Ny här
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Ny här

    Hej alla, ny här. Är i vecka 8. Totalt oväntat mirakel då vi försökt i flera år och misslyckats med ivf Och så plötsligt bara blev det av sig självt! Vi är försiktigt glada
    ~Efter sorg kommer tröst, efter lidande tålamod.~
  2. 1
    Ny här Hej alla, ny här. Är i vecka 8. Totalt oväntat mirakel då vi försökt i flera år och misslyckats med ivf Och så plötsligt bara blev det av sig självt! Vi är försiktigt glada
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Oj vad roligt! Stort grattis och välkommen hit!
  4. 2
    Oj vad roligt! Stort grattis och välkommen hit!
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Tack! Så kul att få höra till en sån här grupp äntligen :-)
  6. 3
    Tack! Så kul att få höra till en sån här grupp äntligen :-)
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Så fint! Stort grattis!

    Hoppas att ert mirakel satt sig ordentligt och att en bebis tittar ut i april!

    Kram
  8. 4
    Så fint! Stort grattis!

    Hoppas att ert mirakel satt sig ordentligt och att en bebis tittar ut i april!

    Kram
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Tack, ja det hoppas ju vi med. Hittills ser det bra ut åtminstone =) Kram tillbaka
  10. 5
    Tack, ja det hoppas ju vi med. Hittills ser det bra ut åtminstone =) Kram tillbaka
  11. 6:e bullen i ugnen
    #6
    Grattis!! vilken överaskning det måste blivit Välkommen.
  12. 6
    Grattis!! vilken överaskning det måste blivit Välkommen.
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    Ja, verkligen, väntade en vecka extra innan jag vågade testa och var så rädd att få ett negativt svar, men så poppar där upp ett tydligt "gravid" förvåning och lycka blev det =)
  14. 7
    Ja, verkligen, väntade en vecka extra innan jag vågade testa och var så rädd att få ett negativt svar, men så poppar där upp ett tydligt "gravid" förvåning och lycka blev det =)
  15. Medlem sedan
    May 2010
    #8
    STORT grattis! Förstår er lycka. Håller tummarna att allt går bra. Ska bli kul att följas i gruppen :-)
    Kram
  16. 8
    STORT grattis! Förstår er lycka. Håller tummarna att allt går bra. Ska bli kul att följas i gruppen :-)
    Kram
  17. Medlem sedan
    Feb 2007
    #9
    Tack och detsamma! =)
  18. 9
    Tack och detsamma! =)
  19. Medlem sedan
    Jul 1999
    #10
    Jättegrattis!! Håller vekligen tummaran för er!
  20. 10
    Jättegrattis!! Håller vekligen tummaran för er!
  21. Medlem sedan
    Aug 2011
    #11
    Å vad roligt! Grattis och välkommen!
  22. 11
    Å vad roligt! Grattis och välkommen!
  23. Medlem sedan
    Jul 2010
    #12
    Grattis, vad roligt! Välkommen!
  24. 12
    Grattis, vad roligt! Välkommen!
  25. Medlem sedan
    Mar 2002
    #13
    Stort grattis.

    Känner igen mig lite. Med yngsta som nu är 16 månader, så fick jag domen att jag inte producerade några ägg, utan måste få äggdonation. Någon månad senare var jag gravid (på naturlig väg)

    Att jag blev gravid nu ännu en gång trodde jag aldrig, utan det känns som ett mirakel
  26. 13
    Stort grattis.

    Känner igen mig lite. Med yngsta som nu är 16 månader, så fick jag domen att jag inte producerade några ägg, utan måste få äggdonation. Någon månad senare var jag gravid (på naturlig väg)

    Att jag blev gravid nu ännu en gång trodde jag aldrig, utan det känns som ett mirakel
  27. Medlem sedan
    Feb 2007
    #14
    Tack, all tumhållning tas tacksamt emot!
  28. 14
    Tack, all tumhållning tas tacksamt emot!
  29. Medlem sedan
    Feb 2007
    #15
    Tack tack!
  30. 15
    Tack tack!
  31. Medlem sedan
    Feb 2007
    #16
    Helt fantastiskt tycker vi!
  32. 16
    Helt fantastiskt tycker vi!
  33. Medlem sedan
    Feb 2007
    #17
    Men vad häftigt att ni lyckades en gång till! :-)
  34. 17
    Men vad häftigt att ni lyckades en gång till! :-)
  35. Medlem sedan
    Nov 2009
    #18
    Åh, det är alltid extra roligt när några som kämpat i motvind lyckas! GRATTIS till det lilla livet i magen! Hoppas nu att allt ska gå bra och att vi får följas åt hela vägen till april.
  36. 18
    Åh, det är alltid extra roligt när några som kämpat i motvind lyckas! GRATTIS till det lilla livet i magen! Hoppas nu att allt ska gå bra och att vi får följas åt hela vägen till april.
  37. Medlem sedan
    Feb 2007
    #19
    Ja, vi tar och kommer överens om det, eller hur!
  38. 19
    Ja, vi tar och kommer överens om det, eller hur!
  39. Medlem sedan
    Nov 2001
    #20
    Stort grattis och precis som Busan skriver ovan så är det lite extra roligt när det äntligen sker för de som kämpat! Hoppas vi får följas åt här hela vägen till april!
  40. 20
    Stort grattis och precis som Busan skriver ovan så är det lite extra roligt när det äntligen sker för de som kämpat! Hoppas vi får följas åt här hela vägen till april!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar