.. tänkte faktiskt göra ett nytt gravtest imorgon. Men BM sa per telefon att om det inte kommit ngt blod har det inte varit missfall. Mår i övrigt lite för bra - inga symptom direkt men ett litet illamående när jag känner efter..
  31. Medlem sedan
    Feb 2010
    #16
    Puh! Skönt. Håller tummarna som bara den här =)
  32. 16
    Puh! Skönt. Håller tummarna som bara den här =)

Liknande trådar

  1. Har plussat
    By Anonym in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 09:32
  2. Plussat i dag
    By Stina2 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-31, 18:33
  3. plussat
    By Starchildgirl in forum _0805 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 20:58
  4. PLUSSAT!
    By hemliga jag in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 10:08
  5. ni som plussat!
    By rock strongo in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 15:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar