En till! :)
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    En till! :)

    Hej alla aprilmammor!

    Jag är en 28-årig tjej som varit här inne och läst sedan jag blev gravid i juli-09. Ni har skött all konversation så fantastiskt bra att jag inte haft något behov av att skriva själv. Jag fick svar på alla mina frågor utan att behöva ställa dem

    Den 3 april 2010 fick vi vår underbara och just nu fasligt aktiva flicka och sitter nu här och bara väntar på att nått ska hända. Jag väntar dock inte på ett plus - det fick jag i januari! Har BF om 11 dagar...

    Det blir tätt emellan dem, och jag förbereder mig på en tuff höst, men ser ändå väldigt mycket fram emot den. Det ska bli skönt när syskonen kan leka tillsammans istället för att hela tiden vara med mig när jag tex. måste laga mat eller sitta vid datorn...

    Så, jag får tacka för all hjälp jag fått och önska er fortsatt lycka med era små - och grattis till er som väntar ännu en liten!
  2. 1
    En till! :) Hej alla aprilmammor!

    Jag är en 28-årig tjej som varit här inne och läst sedan jag blev gravid i juli-09. Ni har skött all konversation så fantastiskt bra att jag inte haft något behov av att skriva själv. Jag fick svar på alla mina frågor utan att behöva ställa dem

    Den 3 april 2010 fick vi vår underbara och just nu fasligt aktiva flicka och sitter nu här och bara väntar på att nått ska hända. Jag väntar dock inte på ett plus - det fick jag i januari! Har BF om 11 dagar...

    Det blir tätt emellan dem, och jag förbereder mig på en tuff höst, men ser ändå väldigt mycket fram emot den. Det ska bli skönt när syskonen kan leka tillsammans istället för att hela tiden vara med mig när jag tex. måste laga mat eller sitta vid datorn...

    Så, jag får tacka för all hjälp jag fått och önska er fortsatt lycka med era små - och grattis till er som väntar ännu en liten!
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Varmt välkommen hit, vad kul med en till. Och framförallt, stort grattis till syskonet!! Gud vad spännande att de är så nära nu. Håller tummarna för att du får en toppenförlossning och en toppenhöst.
  4. 2
    Varmt välkommen hit, vad kul med en till. Och framförallt, stort grattis till syskonet!! Gud vad spännande att de är så nära nu. Håller tummarna för att du får en toppenförlossning och en toppenhöst.
  5. Medlem sedan
    Feb 2010
    #3
    Hej hej! Spännande med ett nytt litet knyte redan

    Dom kommer ju få mycket kul ihop sen när de blir äldre.
  6. 3
    Hej hej! Spännande med ett nytt litet knyte redan

    Dom kommer ju få mycket kul ihop sen när de blir äldre.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Välkommen hit och lycka till med nya babyn!
  8. 4
    Välkommen hit och lycka till med nya babyn!
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Så kul med en till, välkommen hit!
    Häftigt med en till liten strax! Tre av mina väninnor har precis så långt mellan barnen som du får och även om det är klart att det säkert är hårt av och till verkar det gå väldigt smidigt för alla!
    Du får rapportera när syskonet är ute!
  10. 5
    Så kul med en till, välkommen hit!
    Häftigt med en till liten strax! Tre av mina väninnor har precis så långt mellan barnen som du får och även om det är klart att det säkert är hårt av och till verkar det gå väldigt smidigt för alla!
    Du får rapportera när syskonet är ute!
  11. Medlem sedan
    Sep 2009
    #6
    Spännande, ett stort lycka till och varmt välkommen till oss
  12. 6
    Spännande, ett stort lycka till och varmt välkommen till oss

Liknande trådar

  1. En till fråga till killar innan jag somn
    By mammatillfler in forum Sex & erotik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-09-30, 08:00
  2. Grattis till alla Minus och till Sabina!
    By J m K&L in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 09:54
  3. inte kläder till barnen men till mamma
    By Klaudia 3barnsmor in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 09:20
  4. TT hälsar till alla mest till Ninas
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 09:07
  5. Till alla tomtar men mest till tomtemor
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 14:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar