18 år och gravid - Sidan 3
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #41
    Jo det är alltid bra när man kan få ärva kläder eftersom de växer så att det knakar
    Jo men absolut att det är kul för henne, hon får ju se sitt barnbarns barn, det är ju roligt för henne att se att se den nya generationen
    Jo Emmet är ju ett annorlunda namn så det tycket jag är speciellt Har ni tänkt på några namn än?
  2. 41
    Jo det är alltid bra när man kan få ärva kläder eftersom de växer så att det knakar
    Jo men absolut att det är kul för henne, hon får ju se sitt barnbarns barn, det är ju roligt för henne att se att se den nya generationen
    Jo Emmet är ju ett annorlunda namn så det tycket jag är speciellt Har ni tänkt på några namn än?
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #42
    Ja, vi vet ju att det är en pojke, så det blir Bruce =) Men skulle de vara en flicka ändå, så blir det Roxanna =)
  4. 42
    Ja, vi vet ju att det är en pojke, så det blir Bruce =) Men skulle de vara en flicka ändå, så blir det Roxanna =)
  5. Medlem sedan
    Oct 2011
    #43
    Det är jättefina namn tyckte om Roxanna
  6. 43
    Det är jättefina namn tyckte om Roxanna
  7. Medlem sedan
    Jul 2011
    #44
    hej
    Jag är också 18 år och ska få en dotter som är beräknad den 22 november.
    Jag skulle ha börjat sista året på gymnasiet nu i augusti men eftersom jag går naturbruksgymnasium med häst inriktning så har jag tagit ett studieuppehåll från skolan, då jag rider och håller på i stallet större delen av veckan och skulle inte riktigt funka praktiskt.
    Men jag ska fullfölja min urbildning så fort som möjligt.

    Kul och höra andra i samma ålder som är i samma sits
  8. 44
    hej
    Jag är också 18 år och ska få en dotter som är beräknad den 22 november.
    Jag skulle ha börjat sista året på gymnasiet nu i augusti men eftersom jag går naturbruksgymnasium med häst inriktning så har jag tagit ett studieuppehåll från skolan, då jag rider och håller på i stallet större delen av veckan och skulle inte riktigt funka praktiskt.
    Men jag ska fullfölja min urbildning så fort som möjligt.

    Kul och höra andra i samma ålder som är i samma sits
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #45
    Hej! Oj va spännande, det är ju snart =)
    Men har du haft några problem under graviditeten? ryggont och sådant?
    =)
  10. 45
    Hej! Oj va spännande, det är ju snart =)
    Men har du haft några problem under graviditeten? ryggont och sådant?
    =)
  11. Medlem sedan
    Jul 2011
    #46
    ja jag fick ont i ryggen ganska tidigt som läkaren säger är foglossning så jag har haft ganska jobbig att gå och sova på nätterna osv, men skönt att det snart är över
    hur har det gått för dig hittils då?
  12. 46
    ja jag fick ont i ryggen ganska tidigt som läkaren säger är foglossning så jag har haft ganska jobbig att gå och sova på nätterna osv, men skönt att det snart är över
    hur har det gått för dig hittils då?
  13. Medlem sedan
    Oct 2011
    #47
    Hej! Jag vill också vara långt gången, jag tog ut min p-stav igår så jag hoppas att något har tagit sig nu
    Det är kul att det finns så många som är unga och gravida. Men hur kände ni i början när ni var gravida?
  14. 47
    Hej! Jag vill också vara långt gången, jag tog ut min p-stav igår så jag hoppas att något har tagit sig nu
    Det är kul att det finns så många som är unga och gravida. Men hur kände ni i början när ni var gravida?
  15. Medlem sedan
    Jul 2011
    #48
    Okej, jag har väldigt ont i ryggen i jämna mellanrum, så jag pratade med min skolsyster idag, när jag ändå var i skolan, och hon sa att det lät precis som foglossning, så jag ska ta och kolla upp det!
    Men har ni bestämt något namn till eran dotter ännu? =)
  16. 48
    Okej, jag har väldigt ont i ryggen i jämna mellanrum, så jag pratade med min skolsyster idag, när jag ändå var i skolan, och hon sa att det lät precis som foglossning, så jag ska ta och kolla upp det!
    Men har ni bestämt något namn till eran dotter ännu? =)
  17. Medlem sedan
    Jul 2011
    #49
    Ibörjan tyckte jag att det var ganska så jobbigt, jag mådde illa i några månader, men som tur var så spydde jag bara 2 gåner! =) En annan sak som var jobbigt var att åka bil, jag blev verkligen hur åksjuk som hellst, men det har också gått över nu =)
    Sedan rulla allt bara på, och det går inte heller att beskriva första sparkarna, det är någonting du kommer se fram emot! =)
  18. 49
    Ibörjan tyckte jag att det var ganska så jobbigt, jag mådde illa i några månader, men som tur var så spydde jag bara 2 gåner! =) En annan sak som var jobbigt var att åka bil, jag blev verkligen hur åksjuk som hellst, men det har också gått över nu =)
    Sedan rulla allt bara på, och det går inte heller att beskriva första sparkarna, det är någonting du kommer se fram emot! =)
  19. Medlem sedan
    Oct 2011
    #50
    Okej, just nu så hoppas jag att jag kommer må as dåligt de dagar som kommer eftersom det är tecken på att jag är gravid, ganska konstigt att jag säger så men jag vill verkligen bli gravid och jag ser fram i mot det nu :P
    Min pojkvän och jag har pratat om att han ska flytta in på riktigt till mig nu i helgen och jag har pratat med pappa så han skulle prata med sin bästa kompis som är guldsmed så han ska fixa ringar så ska jag fråga han på julafton ifall han vill förlova sig med mig
    För om vi liksom ska skaffa barn tillsammans varför inte flytta ihop och förlova oss i samma vända? hehe
  20. 50
    Okej, just nu så hoppas jag att jag kommer må as dåligt de dagar som kommer eftersom det är tecken på att jag är gravid, ganska konstigt att jag säger så men jag vill verkligen bli gravid och jag ser fram i mot det nu :P
    Min pojkvän och jag har pratat om att han ska flytta in på riktigt till mig nu i helgen och jag har pratat med pappa så han skulle prata med sin bästa kompis som är guldsmed så han ska fixa ringar så ska jag fråga han på julafton ifall han vill förlova sig med mig
    För om vi liksom ska skaffa barn tillsammans varför inte flytta ihop och förlova oss i samma vända? hehe
  21. Medlem sedan
    Jul 2011
    #51
    okej ja det är ju ganska vanligt =/
    nej inte helt har namn som vi tänker på men bestämmer mig inte helt fören hon kommer
  22. 51
    okej ja det är ju ganska vanligt =/
    nej inte helt har namn som vi tänker på men bestämmer mig inte helt fören hon kommer
  23. Medlem sedan
    Jul 2011
    #52
    Jo men det blir säkert jättebra ska du se =)
  24. 52
    Jo men det blir säkert jättebra ska du se =)
  25. Medlem sedan
    Jul 2011
    #53
    Okej, men va spännande! Hoppas allt går bra och så =)
  26. 53
    Okej, men va spännande! Hoppas allt går bra och så =)
  27. Medlem sedan
    Jul 2011
    #54
    tack och lycka till du med.
  28. 54
    tack och lycka till du med.
  29. Medlem sedan
    Jul 2011
    #55
    Hej! walkie talkie!
    kan du maila mig? är inte inne här så ofta längre, håller mest till imarsgruppen samt på fb's marsgrupp :P
    [email protected]
  30. 55
    Hej! walkie talkie!
    kan du maila mig? är inte inne här så ofta längre, håller mest till imarsgruppen samt på fb's marsgrupp :P
    [email protected]
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid/Inte gravid??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 20:11
  3. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  4. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  5. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar