Lite dålig action här!
_1205 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Lite dålig action här!

    Hoppas gruppen fylls på snart med massor av glada människor! Själv är jag trött och svullen och lite orolig för missfall. Fick ett förra månaden. Hur mår ni?
  2. 1
    Lite dålig action här! Hoppas gruppen fylls på snart med massor av glada människor! Själv är jag trött och svullen och lite orolig för missfall. Fick ett förra månaden. Hur mår ni?
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Jag mår hur bra som helst o känner mig nästan lite orolig över det.. :S Känner mig inte mer gravid än att jag också är svullen. Men man kanske borde vara glad över att slippa må illa.. Är också orolig för missfall. Många tankar i huvudet så här i början! Men jag försöker slappna av så gott det går
  4. 2
    Jag mår hur bra som helst o känner mig nästan lite orolig över det.. :S Känner mig inte mer gravid än att jag också är svullen. Men man kanske borde vara glad över att slippa må illa.. Är också orolig för missfall. Många tankar i huvudet så här i början! Men jag försöker slappna av så gott det går
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Hoppas gruppen fylls på snart med massor av glada människor! Själv är jag trött och svullen och lite orolig för missfall. Fick ett förra månaden. Hur mår ni?
    Lite illamående som kommer och går, ska införskaffa lite postafen idag, åt det nästan hela förra graviditeten!

    Japp hoppas lite fler dyker upp
  6. 3
    Hoppas gruppen fylls på snart med massor av glada människor! Själv är jag trött och svullen och lite orolig för missfall. Fick ett förra månaden. Hur mår ni?
    Lite illamående som kommer och går, ska införskaffa lite postafen idag, åt det nästan hela förra graviditeten!

    Japp hoppas lite fler dyker upp
  7. Medlem sedan
    Sep 2011
    #4
    här är nästan alla symptom borta också, orolig är man :/
  8. 4
    här är nästan alla symptom borta också, orolig är man :/
  9. Anonym
    #5
    Jag är här och läser, men har liksom inget nytt att tillföra.
    Mår lite illa till och från. Vill äta, vill inte äta. svullen, ömma bröst men vissa dagar inga symptom alls. ... Som alla andra typ. Presenterar mig grundligt efter v 12 när allt blir mer säkert.
  10. 5
    Jag är här och läser, men har liksom inget nytt att tillföra.
    Mår lite illa till och från. Vill äta, vill inte äta. svullen, ömma bröst men vissa dagar inga symptom alls. ... Som alla andra typ. Presenterar mig grundligt efter v 12 när allt blir mer säkert.
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Med bägge mina barn har jag i princip inte haft några symptom alls förutom just lite svullen mage och väldigt trött i början. Och ont i brösten. Sen försvann det också och eftersom jag inte heller har fått nån mage förrän runt v 20 så har det gått åt många test
  12. 6
    Med bägge mina barn har jag i princip inte haft några symptom alls förutom just lite svullen mage och väldigt trött i början. Och ont i brösten. Sen försvann det också och eftersom jag inte heller har fått nån mage förrän runt v 20 så har det gått åt många test
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Hallu,

    Mår helt okej, förutom att jag är så jädra trött på eftermiddagarna.
    Har ni fått några cravings ? Eller något ni absolut inte kan käka?
    Själv har jag inte fått några direkta cravings, har dock fått avsmak på godis och sådant, det går inte att äta och det är väl bra antar jag
  14. 7
    Hallu,

    Mår helt okej, förutom att jag är så jädra trött på eftermiddagarna.
    Har ni fått några cravings ? Eller något ni absolut inte kan käka?
    Själv har jag inte fått några direkta cravings, har dock fått avsmak på godis och sådant, det går inte att äta och det är väl bra antar jag
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    Nä, jag äter lika mycket som vanligt!
  16. 8
    Nä, jag äter lika mycket som vanligt!
  17. Anonym
    #9
    Nej, jag nästan önskar att jag hade några cravings. Jag är liksom sugen, men vet inte på vad. Och när jag väl äter så spyr jag nästan efteråt. Lite och ofta passar för mig.... men frågan är vad? Salta pinnar är dock mumsigt.
  18. 9
    Nej, jag nästan önskar att jag hade några cravings. Jag är liksom sugen, men vet inte på vad. Och när jag väl äter så spyr jag nästan efteråt. Lite och ofta passar för mig.... men frågan är vad? Salta pinnar är dock mumsigt.
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10
    Skönt att höra att det kan gå vägen utan att man har några tydliga symptom. Ont i brösten har jag också. Glömde skriva det. Ska till BM på torsdag. Förhoppningsvis vågar man tro mer på att man är gravid efter att ha besökt henne
  20. 10
    Skönt att höra att det kan gå vägen utan att man har några tydliga symptom. Ont i brösten har jag också. Glömde skriva det. Ska till BM på torsdag. Förhoppningsvis vågar man tro mer på att man är gravid efter att ha besökt henne
  21. Medlem sedan
    Dec 2002
    #11
    Jag blev lugnare efter BMbesöken. Och det är faktiskt lyxigt att inte få så mycket gravidsymptom eftersom det mest verkar vara gravidbesvär.
  22. 11
    Jag blev lugnare efter BMbesöken. Och det är faktiskt lyxigt att inte få så mycket gravidsymptom eftersom det mest verkar vara gravidbesvär.
  23. Medlem sedan
    Feb 2008
    #12
    Har inte många symtom. Lite extra trött vissa dagar och det känns som det händer en del i magen (lite som träningsvärk och så)..har haft lite ont i ljumskarna som kommer och går så började fundera på väldig tidig foglossning men har varit bättre idag så vi får väl se Har haft måttliga blödningar som lugnat ner sig de sista dagarna så hoppas att den lill* är kvar!
  24. 12
    Har inte många symtom. Lite extra trött vissa dagar och det känns som det händer en del i magen (lite som träningsvärk och så)..har haft lite ont i ljumskarna som kommer och går så började fundera på väldig tidig foglossning men har varit bättre idag så vi får väl se Har haft måttliga blödningar som lugnat ner sig de sista dagarna så hoppas att den lill* är kvar!
  25. Medlem sedan
    Sep 2011
    #13
    Ja jag känner igen mig i att inte ha så mycket symptom, inget illamående eller så. Man blir ju så himla orolig för att det inte är någon som bor kvar i magen..
  26. 13
    Ja jag känner igen mig i att inte ha så mycket symptom, inget illamående eller så. Man blir ju så himla orolig för att det inte är någon som bor kvar i magen..
  27. Medlem sedan
    Jul 2009
    #14
    Jag har massa symptom, lite för många till och med... Mår jätteilla hela tiden, kräks, svullna bröst, magen har börjat växa så jag kan inte knäppa byxorna längre! Det sägs ju att magen kommer snabbare andra gången, men det här är ju helt sjukt. Jag är i vecka 5 nu och min mage är lika stor som den var i vecka 18 förra gången. Fattar inte hur jag ska lyckas dölja graviditeten fram till vecka tolv. Jag är normalt sett smal och har platt mage och då syns det ju ännu mer när magen helt plötsligt är enorm...

    Å så har jag en massa cravings också. Samma cravings som vid min förra graviditet, nämligen apelsiner. Vid min förra graviditet tryckte jag i mig 8-10 apelsiner om dagen (!) när det var som värst, riktigt där är jag inte än men det kommer nog...
  28. 14
    Jag har massa symptom, lite för många till och med... Mår jätteilla hela tiden, kräks, svullna bröst, magen har börjat växa så jag kan inte knäppa byxorna längre! Det sägs ju att magen kommer snabbare andra gången, men det här är ju helt sjukt. Jag är i vecka 5 nu och min mage är lika stor som den var i vecka 18 förra gången. Fattar inte hur jag ska lyckas dölja graviditeten fram till vecka tolv. Jag är normalt sett smal och har platt mage och då syns det ju ännu mer när magen helt plötsligt är enorm...

    Å så har jag en massa cravings också. Samma cravings som vid min förra graviditet, nämligen apelsiner. Vid min förra graviditet tryckte jag i mig 8-10 apelsiner om dagen (!) när det var som värst, riktigt där är jag inte än men det kommer nog...
  29. Medlem sedan
    Dec 2002
    #15
    Hjälp! Apelsinkvinnan Jag har inte fått några cravings med de två första så jag förväntar mig inga den här gången heller. Har överlag lite symptom, mår inte illa heller tack och lov. Lite småfet, men det var jag innan också
  30. 15
    Hjälp! Apelsinkvinnan Jag har inte fått några cravings med de två första så jag förväntar mig inga den här gången heller. Har överlag lite symptom, mår inte illa heller tack och lov. Lite småfet, men det var jag innan också
  31. Medlem sedan
    Oct 2010
    #16

    Typ inga symtom

    Jag hade symtom i början, mensvärk och trött. Men senaste veckan har jag inte kännt något alls. Ingenting! Känner mig inte gravid ens och då är jag i vecka 7. Förra graviditeten mådde jag skit i vecka 7. Lite nervös blir man ju. Ska till BM imon så får vi se vad hon säger.
    Har dock gått upp 4 kilo redan... så äter gör jag ju =/
    Hade precis lyckats gå ner de 27 kilo jag gick upp med dottern som är 1 år. Så nu är det uppåt som gäller igen. Bah
  32. 16
    Typ inga symtom Jag hade symtom i början, mensvärk och trött. Men senaste veckan har jag inte kännt något alls. Ingenting! Känner mig inte gravid ens och då är jag i vecka 7. Förra graviditeten mådde jag skit i vecka 7. Lite nervös blir man ju. Ska till BM imon så får vi se vad hon säger.
    Har dock gått upp 4 kilo redan... så äter gör jag ju =/
    Hade precis lyckats gå ner de 27 kilo jag gick upp med dottern som är 1 år. Så nu är det uppåt som gäller igen. Bah

Liknande trådar

  1. Härligt att här är lite action inne igen
    By Triss in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-08-14, 12:42
  2. Nu får det bli lite action här!
    By andragångsmor in forum Försöker bli med barn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-01-19, 20:22
  3. Äntligen lite action i maggen min :)
    By flisgris in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-05-08, 07:21
  4. Dålig action här på sidan
    By Dilbertina__ in forum _01 Vårbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-28, 18:24
  5. Mycket lite action här inne...
    By AnjaL in forum _0405 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 15:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar