åhh vill så!
  1. Medlem sedan
    Jul 2011
    #1

    åhh vill så!

    Imorgon har jag BIM och jag är så nervös, för just nu känns det som att mensen kan bryta ut när som helst verkligen och varje gång jag är och kissar hoppas jag att mensen inte har kommit... Åh vad jag så gärna vill att det skall bli ett plus!
    Vill bara skriva av mig lite :P Sambon är så nervös just nu så han går lixom inte att prata med! haha
  2. 1
    åhh vill så! Imorgon har jag BIM och jag är så nervös, för just nu känns det som att mensen kan bryta ut när som helst verkligen och varje gång jag är och kissar hoppas jag att mensen inte har kommit... Åh vad jag så gärna vill att det skall bli ett plus!
    Vill bara skriva av mig lite :P Sambon är så nervös just nu så han går lixom inte att prata med! haha
  3. Medlem sedan
    May 2010
    #2
    Håller tummarna att mensen håller sig borta och att ni får ett plus.
    Vet hur det är att vänta på den där jäkla mensen, eller rättare sagt att inte vänta :-)
    Första barnet antar ja? :-)

    Lycka till!
  4. 2
    Håller tummarna att mensen håller sig borta och att ni får ett plus.
    Vet hur det är att vänta på den där jäkla mensen, eller rättare sagt att inte vänta :-)
    Första barnet antar ja? :-)

    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jul 2011
    #3
    Jag likaså håller tummarna! Har BIM idag och än så länge håller den sig borta. Hoppas!
  6. 3
    Jag likaså håller tummarna! Har BIM idag och än så länge håller den sig borta. Hoppas!
  7. Anonym
    #4

    Hoppas hoppas!!

    Håller tummarna både för dig och mig

    Jag har också beräknad mens imorrn (lör).. tjyvtestade imorse neg men har absolut inga som helst menskänningar heller vilket jag brukar ha flera dagar före.. nåja.. blir det så blir det

    Jag får se det från den ljusa sidan.. slipper isåfall med en nödlögn nästa helg då vi är bjudna på fest..

    Liten OT-grej.. det "roliga" i det hela är att festen vi är bjudna på nästa lördag är av samma par som bjöd oss för 2 år sen på en likadan fest (badtunne-fest) i deras stuga.. maken for men jag var hemma för att "vi fick ingen barnvakt" var bara i v 8 eller nåt då så vi ville inte avslöja oss redan då.. så om jag nu skulle bli gravid så vad ska jag då har för ursäkt nästa lördag? kan ju inte köra med samma
  8. 4
    Hoppas hoppas!! Håller tummarna både för dig och mig

    Jag har också beräknad mens imorrn (lör).. tjyvtestade imorse neg men har absolut inga som helst menskänningar heller vilket jag brukar ha flera dagar före.. nåja.. blir det så blir det

    Jag får se det från den ljusa sidan.. slipper isåfall med en nödlögn nästa helg då vi är bjudna på fest..

    Liten OT-grej.. det "roliga" i det hela är att festen vi är bjudna på nästa lördag är av samma par som bjöd oss för 2 år sen på en likadan fest (badtunne-fest) i deras stuga.. maken for men jag var hemma för att "vi fick ingen barnvakt" var bara i v 8 eller nåt då så vi ville inte avslöja oss redan då.. så om jag nu skulle bli gravid så vad ska jag då har för ursäkt nästa lördag? kan ju inte köra med samma
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #5
    Jag vågar inte testa ännu, vid ett tillfälle hade jag en cykel på 32, har alltid annars 27, så jag tänker att det kanske är en 32 cykel denna månaden så när jag går över 32 testar jag. Heller att tant röd kommer än ett stort fett negativt. Sån är jag!

    Hahaha. Ja, du. Magsjuka funkar ju alltid?
  10. 5
    Jag vågar inte testa ännu, vid ett tillfälle hade jag en cykel på 32, har alltid annars 27, så jag tänker att det kanske är en 32 cykel denna månaden så när jag går över 32 testar jag. Heller att tant röd kommer än ett stort fett negativt. Sån är jag!

    Hahaha. Ja, du. Magsjuka funkar ju alltid?
  11. Medlem sedan
    Jul 2011
    #6
    Ja det är första barnet =) Spännande!! Än ingen mens och BIM idag.... bara att vänta och se =)
  12. 6
    Ja det är första barnet =) Spännande!! Än ingen mens och BIM idag.... bara att vänta och se =)
  13. Anonym
    #7
    Hoppas det går vägen! Känner igen den där nervositeten!
  14. 7
    Hoppas det går vägen! Känner igen den där nervositeten!
  15. Medlem sedan
    Jul 2011
    #8
    Ja det hade vart så himla roligt! =) Vi längtar så mycket! Håller tummarna för er andra med!!
  16. 8
    Ja det hade vart så himla roligt! =) Vi längtar så mycket! Håller tummarna för er andra med!!

Liknande trådar

  1. bebis vill inte sova själv..men vi vill!
    By Anonym in forum Bebissnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-26, 00:21
  2. Vill amma men pappan vill också mata
    By Kaarolin in forum Bebissnack
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2009-02-19, 22:08
  3. Sonen vill ha husdjur...det vill inte vi
    By JeanetteF in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 23:26
  4. 3-åring som vill och sedan inte vill....
    By _ibbibi_ in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-05, 20:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar